Lihottaako mansikat?
Syön niitä nyt niin kauheesti, litra menee päivässä. Tietty sitten muuta ruokaa vähemmän, kun vatsa täynnä mansikoista...
Kommentit (10)
Mut kauhee vessahätä tulee, jos niitä syö litratolkulla :D Kokemusta on. Ja jostain oon kuullu, et ne valkasee myös hampaita... :)
Minun tapauksessani taitaa lihottaakin. Tein dipin desistä kuohukermaa ja 100 grammasta tummaa suklaata.... Litra meni.
varmaan niissä on nestettä aika paljon. Ei mulla ole kuin 6 viikkoa kesässä tämä litra mansikkaa päivässä -jakso.
Ap
on siitä harvinainen herkku, että ei lihota. Kahdessa desissä vain n. 40 kaloria.
lihottaa jos jätät muuta syömistä vähemmälle. Itsekin olen syönyt päivittäin vähintään litran eikä paino ole noussut tippaakaan. Vatsa on mansikoista täynnä joten jotain muuta jää syömättä. Syö siis rauhassa. Jos söisit litran kermajäätelöä tilanne voisi olla jo toinen. :)
mansikkalitra n 500 grammaa. Kilossa on 430 Kcal joten 500 grammassa 215 Kcal. Ei tarvitse murehtia mansikoiden syöntiä!
nesteitä poistaa kivasti, mutta ainakin itselläni on kehittyny pientä allergiaa juuri sen takia että on tullu syötyä liikaa.
itsellä myös pukkaa oksennus tulemaan, c-vitamiinin takia muun muassa (ei nyt litrasta, mut jos vetää kolme litraa tmv :) )
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Riippuu kokonaiskalorimäärästäsi, lihotko vai et.