Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Marianna näyttää ihan apinalta suudellessaan...sitten se törröhuulikohtaus Sebun kanssa vielä näytettiin toisessakin jaksossa.
Mulla alkaa ihan tosissaan mennä hermo ton Letin p*skaan näyttelemiseen :D Järkyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl niin täynnä jo tätä Kristiinakuviota. Eikö noi voi jumalauta jo kertoo Kristiinalle että Sanni on sen tytär?
Tämän viikon juonipaljastuksissa kerrottiin, että Sanni yrittää saada Kristiinaa muistamaan hänet, mutta Kristiina luulee että Sanni on itse mielisairas. Hohhoijaa.
Siis mitä, eikö tää homma vieläkään selviä? Olin niin toiveikas jaksonnimien perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu että alkaa mennä hermot tuohon muistinmenetys-kuvioon 😒
Se ei silti oikeuta sinua kiroilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ismo menee suihkuun kesken teen? Miksi pitäisi pelata uusi erä monopolia kun edellinenkin on vielä kesken?
Ja kuka hullu jaksaa pelata kaksi erää monopolia peräkkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl niin täynnä jo tätä Kristiinakuviota. Eikö noi voi jumalauta jo kertoo Kristiinalle että Sanni on sen tytär?
Tämän viikon juonipaljastuksissa kerrottiin, että Sanni yrittää saada Kristiinaa muistamaan hänet, mutta Kristiina luulee että Sanni on itse mielisairas. Hohhoijaa.
Siis mitä, eikö tää homma vieläkään selviä? Olin niin toiveikas jaksonnimien perusteella...
No silloinhan se juuri alkaa selviämään, kun Letille yritetään sentään kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Marianna näyttää ihan apinalta suudellessaan...sitten se törröhuulikohtaus Sebun kanssa vielä näytettiin toisessakin jaksossa.
Jep. Todella huvittavan näköistä. Aikoinaan mielisairaalassa Heidi-sfääreissään riehuessaan näytti gorillalta :DDD
Musta olis ihanaa jos Ismo hakkais Letin raskausvatsan sisään.
Noiden kolmen homon pitää nyt löytää uudet kumppanit, elää sinkkuna tai siirtyä vaikka naisiin, mutta heidän keskinäistä välienselvittelyä, seurustelua, mustasukkaisuutta ja draamaa ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Lari päätyy ihan varmasti vielä uudelleen sänkyyn jonkun naisen kanssa.
Mutta kenen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenen kanssa ?
Monican, joka on juuri saanut selville, että Sebu pettää ja on mennyt Mooseen juomaan suruunsa, jossa Lari on töissä?
Seiskan juonipaljastuksissa ei sitten ollut mitään maininnnan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenen kanssa ?
Monican, joka on juuri saanut selville, että Sebu pettää ja on mennyt Mooseen juomaan suruunsa, jossa Lari on töissä?
Minä luulen, että uudelleen Sannin. Alkoholilla on tietysti osuutta asiaan.
Sanoiko iida "sanni taalasmaa-pohjonen".
Lari taitaa olla biseksuaali
Eikö Liisa-Letti ole yhtään ihmetellyt, miksi kodin ovessa lukee Laitela Pohjonen? Tai miksi puhutaan Liisasta ja Kristiinasta?
Hauskaa, miten Sanni, joka panee kaikkea mikä liikkuu Pihlajakadulla, riehuu muistuttelemassa kaikkia miehiä, kuinka nämä kaikki ovat tehneet virheitä.
Haha Jannen sukunimiarvuuttelut :DD
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko iida "sanni taalasmaa-pohjonen".
Sanoihan se. Ihme bimbo. :D
Tajusin tänään, mistä se Sannin jatkuva kiukuttelu johtuu. Näyttää kulkevan suvussa...