Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään teiltä on mennyt tutista vieroittamiseen?

Vierailija
24.07.2012 |

Meillä poika on jo 2v 8kk ja unitutti on edelleen ollut käytössä, eli päikkäreille ja yöunille mennessä on ollut suussa, muuten ei enää ollenkaan moniin kuukausiin. Niin, ja aamulla aikaisin olen työntänyt suuhun, jos on meinannut herätä liian aikaisin, sen avulla on nukahtanut vielä. No, nyt ollaan vieroitettu lauantaista lähtien, eli kolmena iltana on nukahtanut ilman (kovan huudon kanssa) ja päikkäreille myös. Neuvolan oppaiden mukaan kolmessa päivässä pitäis päästä eroon, mutta tänään päikkäreille mennessä huuto oli vielä kovempaa kuin eilen..kauankohan tää jatkuu?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin kyl kertalaakista pois eikä kituuteltu. Annettiin ne yhdessä eläinvauvoille. Tyttö oli sillon 1v 5kk.

Vierailija
2/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää n. 1,5 v. Iso hieno roska-auto vei tutit, kun olivat niin likaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 2v tyttö ja vietiin yhdes tutit oravavauvoille metsään kannon päälle. Tyttö ymmärsi et ne tarvii niitä nyt enemmän.

Huutoa kesti kolmisen yön aikana paljon plus jotain silloin tällöin vielä ikävänhetkiä tuli parina yönä sen jälkeenkin.

Vierailija
4/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tasan 2v:n tutti meni rikki ja yhdessä laitettiin se roskiin.

Ei huutanut tutin perään kertaakaan, vaan selitti itse, että "tutti ikki" ja "meni okkiin".

Meillä tämä juniori oli oikea tuttitakiainen: halusi tuttia päivälläkin heti, kun tuli paha mieli jostain ja huusi niin kauan ennen kuin sai sen.

Nyt vieroituksesta aikaa kohta pari kuukautta ja tosi hyvin mennyt ilman tuttia.

Vierailija
5/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelette lapsillenne päin naamaa kirkkain silmin! Miksi lapsenne pitäisi myöhemminkään luottaa teihin??

Vierailija
6/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtään huutoa, tyttö sai 2,5 vuotiaana valita pienen lelun tilalle kaupasta. Muutaman kerran kysellyt, mutta ei yhtään itkenyt.

Ja eläinvauvoille siksi että lapsille saa kertoa satujakin. Vai etkö itse puhu joulupukiista, lue tai katso ohjelmia joissa eläimet puhuu jne.

Vierailija
7/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkolailla tasan 1v iässä oli tyttö, kun sanottiin, että tutti lähti nyt pois, tutit on vauvoille. Ei sen kummempaa. Tutit tosiaan on vauvoille ja on silkkaa pellentouhua antaa taaperon tuttia lussuttaa.

Vierailija
8/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 13kk ja 2v2kk menettivät molemmat samalla kertaa tutin ja oikein innostivat tutinkaipuussa toisiaan. Meinas tutti-itkujen aikana äitikin jo murtua.

Vierailija
9/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 unille laittoa ja se on ollu siinä. Naapuri sit kyseli reilu 2v:taan, että miten tutti pois.. Sanoin, että ei vaan anna, vaikka lapsi pyytää. Sit sanoin, että heti tai sit vauvan syntymän jälkeen, sillo oli 4kk vauvan syntymään. Oli saman tien leikannu tutin poikki ja ku 2v pyysi tuttia, anto rikkinäisen tutin, kolmansille unille ei enää pyytäny tuttia.

Vierailija
10/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi itsekin, että rikki on mennyt, ei voi mitään, heitti pois ja alkoi nukkumaan. Ei kysynyt sen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin lasten (3 kpl) näkemättä tutin imuosan juuresta poikki, kun ovat olleet 1v 6kk vanhoja. Sen jälkeen olen jättänyt rikkinäisen tutin näkyville niin että lapset löytävät tutin. Yhdessä on sitten todettu että rikki on ja lapset on toki yrittäneet imeä sitä parin millin tynkää, mutta siihenkin on yhdessä todettu, että ei voi imeä kun on rikki :)

Yhtään ei ole itketty perään. Muutaman kerran on kysyneet tuttia, mutta olen sanonut, että sehän meni rikki.

Mä en ole viitsinyt ikinä selittää mitään eläinvauvastooreja, tuo tutin rikkileikkaaminen on ollut niin konkreettinen juttu.

Vierailija
12/12 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annatte sille lapselle piiskaa, jos hän kaipaa tuttejaan.