Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Eiköhän Magnukselle kanssa tule myöhemmin viimeistään teininä joku lempinimi tyyliin Make.
Voi hitsi, kun tänään tulis Salkkarit, mutta kun päätin lopettaa katsomisen Iidan ja Sebastianin suhteen takia...
Vierailija kirjoitti:
Iidahan oli yläastella silloin kuin Maria ja Sebastian oli yhdessä sekä Marian kuoleman aikana. Siitä on jokatapauksessa aikaa vähintään se kuusi vuotta ellei enemmän. Se on pitkä aika elämästä eikä Sebastian varsinaisesti ole enää mikään isähahmo enää. Ihan hyvin voisivat olla siis yhdessä. Ihmiset tekee asioista liian vaikeita.
Niin entä sitten miten paljon aikaa siitä on. Ei ole kuule paljon aikaa kun Iidan huumevieroituksen ja paluun jälkeen Sebu itse oli huolissaan Iidasta ja sanoi 'sä olet mulle kuin oma lapsi ja lupasin sun äidilles pitää susta aina huolta'.
Et sori vaan jos joitakin tämä suhde nyt tökkii, saippuaa tai ei...
Iidan aikuistumisen aikana eivät ole asuneet saman katon alla eivätkä olleet juuri tekemisissä. Tunteet voi yllättää itse kunkin.
Vierailija kirjoitti:
Iidan aikuistumisen aikana eivät ole asuneet saman katon alla eivätkä olleet juuri tekemisissä. Tunteet voi yllättää itse kunkin.
Kyllä ovat ruudun ulkopuolella voineet olla tekemisissä kuinka paljon tahansa. Joka tapauksessa todella epäkunnioittavaa omaa äitiä kohtaan, enkä itse ainakaan ikinä kehtaisi tehdä noin. Enkä hyväksyisi sitä muiltakaan.
Juu ja ei ahdista enkä lopeta sarjan katsomista, jos jankkaaja alkaa siitä taas meuhkata. Saa sitä kai mielipiteensä sanoa vaikkei se sinua miellyttäisikään? Jos itsellesi on ok nussia kuolleen äitisi aviomiestä niin selvä, minulle ei.
Sebastian ja Maria ei tainnu olla yhdessä eddes vuotta ja naimisissa alle vuorokauden. Helppohan se on huudella.
Tällä viikolla Kalle taitaa sitten sortua ryyppäämään.
Vuosi on 2017 ja porukka katsoo vielä Salkkareita? Oikeesti? 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ja Maria ei tainnu olla yhdessä eddes vuotta ja naimisissa alle vuorokauden. Helppohan se on huudella.
Ei, vaan helppohan se on huudella siunausta suhteelle kun ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille että tällainen tapaus sattuisi omaan elämään. Ei näissä asioissa ole kyse mistään ajasta ja kestosta, vaan ihan periaatteista ja moraalista.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään hyväksy tätä isäpuoli tytärpuoli kuviota, mutta se on saanut mut tajuamaan jotain. Sebastianille ei sovi yhtään esim. Camillan kaltainen viileä bisnesnainen.
Sebastian tarvitsee lämpöä ja herkkyyttä.
Entäs sitten Isabella?
August olisi kyllä ollut osuva nimi, mutta ohjelma tuskin haluaa ottaa kantaa uskontoihin tai korostaa vaikkapa kristinuskoa. Eikä Monicakaan miltään uskonnolliselta vaikua perheineen.
August olisi kyllä ollut osuva nimi, mutta ohjelma tuskin haluaa ottaa kantaa uskontoihin tai korostaa vaikkapa kristinuskoa. Eikä Monicakaan miltään uskonnolliselta vaikua perheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään hyväksy tätä isäpuoli tytärpuoli kuviota, mutta se on saanut mut tajuamaan jotain. Sebastianille ei sovi yhtään esim. Camillan kaltainen viileä bisnesnainen.
Sebastian tarvitsee lämpöä ja herkkyyttä.
Entäs sitten Isabella?
Isabella onkin poikkeus. Sitä paitsi mielestäni hänessä oli ainakin herkkyyttä. Varsinkin loppua kohden.
Onhan Camillastakin nähty herkkä puoli. Mielestäni Camilla ja Isabella ovat aika samanlaisia, vaikka Isbestä ehdottomasti enemmän pidänkin.
Muuttuuko Sebastian koskaan ?
Sofia Arasola on Robinin Hulahula-videolla kohdasta 0.48 alkaen:
Jenniä kuljetettiin samalla ruumisautolla kuin Mauno Koivistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan helppohan se on huudella siunausta suhteelle kun ei tarvitse uhrata ajatustakaan sille että tällainen tapaus sattuisi omaan elämään. Ei näissä asioissa ole kyse mistään ajasta ja kestosta, vaan ihan periaatteista ja moraalista.
Minulle ei olisi mikään ongelma, jos tällainen tapaus sattuisi omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi mikään ongelma, jos tällainen tapaus sattuisi omaan elämään.
Eipä varmaan niin. Vaikka kyseinen henkilö olisi oma siskosi ja isäpuolesi tai olisit itse se äiti joka katselee pilvenreunalta tyttärenaä touhuja. Mikäs siinä.
Kertoo toki vain omasta moraalistasi ja ajatusmaailmastasi kaiken oleellisen.
Miksi molemmat Jiri ja Monica lausuivat sen "Mangnus" äng-äänteellä? Magnus se on.