Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Huomisen jakson loppu: "TEHKÄÄ JOTAINNNN!" :'DD
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:35"]
Kun nuo hahmot menevät saunaan,niin: 1.)Miks ne ei ekana suihkussa? 2.)Kun heitetään vettä kiukaalle,ei tule höyryä ja 3.)Miks ne ei hikoa? Miks pitää leikkiä käyvänsä saunassa? Voishan noi kohtaukset kuvata esim.ihan vaan siinä pukkarissa.
[/quote]
Ei kaikki käy suihkussa ennen saunaa oikeassa elämässäkään.
[/quote]
Kuka ei käy suihkussa ennen saunaa?hyi helvetti!
"Mä en oo löytäny Akilta kuin yhden tikun. Ja siihen vehkeeseen mä en halua kajota enää ikinä!"
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:59"]Huomisen jakson loppu: "TEHKÄÄ JOTAINNNN!" :'DD
[/quote]
:DDDDD
Tuosta N-kirjaimen venytyksestä jo pystyi päättelemään kenestä oli kyse :D
Onko Salkkareissa koskaan aiemmin kuvattu raitiovaunun sisällä?
Pitkästä aikaa mainittiin Talen ja Ullan ajo-opinnot. Ajattelin, että sekin oli jo unohdettu. Ullalla oli muuten edelleen se vesijumppaonnettomuudessa tullut käsiside.
Mikä se "siinä oli ripsi" -kohtaus oli? Hetken jo luulin, että saunan jälkeen nähdään valkkarinhuuruinen suudelma.
Miksi se iidan uusi laukku on niin muovisen näköinen kuin olla ja voi? Luulisi että olis ollut edes jokin nahkainen laukku, mutta näyttää lähinnä 25ee HM ostokselta. Ja mitä se Alissa vinkuu iidalta niitä rahoja kun akilta näyttää tippuvan aina kun tarvitsee. + millaisesta velkasummasta puhutaan iidan ja alissan välillä?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 02:07"]Onko Salkkareissa koskaan aiemmin kuvattu raitiovaunun sisällä?
Pitkästä aikaa mainittiin Talen ja Ullan ajo-opinnot. Ajattelin, että sekin oli jo unohdettu. Ullalla oli muuten edelleen se vesijumppaonnettomuudessa tullut käsiside.
Mikä se "siinä oli ripsi" -kohtaus oli? Hetken jo luulin, että saunan jälkeen nähdään valkkarinhuuruinen suudelma.
[/quote] Taalasmaan Taitoratti!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 02:07"]Onko Salkkareissa koskaan aiemmin kuvattu raitiovaunun sisällä?
[/quote] No on kuvattu. Taidat olla aika nuori?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 01:53"]"Mä en oo löytäny Akilta kuin yhden tikun. Ja siihen vehkeeseen mä en halua kajota enää ikinä!"
[/quote] Juu, aivan oikein. Hellun vuorosanat. No repeating needed.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:59"]Huomisen jakson loppu: "TEHKÄÄ JOTAINNNN!" :'DD
[/quote] No ei kai? Rasittavaa hokemista, vitun teletappi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 09:16"]Ja ennenkuin kukaan alkaa marista, että "vuorosanojen toistaminen ketjussa kuuluu fanikulttuuriin" niin jo alkuun tiedoksi, että näin ei ole. Muutama idiootti on tullut pilaamaan ketjun itsestäänselvillä letkautuksilla ja typerällä spämmäämisellä. Lopettakaa tai poistukaa ketjusta, kiitos.
[/quote]
Ole hiljaa.
En ymmärrä, miksei helmi siirrä amandan omistajuutta esim Sebastianin nimiin avioeron ajaksi? Eikö näin voisikin toimia tosielämässä? Enkä ymmärrä, kuinka Heikin velat periytyivät saannille?
Tuleekohan Jannesta ja Alisasta vielä pari?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 22:04"]
Tällä hetkellä ärsyttää erityisesti Iida ja Kristiina. Lähes joka kohtaus päättyy siihen, että jompi kumpi näistä lähtee suu mutrussa kävelemään pois. Toivottavasti näille kahdelle kirjotettaisiin vaihteeksi kohtauksia, joissa ei tarvitsisi mököttää.
[/quote]
samaa miltä, ärsyttävä katsoa tollaisia!! Miks kukaan salkkariessa ei vois olla ilonen ja positiivinen??
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 09:51"]Se amanda on jo akin!
[/quote]
Ai?? Olen käsittänyt, että aki saisi amandan avioeron sattuessa. Mulla on menny nyt jotain ohi :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:58"]
miks eevalla on töissä vaatetus (paljaat kyljet), joka nimenomaan kerää niitä katseita ? jos ei halua miesasiakkaiden tuijotusta, pukeutuisi samanlaiseen työpaitaan kuin lari ja jiri. segen ja stuban yhteiskohtaukset on aina kultaa.
[/quote] Koska Eva on huomionkipeä femakko av-horo, joka pukeutuu paljastavasti ja sen jälkeen on oikeudessa vinkumassa kun häntä katsellaan.