Menkat Terolutin jälkeen - milloin? Onko 8 päivää viimeisestä tablestista jo liian paljon?
Nyt menossa 8. päivä vimeisen tabletin jälkeen, mitään vuotoa ei näy ei kuulu. Onko kellään muulla mennyt näin kauan vuodon alkamiseen? En usko olevani raskaana, sitä ei kannata edes ehdotella.
Ottaa kaaliin kun ei vuotoa tule!!! :-/
Kommentit (6)
Mulla menkat tulee aina jotain 7-10 päivää viimesen pillerin jälkeen. Onneksi ei tarvi kovin montaa kiertoa enää niitä syyä.
Siis, tässä on mahdollista vielä saada menkat aikaan piakkoin, jos kerran jollalin muullakin tulee 7-10 päivää viimeisen jälkeen.
Tää turhauttaa ja kun ei tiedä millä hetkellä alkaa niin pitää kukea pikkuhousunsuoja pöksyssä päivät pääksytysten. Maha on ollut menkkaoireiden kourissa jo yli viikon. Ei jaksa enää jomotusta ja buranaa ja oottelua. Käy mielenterveyden päälle... Joo, ja tiedän, että tämä on pieni ongelma maailman tuskan rinnalla.
Todella turhauttavaa ja todella monta turhaa raskaustestiä tuli tehtyä...
Kahden viikon sisään pitäis yleensä alkaa, sitten yhteys lääkäriin josko annostusta täytyy nostaa tai vaihtaa tohon Primolutiin...
että saataisiin reilut puoli vuotta poissa olleet menkat palaamaan. menkkojen poisjäännille ei löytynyt yksittäistä syytä. Kuurin jälkeen ei tapahtunut mitään, vaikka lääkäri oli etukäteen lupaillut, että keino tepsii.
Myöhemmin annostusta nostettiin, minkä jälkeen menkat tulivat.
Mä olen sitten niiin ainutlaatuinen. Jee!