Morsiandieetti. Vuosi 2013!
Tästä lähtee, vuosi aikaa!
160 senttiä minulla pituutta.
Paino tänään 82,2 eli BMI laskuri paljastaa ylitse pursuavan 32,11 eli merkittävän lihavan naisen!
Imetän vielä hetken täyspäiväisesti ja vasta sitten uskallan kunnolla laihduttaa. Synnytyksen jälkeen tippunut miltei 20 kiloa tästä valaasta.
Jos saan jonkun toisen morsiamen mukaan kuurille niin se olisi mukavaa mutta muuten teidän sopii arvostella ja piiskata minkä ehdittem ainakin minua! :)
Kommentit (11)
Onnistut ihan varmasti, kunhan saat motivaation pidettyä. Onneksi olet ajoissa liikkeellä. Mä ainakin peukutan!
Mikä on sun lantionympärys?
Kyllä onnistut, sulla on hyvä "porkkana" tuo naimisiinmeno :)
Pidät vaan itsekurin tiukkana, siinä on se avain! Syömisestä se on kaikki kiinni!
Mieti kuinka ihanaa on kun ei tarvitse hävetä hääkuvia!
Paino aamulla 80,5.
Muutoksia; käsivarsi -1 sentti, 37
vatsan ympärys -3 senttiä, nyt 109
reisi -1, eli 64 näytti nauha.
Kiloja tippui rahkaa ja muuta syöden 2 mutta viikonloppuna tuli juotua ja syötyä siinä kun joi.. Niin aamupaino olikin sama kuin viikko sitten. No ehkä huomenna viimeöinen pizza laskisi ulos kropasta ja parissa päivässä saa suolat taas normalisoitua? Syömisestä aikaa punnitukseen muutenkin n. 6 h.
Juominkeja ei onneksi ole tulossa hetkeen ja voi keskittyä taas olennaiseen: lenkkeilyyn.
Vatsalla näkyy muutosta eikä ihme kun nahka roikkuu varsin rumasti, niin siinä on mistä muokata.
ap
jos saa tuon 2 kiloa nyt taas missä käväisi, jonne paino viikon aikana siis laski niin siitä olisi 4 kiloa pudotettavaa että olisi lievästi lihava. :)
Siis toki olisi tässä luokassa siellä ääripäässä, mutta koitan keksiä pieniä etappeja joita olisi mukava saada kiinni ja jaksaa pitää intoa!
ap
Paino nyt 78,4
Rinnan alta 89
vatsa 107,5
pehva 111
lantio 110
reisi 62
käsivarsi 36
Olen koittanut syödä uusia annosmääriä kun näyttää siltä että lounas ja päivällinen on liian isot ja aamu-, väli- ja iltapala taas jää pieniksi ja NYT on vatsa ihan ylitäynnä! :( Mutta ehkä sitten ei jaksa syödä niin paljoa ruokaa?
Melko OK- tulokset ekalle kuukaudelle? 16 kiloa olisi normaaliin painoon, jos jouluksi ehtisi..
ap
Vyötärön mitta on muuten 112 senttiä. Unohtui, hyvä kun huomasit!
Ekat vatsalihasreenit suoritettu.
Illemmalla kun vähän raskaammat ja lenkille.
Ap
Eikä hyvältä näytä! :(
Tai siis kohta näyttää..
Ap
reisi 65 cm
vatsa 113 cm (korkein kohta, nahkaa roikkuu)
rinnan alta 92 cm
rinnan päältä 109 cm
roikkuvat allit 38 cm
Ajattelin aloittaa jättämällä herkut ja oluen/viinin pois ruokavaliosta, lisätä kasviksia ja ottaa rahkaa tilalle.
Liikuntaa lisää, kävelyä ja kunnon mukaan juoksemista. Uintia sekä kotona jumppaa/paljon venyttelyä. Näillä alkaa! Syksyllä kuntosalille kun ulkona alkaa olla viluisaa. Isomman lapsen kanssa pelaamista ulkona yms nyt vielä kesällä extrana.
Mielipiteitä?
Painoa ja mittoja ottaisin kerran viikossa, vaikka näin maanantaina.
Lähtiskö joku mukaan kuurille?
ap