Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se, joka kuolee on jokin ei-niin-tärkeä hahmo, esim. Anton, Gunnar, Linda, Sanni, Kristiina, Iida, tms.
En usko, että Jannen näyttelijän opinnot tulee Salkkareiden tielle. Kyllähän Jirinkin näyttelijä opiskelee sujuvasti yliopistossa, vaikka on isossa roolissa Salkkareissa. Ja Hemmo on niin korvaamaton Jannen roolissa, ettei sen tilalle mitään vara-Jannea voisi missään nimessä laittaa :)
Lehdistötilaisuuden katsoneet, oliko Idan näyttelijä jo tullut takaisin? Oliko Severi kasvanut? Entä Oliver (ja sen hiukset)? Näkyikö ketään uusia hahmoja?
Toivoisin kovasti, että Salkkareihin tulisi joku kokonaan uusi (suur-)perhe.
Ei lehdistötilaisuuksissa, varsinkaan koulupäivien aikaan ole näitä lapsinäyttelijöitä. Ei näkynyt Severiä, Nellaa, Violaa eikä Oliveria. Kumpikaan Iida ei ollut paikalla.
Elias näyttää ihan kamalalta viiksissä.
Off topic, mutta siinä uudessa Apulanta-elokuvassa näyttelee Olga Temonen ja Tommi Taurula. Eli salkkareiden Kari ja Noora.
Mä luulen että tuo palaava "kuuma" hahmo on Helena. Poistui muistaakseni aika "kuumissa" tunnelmissa (Akin ampuminen, vai muistanko väärin?)
Mä luulen että palaava hahmo on Peppi. Äitiysloma loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla useampia, kun tässä on yli 500 sivua? Turhaa tätä palstaa on sotkea monella ketjulla samasta aiheesta. Sitä paitsi tämä on legendaarinen ketju.
Samaa mä sanoin aikoinaan, kun tämä ketju perustettiin - vaikka yksi Salkkari-ketju oli jo olemassa, se ensimmäinen, alkuperäinen ja legendaarinen Miks salkkareissa.
Se ketju jäi kyllä aika lyhyeen, kun joku teki jo tämän. Kyllä tästä on tullut se legendaarinen ketju :D
Pituusko tekee legendaarisen ketjun? Kyllä se alkuperäinen on mulle aina se oikea ja paras ja toivoinkin, että se olisi jatkunut.
"Pitääkö mun taas mennä omaan huoneeseen?"
Peppi ainakin tulee takaisin, sanoo syyskauden mainoksessa jollekin "me ei sit enää nähdä". Luulen, että sebastian kuolee. Ei ollut hautajaisporukassa, eikä liiemmin mainoksissakaan. Eihän jenninkään kuolemasta tiedotettu kuin vasta päivää ennen jaksoa...
Miksi Elias on jättänyt leuan alaosaan ja kaulaan ihmeellisen risusängen :-/
Ihanaa kun Salzuja tulee nyt neljä jaksoa päivässä. ❤
Vierailija kirjoitti:
Peppi ainakin tulee takaisin, sanoo syyskauden mainoksessa jollekin "me ei sit enää nähdä". Luulen, että sebastian kuolee. Ei ollut hautajaisporukassa, eikä liiemmin mainoksissakaan. Eihän jenninkään kuolemasta tiedotettu kuin vasta päivää ennen jaksoa...
Stuban näyttelijä laittoi eilen instakuvan kuvausten maskista (kuontaloa vähän siistitty) ja kirjoitti "Työt alkoi!". En usko, että yhdeksi kuvauspäiväksi (oman hahmon hautajaiset) menisi töihin.
Eikös Gunnarilla ollut joku vakava sairaus, josta vihjasi Camillalle keväällä? Muuten ajattelisin, että hänen hautajaiset kyseessä, mutta miksi sinne kutsuttaisi koko Pihlajakatu kun puoletkaan eivät häntä ol äe tavanneet...
Säikähdin aluksi, että nytkö jo Iljan kaappaaja paljastuu, kun kuvattiin käsiä ja pehmoeläintä. Mutta onneksi se olikin vain vihasta tärisevä Sergei.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Gunnarilla ollut joku vakava sairaus, josta vihjasi Camillalle keväällä? Muuten ajattelisin, että hänen hautajaiset kyseessä, mutta miksi sinne kutsuttaisi koko Pihlajakatu kun puoletkaan eivät häntä ol äe tavanneet...
Onhan tässä vielä monta kuukautta ennen hautajaisten tv-lauchia. Ehkä Gunnar ehtii tuossa ajassa lähentyä monen pihlajakatulaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kuka palaa takaisin,kunhan se ei vaan ole eeroaaro!
Severi -äpärähän sen silloin sieltä maijasta päästi vapaaksi,että siinähän jäi oikein sopivasti se kuvio "auki".Sokea olet vissiin ollut jos et nähnyt niitä jaksoja kun Eeroaaro sekoili mielisairaalassa ja piirsi puita papereihin. Yksi eksyi Monican käsilaukusta Severille, joka menikin tapaamaan Eeroaaroiiroa mielisairaalaan.
Aaaaa!Niinkö se olikin!En nyt sentään sokea,mutta ilmeisen huonomuistinen..?
Siis,miten se homma meni?Aaroeero jäi mielisairaalaan?Vai kuoliko se?Milloin se autolla mereen ajo tapahtui?Hitto.Olin ihan varma,että viimesin kerta kun se sekopää on ollu kuvioissa on silloin,ku Severi vapautti sen sielt maijast.
En kyllä muista..mutta sen paluuta en kyllä toivois;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kuka palaa takaisin,kunhan se ei vaan ole eeroaaro!
Severi -äpärähän sen silloin sieltä maijasta päästi vapaaksi,että siinähän jäi oikein sopivasti se kuvio "auki".Sokea olet vissiin ollut jos et nähnyt niitä jaksoja kun Eeroaaro sekoili mielisairaalassa ja piirsi puita papereihin. Yksi eksyi Monican käsilaukusta Severille, joka menikin tapaamaan Eeroaaroiiroa mielisairaalaan.
Aaaaa!Niinkö se olikin!En nyt sentään sokea,mutta ilmeisen huonomuistinen..?
Siis,miten se homma meni?Aaroeero jäi mielisairaalaan?Vai kuoliko se?Milloin se autolla mereen ajo tapahtui?Hitto.Olin ihan varma,että viimesin kerta kun se sekopää on ollu kuvioissa on silloin,ku Severi vapautti sen sielt maijast.
En kyllä muista..mutta sen paluuta en kyllä toivois;-)
Katsotteko te edes tätä sarjaa jota kommentoitte?
No, Aaro koki rehellisyyspuuskan ja antautui poliisille. Tällä hetkellä istuu vankilassa. Tällä tietenkin saatiin aikaan se että jonain päivänä vapautuu ja voi olla normihahmo ilman että pakoilee poliisia koko ajan
onneksi monica raivosi mariannalle sentään aamulla. ihmettelin jo sen viilipyttyolemusta.
marianna sen sijaan jatkaa yhden ilmeen naisena. se vain tuijottaa tyhjyyteen, sanoo lakonisesti "no anteeks. mä tein virheen", ja vuodattaa pari kyyneltä sama ilme kasvoilla. ei minkäänlaista hätää, hysteriää, kunnollista tunteiden näyttämistä...
Sokea olet vissiin ollut jos et nähnyt niitä jaksoja kun Eeroaaro sekoili mielisairaalassa ja piirsi puita papereihin. Yksi eksyi Monican käsilaukusta Severille, joka menikin tapaamaan Eeroaaroiiroa mielisairaalaan.