Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatupakoitsijat, keneltä salaa poltatte ja miten hoidatte homman?

Vierailija
24.07.2012 |

Poika ei edes aavista, miehen aikan jossain juhlissa olenkin polttanut. Poltan esim. kauppareissulla, kylässä jos lapset leikkii kauempana jne. Taskussa aina pastilleja ja sormet pyyhin kosteuspyyhkeisiin. Mites muut, koska teitäkin siellä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienten lasten äitinä baarireissut ovat erittäin harvinaisia. Olen jo palannut työelämään ja aika hektisessä työssä ja toisinaan tulee todella tupakan tuska. Töissä en polta, mutta työmatkalla jossakin suojaisessa paikassa olen polttanut. Ja pastillit, purkat ja kosteuspyyhkeet minullakin käytössä.

Lienee turha sanoakaan, että lapset eivät osaa kuvitellakaan äidin tupakoivan.

Vierailija
2/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 45 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 45 :)

ja minä olen naureskellut että 34 vuotias joutuu vieläkin salailemaan polttamistaan,mutta joutuu sitä joku vanhempikin piileskelemään näköjään. xD

Vierailija
4/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vaihdatteko vaatteetkin, käytte suihkussa?

Vierailija
5/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaihda vaatteita tupakan jälkeen. Kovin kova käry ei lienee jääne vaatteisiin tai hiuksiin, jos polttaa ulkona pari henkosta?

kakkonen

Vierailija
6/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää että poltan viihteellä, muttei sitä, että aina silloin tällöin sali-, kauppa ym. reissulla saatan vetästä myös. Se toki enemmän satunnaista kuin päivittäistä. Isommat lapset (yläasteella) tietävät että poltan viihteellä, mutta eivät ole nähneet, haistaneet kyllä varmaan.

Vierailija
7/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin salaa lapsilta, jotka ovat pieniä koululaisia. Poltin töissä ja iltaisin kotona, kun lapset olivat menneet nukkumaan.

Vaihdoin sähkötupakkaan ja kerroin lapsille. Nyt "poltan" ihan julkisesti.

Vierailija
8/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 37. Jos olen menossa vanhemmille, niin en polta 2-3 tuntiin, käyn suihkussa ja vaatteet on freesit. No, kaverin äiti salasi 61-vuotiaaksi, kunnes äitinsä kuoli 92-vuotiaana...:)

Vierailija
9/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus.

Kyllä takuulla ne vanhemmat/lapsenne/keltä nyt asiaa salaatte, aavistelee asian.

Koska kyllä jo siitä että hengailee vaikkapa baarin terassilla eikä itse polta ja haju jäöä vaatteisiin ainakin päiväksi... ni jos säännöllisesti polttaa, kyl tasan tarkkaan sen verran tunkkaselle vaatteet haisee että kyl sitä aavistaa.

En oo kyl koskaan kuullu jotain näin naurettavaa. Aikuiset ihmiset ja pitää polttaa salaa...

Vierailija
10/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki kyllä haisee pastillinkin läpi. Ettekö todella tiedä??

Vierailija
11/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en polta salaa keltään, mutta vanhempieni nähden en vieläkään polta. En vain jaksa kuunnella sitä paheksuntaa. He kyllä tietävät ja haistavat varmasti, että olen käynyt tupakalla. Ja ikää mulla on 31.

Vierailija
12/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "raksavaatteet", joita käytän polttaessani (niihin ei tartu haju helposti) ja pidän myös pipoa, ettei haju tartu hiuksiin. Pesen kädet sen jälkeen saippualla ja syön pastillia tai purkkaa. Piilottelen tumppeja pihalla kukkamaan taakse ja tyhjennän piilon kun mies on töissä. Poikkean tupakalla työmatkalla ja kauppareissulla.

Usein houkutan miehen käymään jossain, esim. kebabia ostamassa, jotta saan tupakkatauon. Mies tietää, että poltan joskus (aina, heh) käydessäni siskoni luona, joten silloin en näin neuroottisesti yritä piilotella hajua.

Piilottelen tupakointia myös vanhemmiltani, mutta varmaan siskon lapset ovat kertoneet heille. Myös tätini (55 v.) piilottelee tupakointia mummoltani (85 v.). Aika naurettavaa, toisaalta.

Vierailija
13/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan myös mieheltä. Käyn tupakalla illalla kun lapset ovat jo nukkumassa. Poltan terassilla ja menen siitä sitten pesulle ja nukkumaan.

Ystävät eivät tiedä, että poltan.

Poltan aina siis yksin ollessani. Olen 42 v.

Vierailija
14/16 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki poltan saalaa on 9 vuotias

Vierailija
15/16 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiltani piilottelen, ja isovanhemmilta. Olen "jo" 20 ja asun omillani, mutta silti sitä jotenkin pelkää kiinnijäämistä. Vaikka tiedän ettei minulle suututtaisi, suvussani on muutamia tupakoivia eikä tupakka ole mikään "deal breaker". Saarnaaminen olisi vähän tekopyhää kun mm. äitini polttaa yhä (satunnaisesti) ja isäni polttaa sikareita.

Mutta omat niksini, joita tuli jo alaikäisenä käytettyä: käsidesillä saa tupakan hajun pois sormista. Kuusen tai männyn neulasten eteeriset öljyt peittävät hajun hengityksestä, niitä tuli pureskeltua ja purkkaa päälle. Ja kielen harjaaminen/kaapiminen!

Lisäksi pitkät hiukset kiinni, minulla ainakin haju tarttuu tiukimmin juuri hiuksiin. Kun pieni ulkoilu on saanut enimmät hajut pois vaatteista, pieni suihkaus hajuvettä peittää "jämät". Muistaakseni Calvin Kleinin One tuli huomattua parhaaksi peittäjäksi.

Vierailija
16/16 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltan ajoittain, kun kaverit tarjoo. välillä myös vihreetä kultaa.