Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:56"]
Jostakin syystä Lari ja Kalle ärsyttää koko ajan enemmän. Kyllä ne varmaan kohta eroaa. Eilen meni jo vähän yli.
[/quote] Minua ärsyttää nykyään Larin lapsellisuus. Kalle nyt on aina ollut imelä nyyhkyttäjä, mutta kuitenkin aikuinen ja päästään terve ihminen. Lari vaikutti ennen teineistä ehkä kypsimmältä mielenmuutoksistaan ja oikutteluistaan huolimatta, mutta nyt hän taas on angstannut todella naurettavaan tapaan Kallelle siitä Sannin (ja omasta) muksusta. Ymmärrän hyvin, mistä Larin mielipaha johtuu, mutta luulisi aikuisen ihmisen silti pikkuisen ajattelevan sitä, miltä oma käytös ja toiminta ulkopuolisten (tai Kallen) silmissä näyttää. Ainakin, jos ei ehdoin tahdoin halua jäädä kiinni poikaystävänsä siskon paksuksi pamauttamisesta.
Lari äkkiä peittelemään, ettei vauva vaan näe mitään sopimatonta. :D
Helena kampaajalle mars! Miks Helenalla on niin kamalat hiukset? Yhestä kohtaa kiekurat, toisesta piikkisuorat ja varsinkin siellä ulkona tuulessa poikiensa kanssa jutellessa, jo sarjaan tullessa kummastelin et onko tahallaan jätetty naiselle noin karmee kuontalo.
Miks jiri tarvi severin apua torkkupeiton viikkaamisessa?
Kalle on limanen homo,se on ällöttävä roolissaan!
Miksi Amandan huoneissa ei ole ikkunoita ja ne on niin ankeita?
Salkkareiden Roosa bongattu Elämä lapselle -konsertin lavalta!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:56"]
Jostakin syystä Lari ja Kalle ärsyttää koko ajan enemmän. Kyllä ne varmaan kohta eroaa. Eilen meni jo vähän yli.
[/quote] Minua ärsyttää nykyään Larin lapsellisuus. Kalle nyt on aina ollut imelä nyyhkyttäjä, mutta kuitenkin aikuinen ja päästään terve ihminen. Lari vaikutti ennen teineistä ehkä kypsimmältä mielenmuutoksistaan ja oikutteluistaan huolimatta, mutta nyt hän taas on angstannut todella naurettavaan tapaan Kallelle siitä Sannin (ja omasta) muksusta. Ymmärrän hyvin, mistä Larin mielipaha johtuu, mutta luulisi aikuisen ihmisen silti pikkuisen ajattelevan sitä, miltä oma käytös ja toiminta ulkopuolisten (tai Kallen) silmissä näyttää. Ainakin, jos ei ehdoin tahdoin halua jäädä kiinni poikaystävänsä siskon paksuksi pamauttamisesta.
[/quote]
Samaa mieltä. Myös se Intian matkan peruuntumisesta suuttuminen (vai erosiko ne peräti hetkeksi?) oli ylireagointia Larilta. Ei sopinut mun mielestä sen luonteeseen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:34"]Miks jiri tarvi severin apua torkkupeiton viikkaamisessa?
[/quote]
Se torkkupeiton viittaus oli huvittavan merkityksetön kohtaus.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:00"]Se torkkupeiton viiKKaus oli huvittavan merkityksetön kohtaus.
[/quote]
Miksi talon asukkaat eivät koskaan katso ovisilmästä, kuka tulee kylään?
Kyllä, olen tasan sama henkilö. Ihan sama näkyikö salmiakki.tvssä tai telkkarissa, sama asia. Fanien keskuudessa on toki tapana välillä PUHUA letkautuksista, muttei joka ikisestä jaksosta ja KIRJOITELLA niitä nettiin. Naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:57"] Kyllä, olen tasan sama henkilö. Ihan sama näkyikö salmiakki.tvssä tai telkkarissa, sama asia. Fanien keskuudessa on toki tapana välillä PUHUA letkautuksista, muttei joka ikisestä jaksosta ja KIRJOITELLA niitä nettiin. Naurettavaa.
[/quote]
En oo fani mutta naurettavaa tuo sun marina, jätä lukematta tämä ketju jos ärsyttää :P
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:57"] Kyllä, olen tasan sama henkilö. Ihan sama näkyikö salmiakki.tvssä tai telkkarissa, sama asia. Fanien keskuudessa on toki tapana välillä PUHUA letkautuksista, muttei joka ikisestä jaksosta ja KIRJOITELLA niitä nettiin. Naurettavaa.
[/quote]
En oo fani mutta naurettavaa tuo sun marina, jätä lukematta tämä ketju jos ärsyttää :P
[/quote] En jätä yhden idiootin takia lukematta muuten hyvää ketjua. Boom, bitch, get out the way
[/quote]
En ole sama, mutta minäkin olen kyllä joskus kirjoitellut tänne nasevia vuorosanoja tai huvittavia, ärsyttäviä tilanteita samalla kun katson jaksoa reaaliajassa. Eli ei täällä todellakaan vain yksi henkilö kirjoittele.
Minusta on vain hyvä, että lähes joka jaksosta löytyy jotain mieleenpainuvaa tai ihmeteltävää. Minusta tänne voi kirjoitella mitä ikinä Salkkareista mieleen juolahtaa. Ei yksi ihminen voi sanella sääntöjä. Ota chill pill ja käy vaikka Ullan vesijumpparyhmässä rentoutumassa =)
17.9 jakson lopussa Sanni itkee velkoja. Itkikö siis sitä ettei päässytkään matkalle, vai onko salkkareissa "pakko" ottaa perintö vastaan. Mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:57"] Kyllä, olen tasan sama henkilö. Ihan sama näkyikö salmiakki.tvssä tai telkkarissa, sama asia. Fanien keskuudessa on toki tapana välillä PUHUA letkautuksista, muttei joka ikisestä jaksosta ja KIRJOITELLA niitä nettiin. Naurettavaa.
[/quote]
[/quote] En jätä yhden idiootin takia lukematta muuten hyvää ketjua. Boom, bitch, get out the way
[/quote]
En ole sama, mutta minäkin olen kyllä joskus kirjoitellut tänne nasevia vuorosanoja tai huvittavia, ärsyttäviä tilanteita samalla kun katson jaksoa reaaliajassa. Eli ei täällä todellakaan vain yksi henkilö kirjoittele.
Minusta on vain hyvä, että lähes joka jaksosta löytyy jotain mieleenpainuvaa tai ihmeteltävää. Minusta tänne voi kirjoitella mitä ikinä Salkkareista mieleen juolahtaa. Ei yksi ihminen voi sanella sääntöjä. Ota chill pill ja käy vaikka Ullan vesijumpparyhmässä rentoutumassa =)
[/quote] Boom, bitch, get out the way
Uudet juonipaljastukset
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:03"]Poliisinainen on alkutunnarissa Monican kanssa samassa pätkässä. Tuleekohan siitä Monican kämppis? Monica asuukin yksin ihan liian isossa kämpässä, samaan aikaan Taalasmailla on porukkaa liikaa.
[/quote]
Tai sitten Mariannasta tulee Monican kämppis?
Mä en enää jaksa tota saatanan hiekkapilluiidaa. Kuka edes tahtoisi olla sen kanssa?! Koko ajan kimittämässä ja kiukuttelemassa! Missä vaiheessa muuten kallen ja larin koti remontoitiin
Miksi kaikilla on 120cm "parisängyt"? Kauheen ahtaan näköistä nukkua niissä kaks aikuista ihmistä.