Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monasti olet tarvinnut sadeasua tänä kesänä?

Vierailija
23.07.2012 |

Millaiset sadevaatteet omistat, oletko joutunut hikoilemaan niiden kanssa kun on ollut lämmintä mutta sateista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ollut mukana melkein joka päivä ja tarvittu on monesti, useammin jopa kuin keskivertosyksynä

Vierailija
2/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjolla pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei ollut. Olin sitten kaatosateessa pyöräiltyäni ja käveltyäni litimärkänä pelkässä tuulipuvussani.

Vierailija
4/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sitä sateenvarjoakaan. Kuurojahan noi on pääasiallisesti olleet :D Ja kesä kuivaa kyllä. 10v on tarvinnut sadetakkia kerran (kaatosateeseen koiran kanssa) ja 8v on soittanut autokyydin kerran sateen vuoksi.

Sen sijaan taapero on ralastanut sadetta ja saanut läträtä ihan mielinmäärin ilman kuravaatteita.

Vierailija
5/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitäkin tarvitsee??

Kun sataa olen sisätiloissa.

Vierailija
6/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitäkin tarvitsee??

Kun sataa olen sisätiloissa.

Vähintäänkin sateenvarjo on tarpeen kun kävelee kaupungilta kotiin tai bussipysäkille. Sadeasua tarvitaan jos ulkoilee sadepäivänä lasten kanssa tai miksei ihan omalle lenkillekin tai jos kävelee tai pyöräilee työmatkat. Tässä ihan vain pari esimerkkiä kaupunkilaisen näkökulmasta. Retekijät ym. luonnossa liikkujat ovat sitten oma lukunsa.

Vierailija
7/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadeasua kertaakaan vaikka palsta tulvii valituksia siitä miten vain sataa kokoajan. Lukitsetteko te itsenne sadepäiviksi sisään ja tilaatte taksin oven eteen jos ei omaa autoa satu olemaan tai se on toisella perheenjäsenellä ajossa?

Vierailija
8/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sadesäällä tarvitse sisällä mököttää. Olimme retkeilemässä ja siitä ajasta satoi useamman päivän käytännössä koko ajan. Kunnon sadevarustuksella ei haittaa yhtään. Metsässä sateenvarjon kanssa liikkuminen olisi hieman vaivalloista. :)

Tottakais kuiva keli olisi retkeilyynkin ihanteellinen mutta sitä ei vain tällä kertaa sattunut. Hauskaa oli joka tapauksessa.

Vierailija
9/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta muistin muutaman kerran jolloin olen käyttänyt sateenvarjoa. Minua ja lapsiani ei pieni sade haittaa ja jos kovempi sade yllättää niin sitten siirrytään sisätiloihin tai mennään katoksen tms. alle suojaan. Sateenvarjo oli käytössä ainoastaan silloin kun mentiin tyttäreni kanssa synttäreille juhlavaatteissa.

Me kyllä liikutaan paljon päivittäin ja ulkoillaan. Leikkipuistoissa voi usein mennä vaikka liukumäen tai vastaavan alle suojaan ja joskus ollaan menty puun alle pahimman sateen ajaksi. Omassa pihassa ei sade haittaa ja kastutaan jos ollaan kastuaksemme. Kotona voi sitten vaihtaa kuivat vaatteet päälle.

Vierailija
10/10 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pyörällä oltu liikenteessä. Mun sadetakki on sellainen ohuempi malli. Joskus HobbyHallista olen sen ostanut.