OLenko höpsö? Olen kolmekymppinen ja olen muutaman kerran nähnyt kaupassa kiinnostavan miehen...
laittaudun aina tähän ruokakauppaan mennessä. En siis mitenkään erityisesti, mutta katson, että hiukset siististi ja puhtaat, ripsaria silmissä enkä mene enää lököhousuissa tai t-paidassa sinne. Käyn myös lähes päivittäin siellä, vaikkapa vain palauttamassa pulloja tai ostamassa maitopurkin, ennen kävin pari-kolme kertaa viikossa. Joskus jopa olen tehnyt toisen reissun saman päivän aikana palauttamaan pulloja. Käytän aikaa myös tässä kaupassa huomattavasti enemmän; kerään ostokset epäloogisesti, niin että joudun menemään monta kertaa osastolta toiselle.
Tämä kaikki vain siksi, että toivon törmääväni tähän kiinnostavaan mieheen, jotta voisin tehdä aloitteen tutustumiseen.:D Olen nähnyt hänet muutaman kerran siellä ja aina katsottu toisiamme pitkään.
Kommentit (10)
Minäkin laittaudun kauppaan mennessä. Toivon näkeväni jälleen Matin siellä. ;))
kun olisi vielä 10-15 vuotta nuorempi, niin voisi hengailla siellä kaupan edessä, niin kuin nää teinit tekee.:D Mahdollisuudet törmätä mieheen suurenisi paljon...:)
t.ap
Mulla on ehdotus, no niin; hakeudut sinne kauppaan töihin! Eikö olekin hyvä ajatus? Opettelet sitten olemaan tomaatteja pyöritellessäsi vakuuttavasti sen näköinen että ihan kuin olisit siinä vaan aivan töihisi keskittynyneenä, kyllä kyllä, vaikka oikeastihan enimmäkseen skannaisit haukansilmilläsi ympäristöstä että näkyykö kohdetta. Sitten voit mennä tarjoamaan osaamistasi eri tomaattilajikkeista sille, jos se tulee pyörimään siihen mietteliään näköisenä, että mitähän tällä kertaa ostaisi. Eikös olekin hyvä ajatus?
kun olisi vielä 10-15 vuotta nuorempi, niin voisi hengailla siellä kaupan edessä, niin kuin nää teinit tekee.:D Mahdollisuudet törmätä mieheen suurenisi paljon...:)
t.ap
mikä sua Ap vieläkään estää menemästä jengiin mukaan? :D
Mulla on ehdotus, no niin; hakeudut sinne kauppaan töihin! Eikö olekin hyvä ajatus? Opettelet sitten olemaan tomaatteja pyöritellessäsi vakuuttavasti sen näköinen että ihan kuin olisit siinä vaan aivan töihisi keskittynyneenä, kyllä kyllä, vaikka oikeastihan enimmäkseen skannaisit haukansilmilläsi ympäristöstä että näkyykö kohdetta. Sitten voit mennä tarjoamaan osaamistasi eri tomaattilajikkeista sille, jos se tulee pyörimään siihen mietteliään näköisenä, että mitähän tällä kertaa ostaisi. Eikös olekin hyvä ajatus?
Loistava, väliäkö tulotason laskusta, kunhan vain tämän miehen saan...;D
t.ap
t.ap
Menet ikäisesi ystäväsi kanssa sinne hengailemaan. Alatte kilpailla teinijengin kanssa siitä kumpi on paikan kingi ja samalla moninkertaistat mahdollisuutesi törmätä tähän mieheen, kaksi kärpästä samalla iskulla!;D
Nyt sinä alat ymmärtää! Melko tehotonta toimintaa jos vaan notkuisit kiusaantuneena jossain kaupan edessä, tai palauttelisit yhden limpparipullon päivässä pullopalautukseen hidastellen (ja kun se sokerikin on niin epäterveellistä) - katsos kun tällä tavoin sä pääset ihan eri asemiin mitä lähestymiseen tulee. Tsemppiä ja voimahalit ja mitähän vielä...
5
Mies joka olisi äärimmäisen otettu jos joku tuolla tavalla minun vuokseni toimisi. Älä silti kerro aivan ensimmäisen viikon tai kahden aikana, korkeintaan kuukauden parin päästä jos hyvin luistaa.
Tuollaisista jutuista voi joskus tullakin jotain. Minä pokasin työpaikkaruokalan kokin vähän samanlaisella höpsöilyllä.