Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
7821/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka sieppaaja on, mutta jos Monica ja Kalle eivät piakkoin lopeta ryyppäämistä saatan jopa harkita sarjan katsomisen vähentämistä.

Sarjassa on ollut jo ainakin kaksi rappioalkoholistia Maarit ja Seppo ja aihe on käsitelty loppuun. Tuskin kukaan haluaa uutta.

Vierailija
7822/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nyt lukenut aiempia kommentteja juonipalhastusten pelossa😀,mutta tuli tällainen mieleen.

Jospa se haudattava hahmo on Sanni.Ei kestänyt pojan menetystä ja tekee itsarin.

Eihän Sannilla ole kuitenkaan mitään muutakaan virkaa Iljan äitiyden lisäksi.

Kuvassa kalle,tale ym. Sannin läheiset

Tämä! Mietin ihan samaa, Varsinkin ku Sanni sanoi jossain tämän viikon jaksossa, että ei halua enää jatkaa elämäänsä. Tai siitä tämä mun spekulaatio alkoikin :D Ja sitten ku Sanni on kuollu ja haudattu, Ilja löytyy jostain ja Tale lähtee surun murtamana Tampereelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nyt lukenut aiempia kommentteja juonipalhastusten pelossa😀,mutta tuli tällainen mieleen.

Jospa se haudattava hahmo on Sanni.Ei kestänyt pojan menetystä ja tekee itsarin.

Eihän Sannilla ole kuitenkaan mitään muutakaan virkaa Iljan äitiyden lisäksi.

Kuvassa kalle,tale ym. Sannin läheiset

Ai saakeli Sannihan onkin siinä kuvasssa!

Äh,sori vaan.No,musta se Ois ollu kuitenkin ihan varteen otettava vaihtoehto,jos niin voi sanoa

Vierailija
7824/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Mariannan äiti olisi työntänyt vaunuja. Eihän hullu motiivia tarvitse mutta mielestäni olisi tylsää ja epäsopivaa jos se hullu olisi kaiken takana. Mehukkaampi juoni olisi esim. Moilanen kaappaajana.

Vierailija
7825/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel voisi kyllä olla mahdollinen Iljan sieppaaja, koska rattaiden työntäjä oli nainen. Raakel on myös mahdollisesti Larin täti, kun taas Lari on Iljan isä. Raakel voisi yrittää mielenterveysongelmiensa vuoksi paikata lapsensa menettämisen kaappaamalla toisen lapsen omakseen.

Vierailija
7826/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.)homoilu tvssä on ällöttävää

2.)Jirillä on rumat tatuoinnit

3.)Eeva on ihan superärsyttävä

4.)Miksi näyttelijät eivät voi juoda mukeistaan oikeasti?

5.)Argh.Olen puhunut.

Vierailija
7827/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannan säälinkerjäys Sebulta, ei jumalauta!

Vierailija
7828/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti ajat sitten yhdessä kohtauksessa kun Eva vei himassa kaksi kahvikuppia sivupöydälle kuppi kerrallaan. Nainen on ravintola-alan ammattilainen eikä osaa samanaikaisesti puhua ja kantaa kahta kahvikuppia.

Vierailija
7829/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Marianna kuolee...tekee itsekin tai sitte uhkaa ja vahingossa "onnistuu"

Vierailija
7830/27326 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Marianna kuolee...tekee itsekin tai sitte uhkaa ja vahingossa "onnistuu"

Itsarin

Vierailija
7831/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsarin

On mukana vielä ainakin syyskuun puolivälin jaksoissa.

Vierailija
7832/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka täällä veikkailette kuolemia jne muita, niin seuraisitte vähän tarkemmin MTV:n sivuja ja uutisia Salkkareista. Esimerkiksi Sannin kuolema olisi älytöntä, kun juuri oli juttua siitä miten näyttelijä yhdistää opintonsa (opiskelupaikassa jonka oli juuri saanut) ja työn Salkkareissa.

Vierailija
7833/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari on muuttumassa taas ihan kamalaksi, sellaiseksi mitä oli kesän uusintajaksoissa. Käyttikö Laria lopulta Kallea vain hyväkseen ? Mutta Lari on muka on rakastanut koko ajan vain Eliasta niin kuin väitti, niin miksi muka sitten oli mm. niin surullinen joutuessaan häipymään Kristiinan pakotettua ja miksi halusi niin epätoivoisesti salata totuuden ja miksi ylipäätään sitten aneli Kallelta anteeksiantoa ? Ja tuosta perjantain jaksosta, Kallen epätoivoiset vakoilut päättyivät nolosti, mutta ilmeisesti ei enää saa edes kulkea samaan aikaan samassa paikassa Larin ja Eliaksen kanssa. Kiinnostavinta kuitenkin on kuka se mies Eliaksen seurassa lopulta oli.

Vierailija
7834/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Jussi pongattu.

Vierailija
7835/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätköhän ikuista rakkautta vannovat Lari ja Elias nyt sitten kihloihin ? Sarjan historian tietäen naimisiin tuskin päätyvät. Selvästi jotakin merkkejä on kuitenkin ilmassa, että ovat nyt yhdessä oikeasti viimeistä kertaa eli nyt on lopullista.

Vierailija
7836/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä ollut omat teoriani Iljan sieppaajasta eli, että Larin isä olisi siepannut Iljan. Tuo tämän päivän jaksossa Iljaa rattaissa kuljettanut henkilö oli kyllä selvästi nainen ja kovasti ainakin minulla tuli mieleen Isabella. Mutta ainoa, jolle olen keksinyt motiivin Iljan sieppaamiselle on tosiaan Larin isä tai Larin äidiksi kuvittelemani Moilanen.Mutta voihan tuo Iljaa työntänyt henkilö olla vain sieppaajan kätyri ei itse sieppaaja.

Jos Lari ja Marianna ovat serkuksia ja Moilanen olisi Larin äiti niin silloinhan on pieni mahdollisuus, että Moilanen ja Rakel olisivat sisaruksia.

Joka tapauksessa, jos Rakel on sieppauksen takana mikä on hänen motiivinsa Larin lapsen satuttamiseen? Miksi juuri Ilja? Ovatko Moilanen ja Rakel juonineet yhdessä?

En myöskään usko, että Marianna saa keskenmenon. Se pilaisi herkullisen käänteen, joka on Rakelin kosto. Hänhän yritti tappaa Sergeinkin, joten miksi ei tulevaa lasta.

Nämä ovat sitten pelkkää mielipuolista spekulointia, mutta mielipuolinen on sarjakin.

"Lapsen satuttamiseen"? Mistäköhän olet tuollaista saanut päähäsi, että Iljaa on satutettu?

Vierailija
7837/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saunabissejääkaappi ollut aina saunan vieressä kellarissa ? Kiinnitin asiaan huomiota ilmeisesti ensimmäistä kertaa vasta perjantain jaksossa.

Vierailija
7838/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Kallelle tapahtuu jotain mukavaa ?

Vierailija
7839/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Iidan näyttelynjä on syntynyt -89 ja tämä narkkaripoikaystävän näyttelijä -97!

Vierailija
7840/27326 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko saunabissejääkaappi ollut aina saunan vieressä kellarissa ? Kiinnitin asiaan huomiota ilmeisesti ensimmäistä kertaa vasta perjantain jaksossa.

Joskus aikoinaan joidenkin kellaritalkoiden yhteydessä sinne jääkaappi muistaakseni roudattiin. Oisko ollu samoihin aikoihin kun kellarin seinälle ilmestyi tyttökalenteri jossa poseerasi mm. se Saija Palinin näyttelemä sisustajamuikkeli joka ensin heilasteli Zak Zardiinin kanssa ja myöhemmin paljastui Stubastianin siskopuoleksi.

Ketju on lukittu.