Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Tunnustiko Eva olevansa juuri mustasukkainen Monicasta? Vai yleisesti heidän kuviosta?
Jiristä
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vauvan toiseksi nimeksi Karl ?
Onko sinulla minkäänlaista tyylitajua? Ei näköjään jos Magnus Karl olisi hyvä nimi. Karl Magnus olisi ollut vielä ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Monica ei suostu :(
Monica sanoi jo 'mutta mä en ole rakastunut suhun'.
Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.
Kyllä Monica oli minusta aika töykeä ja käytti hyväksi Jiriä. Hyvin sanottu Jiriltä siinä lopussa "Selvä homma, hyvä että kuitenkin kelpasin seksiorjaks".
Siis miksi toi Sergei sanoo töksähtävästi Monica eikä Moonica 😩
Hienosti meni ratikka samaan tahtiin kameran liikkeen kanssa!
Hyvä Sergei kauniit ja rohkeat meininkii👍😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.Kyllä Monica oli minusta aika töykeä ja käytti hyväksi Jiriä. Hyvin sanottu Jiriltä siinä lopussa "Selvä homma, hyvä että kuitenkin kelpasin seksiorjaks".
Kumpikaan ei luvannut mitään ja mun mielestä kumpikin tiesi mikä on homman ja suhteen nimi sex
Huutonaurua!
Tuo piirustus :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se just sopii paremmin Sergein suuhun kun se on muutenkin semmonen töksäyttelijä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä riittävä syy vaikka myös toivoin suostumusta.Kyllä Monica oli minusta aika töykeä ja käytti hyväksi Jiriä. Hyvin sanottu Jiriltä siinä lopussa "Selvä homma, hyvä että kuitenkin kelpasin seksiorjaks".
No kyllä se Jiri tiesi mikä on homman nimi,ne oli vaan seksikumppanit ja nehän sopi siitä
Vierailija kirjoitti:
Magnus Mikael Mustavaara ois aika hieno nimi!
Hyi! Parempi olisi vaikka:
Magnus Wilhelm
Magnus Edgar
Magnus Emanuel
Magnus Ferdinand
Magnus Gottfrid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustiko Eva olevansa juuri mustasukkainen Monicasta? Vai yleisesti heidän kuviosta?
Jiristä
Niinhän se väittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnus Mikael Mustavaara ois aika hieno nimi!
Hyi! Parempi olisi vaikka:
Magnus Wilhelm
Magnus Edgar
Magnus Emanuel
Magnus Ferdinand
Magnus Gottfrid
Magnus Magnusin poika Magnuson
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se just sopii paremmin Sergein suuhun kun se on muutenkin semmonen töksäyttelijä:D
Se on vaan murretta, ei mitään töksäyttelyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei luvannut mitään ja mun mielestä kumpikin tiesi mikä on homman ja suhteen nimi sex
Juupa juu, saatiinhan tämäkin taas miehen syyksi vieritettyä. Bravo, palstamammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jiristä
Täh? Eihän Eva sanonut kummasta oli. Jäi juuri sellaiseen kohtaan että varmasti kohta tulee että monicasta