Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten kasvu syövän jälkeen :(

Vierailija
23.07.2012 |

Syöpä on selätetty ja nyt huomasin että hiukset kasvaa normaaliin tapaan, vihdoinkin! Ajoin epämääräiset haituvat pois ja nyt päässä on paksu parin millin sänki. Kamalaa. Tuntuu että naiseuteni on poissa, hiuksethan on naisen kruunu. Mutta niin, minkähänlainen on tilanne vuoden päästä? Hiukseni on vahvat ja nopeasti kasvavaa sorttia ja aika nuorikin vielä olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on nyt sitten tarkeämpää, hiukset vai syöpä? Monet miehet menettävät hiuksensa jo parikymppisinä.

Vierailija
2/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on selätetty ja nyt huomasin että hiukset kasvaa normaaliin tapaan, vihdoinkin! Ajoin epämääräiset haituvat pois ja nyt päässä on paksu parin millin sänki. Kamalaa. Tuntuu että naiseuteni on poissa, hiuksethan on naisen kruunu. Mutta niin, minkähänlainen on tilanne vuoden päästä? Hiukseni on vahvat ja nopeasti kasvavaa sorttia ja aika nuorikin vielä olen.

jälkeen joku hiustenkasvu ei voisi vähempää

kiinnostaa. Tuskin sinulla mitään syöpää oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen joku hiustenkasvu ei voisi vähempää

kiinnostaa. Tuskin sinulla mitään syöpää oli.

Kun syöpä on takana ja alan saada elämäni ja ulkonäköni takaisin ennalleen, kyllä, haluaisin myös rakkaan tukkani takaisin. Ja siihen minulla kai on oikeuskin. Ap

Vierailija
4/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut syöpää. Mutta sen ymmärrän, että hiuksesi saattavat kasvaa erilaisina takaisin. Väri voi olla toinen tai sitten voi olla kiharaa, suorempaa. Jos hiuksesi kasvavat nopeasti, ovat ne lähes "polkkapituudessa" vuoden päästä. Joka tapauksessa hyvin vahvistuneina. Ja kruununasi:) Tsemppiä paljon!!!!

Vierailija
5/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kadonnutkaan ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
6/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Ap kalastaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan