Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, jos joku mainostaa koko ajan yritystään fb:ssa?

Vierailija
24.07.2012 |

Tuttu perusti nettikaupan ja sen jälkeen hänellä on lähes koko ajan ollut jotain firman arvontoihin, alennuksiin yms. liittyviä päivityksiä. Sekä firman että omalla henk.koht. fb-tilillään, jossa jakaa firman päivityksiä.

Huomaan ajattelevani, että eiköhän firma ole lähtenyt kannattamaan odotetusti, kun koko ajan täytyy jotain kampanjaa vetää. Voihan se toisaalta olla pelkästään tehokasta markkinointia, mutta jotenkin jo haiskahtaa, liika on liikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en sen sijaan ymmärrä, että eräs tuttuni mainostaa omaa työnantajaansa joka on suuryritys tyylin Nokia (en viitsi nyt oikeaa yritystä tähän laittaa).

Vierailija
2/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilotin tuollaisen kaverin päivitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri mainostaa koko ajan kinteistövälitysfirmaansa facessa.

Vierailija
4/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu perusti nettikaupan ja sen jälkeen hänellä on lähes koko ajan ollut jotain firman arvontoihin, alennuksiin yms. liittyviä päivityksiä. Sekä firman että omalla henk.koht. fb-tilillään, jossa jakaa firman päivityksiä.

Huomaan ajattelevani, että eiköhän firma ole lähtenyt kannattamaan odotetusti, kun koko ajan täytyy jotain kampanjaa vetää. Voihan se toisaalta olla pelkästään tehokasta markkinointia, mutta jotenkin jo haiskahtaa, liika on liikaa.

Mulla on hyvä ystävä joka tekee tuota samaa, mutta kun mä en vaan halua spämmätä kenenkään muiden seiniä, vaikka kaveri pyytääkin jakamaan juttujansa eteenpäin.

Vierailija
5/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäjänä olen tehnyt firmalle oman sivun ja henkilökohtainen sivu on sitten erikseen. Ehkä neljästi vuodessa linkkaan yrityksen sivun omalle sivulleni, muuten pysykööt erillään. Näin voivat kaverini valita, kiinnostaako firmapuoli vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi