Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan sarjassa käytä ehkäisyä?
Itse olen miettinyt samaa. Ilmeisesti Tale on ainoa ja silti juuri Tale sai satiaiset.
Huolestuttavaa että kommentti on saanut noin paljon yläpeukkuja. Satiaisilla kun ei ole mitään virkaa ehkäisyn kanssa ja kondomi ei niitä tosiaan estä :D
Mua häiritsi miten Mariannan psykologi puhui raskaudesta. Käytti sanaa diagnoosi ja puhui kun kyseessä olis vähintään syöpä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan sarjassa käytä ehkäisyä?
Itse olen miettinyt samaa. Ilmeisesti Tale on ainoa ja silti juuri Tale sai satiaiset.
Huolestuttavaa että kommentti on saanut noin paljon yläpeukkuja. Satiaisilla kun ei ole mitään virkaa ehkäisyn kanssa ja kondomi ei niitä tosiaan estä :D
Niin? Eli eikö olekin ironista, että ainoa jota tuntuu edes kiinnostavan tautien ehkäisy, saa satiaiset riesakseen?
Miksi Mariannan psykologi puhui kuin abortti ei olisi vaihtoehto? Ja miksei Marianna vaan tee aborttia tollasessa tilanteessa?
Ja miksi LiisaKrisse ymmärsi kaikki Sannin virheet ja Kallen, muttei Ismon?
Vierailija kirjoitti:
Jiri on aivan vitun ärsyttävä inisijä! :D Suuruudenhullu ja paskantärkeä pelle. Ja se rakastaa aivan varmasti Alissaa, ja valitsee sen Evan sijasta.
Tuskin valitsee. Pyörittää omahyväisenä molempia niin kauan, kunnes Eva (ja ehkä myös Alissa) antaa kenkää.
Tuli mieleen, onko Kalle mieshahmoista ainoa, jonka on nähty usein itkevän? Okei, kyllähän Ismokin usein jotain itkuntapaista on vääntänyt (Laitelan laivan upotessa kerta toisensa jälkeen), mutta se on jotenkin niin näyteltyä, maneerista Esko Koverolta. Kallen näyttelijä sen sijaan on oikeasti hyvä näyttelemään miehen itkemistä uskottavasti.
Olen miettinyt tätä paljon ja tajunnut, että itse antaisin varmaankin Kallelle anteeksi,mutta Sebastianille en ikinä.
Hyvä jakson nimi olisi ollut "Sebastian on kukkona tunkiolla". Olisi sopinut aika monen jakson nimeksi.
Vihdoin tulee taas uusi jakso!
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä paljon ja tajunnut, että itse antaisin varmaankin Kallelle anteeksi,mutta Sebastianille en ikinä.
Huonosti menee jos tollasta miettii oikeasti paljon. Tuntuu muutenkin että täällä palstailee muutama joka ottaa salkkarit turhan vakavasti, menettänyt yöuniaan juonenkäänteiden takia yms. Tää on kuitenkin vaan viihdesarja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee jos tollasta miettii oikeasti paljon. Tuntuu muutenkin että täällä palstailee muutama joka ottaa salkkarit turhan vakavasti, menettänyt yöuniaan juonenkäänteiden takia yms. Tää on kuitenkin vaan viihdesarja :D
Juuri samoilla sanoilla pohdin tuota kommenttia. Ite olen kuitenkin katsonut salkkareita alusta lähtien, ainakin viimeisen kahden vuoden ajalta jokaikisen jakson. Ja en mä salkkareita silti kyllä noin syvällisesti pohdi enkä todellakaan mieti niitä silloin, kun en niitä katso 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri samoilla sanoilla pohdin tuota kommenttia. Ite olen kuitenkin katsonut salkkareita alusta lähtien, ainakin viimeisen kahden vuoden ajalta jokaikisen jakson. Ja en mä salkkareita silti kyllä noin syvällisesti pohdi enkä todellakaan mieti niitä silloin, kun en niitä katso 😀
Demin keskustelijat ottavat sarjan paljon vakavammin kuin tänne kirjoittavat. Joskus käyn sitä lukemassa, mutta en sinne kirjoittele.
Tällä viikolla tulee sitten 3000. jakso.
Kalle ryyppäsi sitten viime viikon jaksoissakin, tosin salakavalasti. Juonipaljastusten perusteella on pääteltävissä, että päätyy ryyppäämään tälläkin viikolla.
Miten tuon vara-Iidan puhetapa onkin niin tönkkö. Ihan kummallisia intonaatioita lauseissa. Samanlaista eläytymistä kuuli ala- ja yläasteen kevätnäytelmissä.
Hassua, että Pinjaa reilusti nuorempi Violan näyttelijä on eläytymisissään paljon luonnollisempi. Ja onpa muuten valtavan kauniit, syvän tummanruskest silmät Violalla.
Jos laskin oikein, niin huomisessa jaksossa kajahtaa ilmoille peräti 3,5 kpl Sebastianin tunnetuksi tekemää lausahdusta.
Tietysti Elias pääsee helposti Lontoon jatko-opintopaikkaan, koska Brysselin bisneskoulusta on niin vakuuttavat meriitit.
Vieläkö Ellulla on Ritva-äidin kavaltamia rahoja jäljellä brittikoulun rahoittamiseksi?
Miten Lari yhtäkkiä taas kiinnostuikin Eliaksesta? Luulin, että oli jo päässyt sen yli. Eihän sitä Eliaksen treffailut aiemminkaan haitannut, mutta sitten kuitenkin peli-ilta Kallen kanssa herätti Larissa mustasukkaisuutta ja tunteet tuli pintaan.. plaah.
Tiedetäänkö jo lähteekö Elias taas sarjasta? Vai juokseeko Lari viime hetkellä lentokentän portille tunnustamaan rakkautensa?
Mitenköhän pahasti Oliver vielä sotkeentuukaan Rubikin kuutioon.
Toivottavasti Lindakin joutuu pian vastuuseen rikollisista sivubisneksistään.