Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi keskustan lähellä asuvat käyvät koko ajan Kaaressa ostoksilla ja törmäävät siellä toisiinsa? Miksi eivät shoppaa keskustan ostareilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustan lähellä asuvat käyvät koko ajan Kaaressa ostoksilla ja törmäävät siellä toisiinsa? Miksi eivät shoppaa keskustan ostareilla?
Ja miksi Pihlajakatu on muutenkin vaihtanut sijaintiaan :
Vierailija kirjoitti:
Kalle on kaappijuoppo.
Nauratti kyllä kun yritti ensin estää Ismoa terästämästä kahvia.
Munkkiniemessä näkyvät kuvaavan sarjaa nykyään. Olen usein nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Munkkiniemessä näkyvät kuvaavan sarjaa nykyään. Olen usein nähnyt
YLLÄRI! Enpä tiennykkää E ikä varmaan kukaan muukaan! Siis omg mikä uutinen!
Mä veikkaan että Iljan sieppaaja on Camillan ja Monican äiti, joka tulee ensiviikon jaksoihin. Gunnarhan kohteli häntä huonosti aikoinaan ja äiti ehkä näki Guntsun Iljan kanssa ja vei lapsen, jotta Gunnarille tulisi ongelmia.
Ihan vaan veikkaan.
Ja äijä on joku ylilääkäri :'D..
Vierailija kirjoitti:
Ja äijä on joku ylilääkäri :'D..
Siis mihin tää kommentti oli? Ei se estä alkoholismin syntymistä. Just tää ajatusmalli ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä ollut omat teoriani Iljan sieppaajasta eli, että Larin isä olisi siepannut Iljan. Tuo tämän päivän jaksossa Iljaa rattaissa kuljettanut henkilö oli kyllä selvästi nainen ja kovasti ainakin minulla tuli mieleen Isabella. Mutta ainoa, jolle olen keksinyt motiivin Iljan sieppaamiselle on tosiaan Larin isä tai Larin äidiksi kuvittelemani Moilanen.Mutta voihan tuo Iljaa työntänyt henkilö olla vain sieppaajan kätyri ei itse sieppaaja.
Jos Lari ja Marianna ovat serkuksia ja Moilanen olisi Larin äiti niin silloinhan on pieni mahdollisuus, että Moilanen ja Rakel olisivat sisaruksia.
Joka tapauksessa, jos Rakel on sieppauksen takana mikä on hänen motiivinsa Larin lapsen satuttamiseen? Miksi juuri Ilja? Ovatko Moilanen ja Rakel juonineet yhdessä?
En myöskään usko, että Marianna saa keskenmenon. Se pilaisi herkullisen käänteen, joka on Rakelin kosto. Hänhän yritti tappaa Sergeinkin, joten miksi ei tulevaa lasta.
Nämä ovat sitten pelkkää mielipuolista spekulointia, mutta mielipuolinen on sarjakin.
"Lapsen satuttamiseen"? Mistäköhän olet tuollaista saanut päähäsi, että Iljaa on satutettu?
Varmaan piti kirjoittaa, että "sieppaamiseen". Hienoa kuitenkin, että otit tämän hirveän virheen esiin, kiitos siitä.
Ihmeellisen aggressiivisia nämä jotkut hömppäsarjan kommentoijat, jessus.
Kalle saa kohta varmaan potkut tai ottaa loparit ja lukittautuu kämppäänsä ryyppäämään.
Larihan toimillaan nuo Kallen alkoholiongelmat aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Marianna kuolee...tekee itsekin tai sitte uhkaa ja vahingossa "onnistuu"
Oona Kareen snapchatissa mukaan on kyllä edelleen kuvauksissa.
Kuinkakohan alas Kalle vielä vajoaa ? Ja kuinkakohan kauan nämä Kallen ongelmat vielä jatkuvat ?
Ennen sympatiani olivat Larin puolella, mutta eivät ole enää.
Eikös Larin äiti ole kuollut? Mielestäni jo silloin tuli ilmi, kun Lari tuli kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Larin äiti ole kuollut? Mielestäni jo silloin tuli ilmi, kun Lari tuli kuvioihin.
Niinhän sitä sanottiin, mutta eihän se nyt välttämättä totuus ole.
Tänään varmaan ekaa kertaa Kulmakarva, Viulu ja Liina olivat samassa kohtauksessa. Mutta mikä ongelma siinä on myöntää että Viulu ja Liina ovat sisaruksia?
Salkkarit on saanu hyvin sponsoreita, niitä jotka näkyvät ennen jakson alkua tv:ssä.
Eihän oo kun -96 tai -95.