Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepin näyttelijällä oli noissa elokuvissa paljon isompi tukka. Varmaan pidennykset niis. Nyt kauhee hiiren häntä
Voisi uudistaa hiustyyliään sarjassa, nätti lyhyt polkka ja vähän tupeeraamista :)
Peppi on kuvausten aikaan raskaana ja jo aika pitkällä. Monella naisella tukka ohenee raskauden aikana. Lisäksi on voinut imettää edellistä lastaan, jolloin kroppa muutenkin kohilla. Kaksi raskautta kuitenkin lyhyehkön ajan sisällä ja siihen vielä näyttelijän työ. Olisi sii itse kullakin hiiren häntä..
*kroppa kovilla
Paitsi että Pepillä on ollut hiiren häntä ihan aina.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voi unohtaa lapsensa luokkaan? :D Ja vielä oudompaa, ettei kukaan muu huomannut Iljan jäävän sinne. Kai sen opettajan nyt viimeistään olisi pitänyt hänet huomata, kun muut olivat jo poistuneet.
Oliko Iljan koppa luokassa Sannin pulpetin vasemmalla puolen (siis seinän puolella)? Kummallista, että koepapereita jakanut ope hilppaisi siitä ilman, että kommentoi puolella sanallakaan, ja kompastumatta. Aika monessa luokassa olisi tullut sanomista siitä, että joku tuo vauvan koetilanteeseen.
Sitä en ihmettele hetkeäkään, että Sanni unohti lapsensa kouluun kun oli siideriä tarjolla.
Mua on viime aikoina alkanu ärsyttää salkkareiden epäloogisuudet :D Okei saippuasaja, ei voi hirveen todenmukasta juttua odottaa mutta joku roti! Linda kuulustelee kaikkia samaan aikaan? Kaikki noi poliisi- ja sairaalajutut on vaan niin huonosti tehty :D Ja missä välissä Peppi on ehtinyt opiskella fyssariksi?! Ei mitkään ihan lyhyet opinnot.
Miksi Linda on alkutunnarissa Seela Sellan näköinen mummo ja kuitenkin on suht nuori oikeasti?
AAAAA mitä epäloogisuuksia!
Kuka siivooja roudaa koko kärryt luokkahuoneeseen ja aloittaa siivouksen lattian moppauksesta??
Terv. Laitoshuoltaja :D
Eeei miksi tuo Eerikäinen sössii koko ajan noissa töissään..... MIKSI Ismoa ja Lettiä kuulustellaan yhtäaikaaaaaa!!! JOO Morjens. Jos se on valepoliisi?? Valelääkärihän oli jo :D
Miksei töi pöllöLinda laita noita kahta ERILLEEN?? Ihme pelleilyä.Yhteinen kuulustelu!
Talen vaari on talonmiesten aatelia. 😊
Lapsensa unohtanut Sanni: "Mä oon niin kusessa!"
Vierailija kirjoitti:
Miksi Linda on alkutunnarissa Seela Sellan näköinen mummo ja kuitenkin on suht nuori oikeasti?
On muuten harvinaisen epäonnistunut alkutunnari-insertti. Hädin tuskin tunnistaa Lindaksi :D
Apua tuo Moilanen! :D Puhuu kaikki lauseet samalla ärsyttävällä nuotilla ja pullistelee silmämuniaan. Ulkonäkönsä puolesta voisi muuten olla sukua Liisalle (huijari-Liisa, ei Letti), heh.
Hauska ja hyvin näyttelevä sossutäti :D
Miksi Peppi jätti cp-vammaisen tyttärensä äidilleen Rovaniemelle ja muutti itse Helsinkiin töihin? Miksi halusi "uuden alun" ja "aloittaa puhtaalta pöydältä", juuri Helsingissä? Miksei keskity Taigaan? Luulisi Rollostakin löytyvän fyssarin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten harvinaisen epäonnistunut alkutunnari-insertti. Hädin tuskin tunnistaa Lindaksi :D
Minä katson aina, että siinä on Camilla.
ohis
Musta Sege ja Sebu näyttelee jotenki kylmästi ja etäisesti. Joku kirjoitti, että tuo Sebun näyttelijä olisi kunnon ammattilainen, mutta en kyllä välttämättä uskoisi. Tunnetilat vaikuttaa jotenkin tosi pinnallisilta, mulle ei ikinä välity niistä aitoa tunnetta. Saattaa tosin olla, että heidän roolihahmot on haluttukkin tuollaisiksi, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Musta Sege ja Sebu näyttelee jotenki kylmästi ja etäisesti. Joku kirjoitti, että tuo Sebun näyttelijä olisi kunnon ammattilainen, mutta en kyllä välttämättä uskoisi. Tunnetilat vaikuttaa jotenkin tosi pinnallisilta, mulle ei ikinä välity niistä aitoa tunnetta. Saattaa tosin olla, että heidän roolihahmot on haluttukkin tuollaisiksi, tiedä häntä.
Minusta taas Sebastianin hahmo on todella onnistunut koska tunteet vaikuttavat pääosin aidoilta. Sellaista sanatontakin tunteen viestintää osaa paljon tuoda ilmi.
Miksi Sannin äityidestä piti tehdä tuollaista? Ilja koko ajan jossain hoidossa ja näköjään ihan tavallista mennä kesken päivän puistoon kännäämään, heti takaisin palasi kouluunkin. Kuitenkin sarjassa "jo" 18-vuotias, mutta tuo koko ajan avun tarvitseminen ja kotona asuminen on kuin olisivat Talen kanssa vähintään 16 vuotiaita.
Terveisin, Itsekin sain lapsen vuoden vanhempana ja kyllä jouduin alkaa ihan "aikuisten" elämää elämään.
Ja riemastuttavat bileet pilaa ala-arvoinen kielioppi!