Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaksossa 2999 lukee ovessa Viksted eikä Vikstedt?
Koska Salkkarit.
Tänään tulee Salkkareiden 3000. jakso – ”Tolkuttomuus kuvauksissa on ihan omaa luokkaansa”
Mitä yllättävää Lari tajuaa ensi viikolla ? Haluaa elää loppuelämänsä yksin ?
Vierailija kirjoitti:
Haluaakin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaakin naisia?
Tai sitten aloittaa suhteen jonkun kolmannen kanssa.
Joko se Elias on levittänyt peränsä Larille?
Moni on kokonaan unohtanut, mitä kaikkea Marianna aikanaan teki.
Mua häiritsee aina noi Sebun "mitä jumalautaa?!" -huudahdukset. Ei kai tota kyseistä kirosanaa voi noin taivuttaa?
Tuottajan mielestä Siperia-käänne meni liian pitkälle. Minusta liian pitkälle ovat menneet ainakin Kristiinan muistinmenetys, Mariannan sekoaminen, Sannin lapen ja jonkin muunkin lapsen isyyssotkut, Aaro/Eero-touhut. Nämä tulivat nyt äkkiseltään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaakin naisia?
Tuota olen ajatellut jo kauan. Mutta tästäkin on keskusteltu tässä ketjussa jo aikaisemminkin.
Alkaa tuntua että käsikirjoittajat on käyny AV:lla ja lisännyt vaan ton" jumalaudan" viljelyä, sanooko Sebastian enää muuta?
Aivan varmasti käy tuottajat täällä lukemassa, se Eliaksen rubikin kuutio kommenttikin kun täällä on monesti sitä kommentoitu :D!
Ja Larin isyydenkin käsikirjottajat ottivat täältä, kun sitä veikattiin
Mä tykkäsin tuosta jaksossa, jossa keskityttiin vain Sebun terapiasessioon. Vähän erilaisempi jakso. Ja oli nostalgista nähdä Seppo, Isabella, Hellu, pellenaamarit ja vanhoja kohtauksia. Sebastian näytti niin oudolta nuorempana. Parransängellä ja lyhyemmillä hiuksilla paljon komeampi. Alexanderin hautajaiset oli tosiaan koskettava hetki edelleen. Ja olipa varsinainen ei jumalauta -kimara tämäkin jakso :)
Miten Jiri ja Camilla liittyvät toisiinsa? Onko jossain jaksossa näytetty, miten heidän yhteistyö Aki-jupakassa sai alkunsa?
Ei elias tee rubikin kuutiota vaan oliver. Idari äliö!
Oho, ensimmäistä kertaa varmaan sataan jaksoon Jiri hymyili! Olin jo ehtinyt unohtaa miltä se näyttää.
Miksi, voi MIKSI tuon Mariannan pitää puhua niin helvetin tuskaisesti koko ajan?!? Kuka jaksaisi noin passiivisen oloista ihmistä oikeasti. Ilme ja puhe on sitä tasoa kuin olisi paha ripuli ja hirveät vatsanväänteet jatkuvasti.