Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neitsyyys lähti..

Vierailija
23.07.2012 |

..ja olen iloinen siitä koska olin todella valmis siihen! mies oli 7vuotta vanhempi, poikaystäväni.

-Minkä ikäisenä te olette menettäneet neitsyyden ja kenelle ja minkä ikäiselle?

N16v

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poikuus tallella kun tapasin vaimoni .vaimo ei ollut neitsyt, ja se on ruvennut todella korpeemaan ja aiheuttanut mulle ihan hirveen olon.. lähinnä siksi kun vaimo ei halua kertoa siitä ekasta kerrastaan. tämä on aiheuttanut sen että olen pettänyt jo 5 kertaa vuoden aikana. mutta se ei ole helpottanut oloa yhtään. miksiköhän vaimo ei voi kertoa siitä mitään. aion jatkaa pettämistä niin kauan kun hän kertoo... itsetuntoni on todella alhaalla...

Siis miksi ihmeessä sen pitäisi sulle siitä kertoa?! Että voisit obsessoitua vielä lisää? Luuletko, että yksityiskohtaiset tiedot vaimon seksistä muiden kanssa jotenkin helpottaisivat pakkomiellettäsi? Pakkomielle toimii juuri noin, että ensin on muka pakko saada jokin juttu tai saada tietää jokin juttu, mutta kun sen saa niin sitten asia riivaa vielä enemmän ja pitää saada tietää lisää jne.

Vika on omassa päässäsi eikä missään muualla. Vaimo on erittäin järkevä kun ei ruoki pakkomiellettäsi kertomalla sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla