Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miks Evalla on huulikiille aina vedetty yli huulien, eilen oli taas sellaset lastit huulien yläpuolella huh vai liekö latingit jääny suupieliin.
Koska alkuperäinen Ismo tulee takaisin? Monta vuotta jo katsottu tuota Koveroa. :(
Aargh eli syyskuun loppuun ainakin vielä menee että Ilja löytyy. Voi ny vittu.
Marianna saa varmaan keskenmenon?
Onko jonkun naisen mielestä Lika-Jiri todella viehättävä? Itselläni nousee aina ruoka ylös ku nään sen ilman vaatteita hinkkaamassa Eevaa.
Mietin vaan mitä te oikeat naiset ajattelette tosta miehestä? Kun siitä puhutaan mediassa jonain seksisymbolina.
Mä en tajua, mikä funktio tuolla Larin ja Eliaksen sänkyynmenolla muistotilaisuuden jälkeen nyt oli. Stereotypian vahvistaminen siitä, että homot laittavat lihalliset himot oman kadonneen lapsen edelle?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, mikä funktio tuolla Larin ja Eliaksen sänkyynmenolla muistotilaisuuden jälkeen nyt oli. Stereotypian vahvistaminen siitä, että homot laittavat lihalliset himot oman kadonneen lapsen edelle?
Tuo on sun omassa päässä, never happened. Kyse oli vaan muistuttaa siitä että Laria ei oikeesti kiinnosta. Kyllähän Karikin meni Lindan kanssa syämään muistotilaisuuden jälkeen. Okei, Lari on Iljan isä mutta kuten sanoin niin sitä ei kauheasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Iljan kaappas Linda
Vois olla tääkin, kun tän päivän jaksossa Lindalle tuntui olevan niin kova paikka päästää Kari asumaan hänen kanssaan yhdessä. Tosin aika vähän aikaa näyttäisi viettävän kotona eli tuskin ehtisi hoitaa Iljaa, jos olis kaappaaja. Edelleen epäilen vaatetuksen ja mielenterveysongelmien perusteella Mariannan äitiä-
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun naisen mielestä Lika-Jiri todella viehättävä? Itselläni nousee aina ruoka ylös ku nään sen ilman vaatteita hinkkaamassa Eevaa.
Mietin vaan mitä te oikeat naiset ajattelette tosta miehestä? Kun siitä puhutaan mediassa jonain seksisymbolina.
Vastatkaa nyt tähän! Kysyin tätä ihan oikeasti.
Alkukeväällä kuvattiin Helsingissä kohtausta jossa Rakel työntää lastenvaunuja merta kohden, eli Rakel on varmaan sieppaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Mikko Parikka on mun mielestä aika kuuma! Nuorempanakin se oli musta söpö (ollaan saman ikäisiä), ja nyt miehistyttyään vaan komistunut. Jiri
hahmona ei niin viehätä, mut ei ällötäkään.
Mistä tuo lempinimi Lika-Jiri tulee??
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuossa oli kyse vain lohdun hakemisesta. Mutta jos tuolle nyt haetaan syvempää merkitystä niin voihan Lari sairastaa tietämättään sukupuolitautia ja sitten kun saa tietää asiasta panikoi ja tekee kaikkensa salatakseen asian Eliakselta. Siitä sitten saadaan taas hirveästi draamaa.
Ihan sama kuka sieppaaja on, mutta jos Monica ja Kalle eivät piakkoin lopeta ryyppäämistä saatan jopa harkita sarjan katsomisen vähentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Mikko Parikka on mun mielestä aika kuuma! Nuorempanakin se oli musta söpö (ollaan saman ikäisiä), ja nyt miehistyttyään vaan komistunut. Jiri
hahmona ei niin viehätä, mut ei ällötäkään.
Mistä tuo lempinimi Lika-Jiri tulee??
No lempinimi tulee siitä että se ON likainen! Oletko katsonut sen rinnusta? Täynnä ties mitä jälkiä. Huonon ruokavalion tulos.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä ollut omat teoriani Iljan sieppaajasta eli, että Larin isä olisi siepannut Iljan. Tuo tämän päivän jaksossa Iljaa rattaissa kuljettanut henkilö oli kyllä selvästi nainen ja kovasti ainakin minulla tuli mieleen Isabella. Mutta ainoa, jolle olen keksinyt motiivin Iljan sieppaamiselle on tosiaan Larin isä tai Larin äidiksi kuvittelemani Moilanen.Mutta voihan tuo Iljaa työntänyt henkilö olla vain sieppaajan kätyri ei itse sieppaaja.
Jos Lari ja Marianna ovat serkuksia ja Moilanen olisi Larin äiti niin silloinhan on pieni mahdollisuus, että Moilanen ja Rakel olisivat sisaruksia.
Joka tapauksessa, jos Rakel on sieppauksen takana mikä on hänen motiivinsa Larin lapsen satuttamiseen? Miksi juuri Ilja? Ovatko Moilanen ja Rakel juonineet yhdessä?
En myöskään usko, että Marianna saa keskenmenon. Se pilaisi herkullisen käänteen, joka on Rakelin kosto. Hänhän yritti tappaa Sergeinkin, joten miksi ei tulevaa lasta.
Nämä ovat sitten pelkkää mielipuolista spekulointia, mutta mielipuolinen on sarjakin.
En ole nyt lukenut aiempia kommentteja juonipalhastusten pelossa😀,mutta tuli tällainen mieleen.
Jospa se haudattava hahmo on Sanni.Ei kestänyt pojan menetystä ja tekee itsarin.
Eihän Sannilla ole kuitenkaan mitään muutakaan virkaa Iljan äitiyden lisäksi.
Kuvassa kalle,tale ym. Sannin läheiset
Sarjaan palaava henkilö lienee Isabella.
Tulee tietysti Sebun tueksi kun kaikki ovat kääntyneet sitä vastaan Marianna episodin takia
Voi ei. Tälläinen meno jatkuu kai sitten loputtomiin. Kuva 9.9. jaksosta.
http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2000478
Mielenkiintoinen kuva on 12.9. jaksosta.
http://www.telkku.com/ohjelmat/salatut-elamat/3188/mtv3/2012009