Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin lahjaton ihminen voi tehdä työkseen?

Vierailija
22.07.2012 |

Olen ihan surkea käsitöissä ja maalaamisessa, surkea kielissä ja matematiikassa. En ole luova, en osaa kirjoittaa hyvin, en muista mitään jos jotain luen ja sitten joku kysyy, mitä luin.

Olen ihan lahjaton, ja nyt pitäisi saada joku koulutus että pysyisin edes jotenkin yhteiskunnan syrjässä kiinni.

MUtta mikä koulutus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvovat ap:tä opiskelemaan. Ap itse sanoo ettei opi eikä muista. Kyllä tyhmiä ihmisiä on olemassa ja ap on just yksi näistä. Ruumiillisia töitä vaan ilman koulutusta tekemään. Hyvä juttu on että osaat sentään kirjoittaa ja lukea.Hieno saavutus jos ei muuten opi eikä muista mitään. Meni varmaan todella pitkään kun saavutit luku- ja kirjoitustaidon.

Vierailija
22/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on johonkin lahjoja/i]

Pikemminkin vaikuttaisi, että yhdet ovat hyviä kaikessa ja toiset eivät missään. Niin surullista kun se onkin.

AP: mites esimerkiksi kaupungille puutarhuriksi tai puhtaanapitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on joku oppimishäiriö joka vaikeuttaa oppimista ilman että olisit varsinaisesti mitenkään tyhmä, kuten tuo yksi vastaaja ehdottaa..ei sekään normaalilta kuulosta, ettet muista yhtään mitään lukemaasi, ehkäpä opiskelutekniikkasi on niin pielessä että vaikeudet johtuvat siitä? Onko mielenterveytesi ok, masennus ja ahdistus ynnä muut myös vaikuttaa asiaan, samoin kuin kaikenlaiset fyysiset sairaudet, kuten kilpirauhasen vajaatoiminta jne jne..

Vierailija
24/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutukseen osallistuminen ei käy sinulle koska et opi etkä muista mitään. Mene yksinkertaisiin töihin jossa paljon toistoa jotta opit työn.

Olen ihan surkea käsitöissä ja maalaamisessa, surkea kielissä ja matematiikassa. En ole luova, en osaa kirjoittaa hyvin, en muista mitään jos jotain luen ja sitten joku kysyy, mitä luin.

Olen ihan lahjaton, ja nyt pitäisi saada joku koulutus että pysyisin edes jotenkin yhteiskunnan syrjässä kiinni.

MUtta mikä koulutus?

Vierailija
25/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tuettu työtoiminta - oma ohjaaja vierellä.

Vierailija
26/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa eikä opiskelussa ei isompaa ongelmaa, mutta ei vaan mitään lahjakkuutta eikä mitään omaa alaa joka olisi kiinnostanut. joskus koen myös olevani vähän hidashoksainen.

minulla on nyt opistotason koulutus ja ihan ok työ, johon vaan ajauduin. työ vaatii myös järjen käyttöä ja pärjään siinä kuin muutkin.

Vierailija
27/28 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä työtä.

Vierailija
28/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla muslimi,israelilainen,nuuti,joka tunetusti ei saa vaan vie.