Nyt mä ymmärrän niitä, jotka sanoo, että nyt on hyvä kesäsää!
Kun mä puhun t-paita keleistä, tarkoitan säätä jossa tarkenee todellakin pelkässä ohuessa t-paidassa ja pikkusortseissa mutta nähtävästi nämä, jotka tarkenevat nyt hyvin t-paidassa laittavat sinne alle laamapaidan ja sukkikset farkkujen ja sortsienkin alle. Siinä vissiin se mystisen tarkenemisen selitys.
Kommentit (11)
kulkenut sukat jalassa, farkuissa, päällä toppi, tunika, villatakki ja tuulitakki.... Joka helvetin päivä!! Töissä yritän sinnitellä kesämekoissa ja paljaat jalat sandaaleissa ja olen ihan sinertävä kun paleltaa niin:(
Ja kaiken huippu - ekaa kertaa elämässä mulla on aurinkoihottumaa vaikken ole aurinkoa juuri nähnytkään:D Tää on niin outoa!!
sillä tarkotetaan sitä että ei tarvitse kärvistellä helteessä ja polttaa ihoansa, eikä tule hiki vaan on mikavan viileää...kaikki eivät ole kesäihmisiä...
kulkenut sukat jalassa, farkuissa, päällä toppi, tunika, villatakki ja tuulitakki.... Joka helvetin päivä!! Töissä yritän sinnitellä kesämekoissa ja paljaat jalat sandaaleissa ja olen ihan sinertävä kun paleltaa niin:(
Ja kaiken huippu - ekaa kertaa elämässä mulla on aurinkoihottumaa vaikken ole aurinkoa juuri nähnytkään:D Tää on niin outoa!!
nauttia kesävaatteista - ne ihanat mekot on odottaneet kesää jo vuoden ja homehtuu kohta kaapin perukoille. En jaksaisi kulkea housuissa/hameissa ja jakuissa tms ympäri vuoden... Kesällä nautitaan keveistä helmoista, sandaaleista ja paljaasta ihosta (siis käsivarsissa ja jaloissa -ei liikaa sentään:D)
Meillä on ilmastoiti aika kovilla täällä toimistossa, ihan turhaan kun ei ole edes lämmin ulkona
muistan että lapsemme oli pieni ja hänen kaikki kesävaatteet jäivät käyttämättä. Ei tämä niin erikoista ole.
olet ollut elossa siis noin neljä vuotta?
Valoihottuma muuten johtuu uv-säteilystä ja jos se on ollut voimakkaampaa niinä päivinä kun olet puolialastomana ollut ulkona, niin sitä ihottumaa tulee. Itse saan joka ikinen kesä valoihottumaa, olen todella vaalea iholtani, mutta joinain aurinkoisina kesinä sitä ihottumaa ei ole tullut, koska uv-säteily ei ole voimakasta.
Minä muistan monia tälläisiä kesiä, eikä ikääkään ole vasta kuin 25-vuotta.
Onhan tuolla ollut vähän viileämpää kuin viime kesinä, mutta ei tämä nyt mitään epänormaalia ole. Ihanaa kun pystyy hengittämään eikä allergiatkaan vaivaa oikeastaan yhtään. Vielä ihanampaa on se kun kukaan ei ihmettele sitä että minulla on pitkähihainen paita päällä. Inhoan hellettä koska en voi olla helteellä ulkona vähissä vaatteissa juurikin tuon palamisen takia ja ei, aurinkovoiteet eivät auta. =)
talossamme on menossa julkisivuremontti joten talo on kääritty muovipussiin ja tuulettaminen onnistuu vain yhdestä ikkunasta.
en ole takkia/pitkähihaista käyttänyt koko kesänä, caprit housuna jos hametta en ole käyttänyt
talossamme on menossa julkisivuremontti joten talo on kääritty muovipussiin ja tuulettaminen onnistuu vain yhdestä ikkunasta.
Sukkia olen viimeksi pitänyt toukokuussa. Mulle on nyt ihan sopivan lämmintä, ja parasta on, kun pystyy yötkin nukkumaan.
tarkoittaa mun mielestä taas sitä, että päällä on farkut, sukat ja umpikengät, mutta voi pitää ainakin ajoittain t-paitaa ilman pitkähihaista tai takkia. Niitä pitää kuitenkin kantaa mukana.