Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks tuo naapurin mummo kyylää jatkuvasti?

Vierailija
24.07.2012 |

Siis asutaan kerrostalossa ja meillä on tuota semmonen pieni kulmapöytä tossa olohuoneen nurkassa missä on sitten läppäri eli kaikki käy siinä kun on koneelle jotain asiaa.

No meidän olohuoneen ikkuna on vastapäätä naapuri kerrostalon parvekkeita tällein sivusuunnassa missä heillä on siis oletettavasti olohuoneet ja sit heidän makuunhuoneen ikkuna on suoraan tänne meidän olohuoneen ikkunaa päin.

Mun tytär viettää usein (päivittäin) aikaa tuossa tietsikalla ja tää muija käy kyttäämässä vähän väliä parvekkeella tai sit tuolla makuunhuoneen ikkunansa ikkunasta myös , ja kyttääpi kadulle , mut myös kyttää tänne meidän kodin ikkunaan!!!!

Kerran tyttäreni oli sattumalta vaan nähnyt et kun kaks miestä jutteli tuossa kadulla niin tää muija töllötti 30min sitä niiden keskustelua ikkunastaan!!!!! KUKA JAKSAA VAIVAUTUA MOISEEN??

Kadulla kun tyttäreni on kävellyt häntä vastaan niin menee nyrpeen näkösenä vaan siitä ohi ja sillon ei kyllä tuijottele vaan katsoo maata päin...

Kun tyttäreni oli pieni ja käytiin vanhainkodissa katsomassa minun vanhempiani jotka vielä sillon eli, niin siinä aulassa oli semmonen leikkipaikka ja sitten kerroksittain niitä vanhuksien asuntoja siellä yläpuolella, niin kun mun tytär leikki niin sieltäki yläpuolelta kävi jatkuvasti töllöttämässä eräs mummo ilkeästi mun tyttöä ja mun tyttö sit juos mun luokse koska koki sen häiritseväks ja pelottavaks.....

Mistä perkeleestä näitä tämmösiä tulee !!!!! Rupee jo olee sinällään maanvaiva kun ei saa asuu rauhassa.. vaikka asuuhan noita kyyliä enemmänki kun yks tuossa !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on yksinäinen. mutta vois kyllä sen tylsyytensä johonkin muuhun purkaa!

tytär sano äsken uhalla et kun tuo on jokapäivästä ja rupeaa pikkuhiljaa jurppimaan, niin seuraavan kerran kun tuijottaa tänne päin nii liimaa tissit ikkunaan :DDD mitähän mummo siitä mahtaa tykätä!

Vierailija
2/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dementoitunut höppänä. Koittakaa olla välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita verhot, ettei se voi enää kyylätä

Vierailija
4/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo joka tuijottaa 30 min joitain henkilöitä vai tyttäresi joka tuijottaa 30 min mummoa joka tuijottaa joitain henkilöitä.

Siis tyttäresi on samanlainen kyttääjä kuin mummokin ja sinä olet kaikkien kyttääjien äiti.

Vierailija
5/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvähän se on sanoa kun meillä on tuo tietsikka tuossa ikkunan edessä nii kyllä siinä halutessaan myöskin ulos näkee, mutta meillä ei kenenkään kytistämiseen keskitytä vaan sillon tietokoneella oloon kylläkin!

mutta eihän tuota mummelia ole voinut olla sitten huomaamatta

Vierailija
6/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh. sun tyttös ja sinä siis tiedätte tarkkaan toitsen huonejärjestelyt.

pitäsköhän sunkin rajottaa kyttäämistä ja jättää mummeli rauhaan?

Vierailija
7/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo joka tuijottaa 30 min joitain henkilöitä vai tyttäresi joka tuijottaa 30 min mummoa joka tuijottaa joitain henkilöitä.

Siis tyttäresi on samanlainen kyttääjä kuin mummokin ja sinä olet kaikkien kyttääjien äiti.

näin. tätä ihmettelin itsekin.