Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
6041/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Salkkareissa alkoholinkäyttö ei ole mitenkään erityisen häiritsevää. En näe mitenkään kauhean pahana tuota työpäivän jälkeistä viinilasin nauttimista tai oluen kumoamista silloin tällöin (esim. saunaoluet).

Kovassa kännissähän Salkkarihahmot on yleensä vain silloin kun heidän mieltä painaa jokin ongelma tai on muuten surua ja murhetta. Esim. viime aikoina Kalle on juonut enemmän syrjähypyn ja kalvavan omatunnon vuoksi..Marianna taas litki viinin sijasta kirkkaita, koska oli mustis ja epävarma (Sergei lähtenyt juuri Rovaniemelle).

Silloin kun Pihlajakadun jengi juo iloon (esim. juhlistaakseen uutta työpaikkaa tai bondatakseen frendiensä kanssa), on hymyssä pitelemistä. Ainakin minusta ne sarjan ilomieliset huppelikohtaukset on hulvatonta katsottavaa.

Vierailija
6042/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä Peppi kun ei edes kahveja keittänyt vaikka pojat Helsingistä asti ajoi kosiomatkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Marianna ja Sebastian panivat. Taas näitä salkkareiden hämäyksiä

Näun voi olla, mutta kyllä siellä Sebun asunnolla ainakin rintaliivejä keräiltiin tai jotain sen suuntaista :D

Entäs Kalle ja Jesse? Ehkä myöhemmin paljastuukin (joko Jesse itse kertoo Kallelle tai Kalle saa flashbackin), että Kalle oli niin ympäripäissään tai sammui heti, ettei panohommista tullut mitään?

Vierailija
6044/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanni kietoutuu sisällä tuollaiseen huopaan jatkuvasti vaikka muille riittää normaali vaatetus?

Vierailija
6045/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään ymmärrä, miksei Severi saisi seurustella ja pussailla (ihan söpöä se niiden eilinen ''nokkiminen'' oli). Jos Jiri pelkää tuon johtavan seksiin, siitäkin voisi keskustella. Ei se pelkkä kieltäminen taida asiaa auttaa, päin vastoin.

Vierailija
6046/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin vaatteet on kaikki ihan hirveitä... 50-luvun kotirouvan huivijuttuja päässä ja kaameita haalareita sun muita.

Vierailija
6047/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näun voi olla, mutta kyllä siellä Sebun asunnolla ainakin rintaliivejä keräiltiin tai jotain sen suuntaista :D

Entäs Kalle ja Jesse? Ehkä myöhemmin paljastuukin (joko Jesse itse kertoo Kallelle tai Kalle saa flashbackin), että Kalle oli niin ympäripäissään tai sammui heti, ettei panohommista tullut mitään?

Niin, tai sitten Kalle on kiihkeän riisumisen ja pussailun lomassa keskeyttänyt etenemisen ja sanonut Jesselle: "Oon pahoillani, mut en mä pysty, en mä voi. Mulla on ihana poikaystävä, jota mä rakastan. En mä voi tehdä tätä sille." Johon Jesse on vastannut: "Hei, se on ihan okei. Ehkä on parempi, et me vaan nukutaan."

Kalle ei vaan alkoholin takia muista mitä tuona yönä tapahtui ja on vetänyt tähän asti omat johtopäätöksensä (heräsi aamulla vieraan miehen vierestä). Eihän Jessekään ole missään vaiheessa sanonut Eliakselle eikä Kallelle, että heillä oli tuona yönä seksiä.

Mä ainakin toivon, että käykin ilmi, ettei Kalle pettänyt Laria. :)

Vierailija
6048/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jirin kasvatustyyli on muutenkin tosi tehokasta ja järkevää... ''Älä tee näin-ja-noin. Tee niin kuin mä käsken. Onko selvä?'' Mistään ei keskustella, mitään sääntöjä ei perustella, omaa mielipidettä ei saa olla. Severin pitäisi vain totella robotin lailla.

Vierailija
6049/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko Jirin näyttelijä surkea vai onko Jirin tarkotuskin valehdella noin huonosti :D Hahmosta on tullu kyllä tosi rasittava. Eihän se muuta nykyään tee ku tiuskii Severille ja sanoo perheelle että "mun pitää mennä töihin" :D

Vierailija
6050/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten Kalle on kiihkeän riisumisen ja pussailun lomassa keskeyttänyt etenemisen ja sanonut Jesselle: "Oon pahoillani, mut en mä pysty, en mä voi. Mulla on ihana poikaystävä, jota mä rakastan. En mä voi tehdä tätä sille." Johon Jesse on vastannut: "Hei, se on ihan okei. Ehkä on parempi, et me vaan nukutaan."

Kalle ei vaan alkoholin takia muista mitä tuona yönä tapahtui ja on vetänyt tähän asti omat johtopäätöksensä (heräsi aamulla vieraan miehen vierestä). Eihän Jessekään ole missään vaiheessa sanonut Eliakselle eikä Kallelle, että heillä oli tuona yönä seksiä.

jos meneekin noin niin veikkaan, että totuus paljastuu vasta sitten kun kalle on tunnustanut tai elias laverrellut syrjähypystä larille. lari riitelee kallen kanssa ja ero on lähellä / eroavat. jesse kuulee sotkusta ja kertoo kallelle totuuden: "et sä pettäny! mehän vain nukuttiin sinä yönä!" kallen sydämeltä putoaa valtava taakka ja hän rientää kertomaan asian oikean laidan larille. kallen petturuudesta suuttunut lari on kuitenkin jo ehtinyt saada lohtua kenektäpä muultakaan kuin eliakselta.....

Vierailija
6051/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos meneekin noin niin veikkaan, että totuus paljastuu vasta sitten kun kalle on tunnustanut tai elias laverrellut syrjähypystä larille. lari riitelee kallen kanssa ja ero on lähellä / eroavat. jesse kuulee sotkusta ja kertoo kallelle totuuden: "et sä pettäny! mehän vain nukuttiin sinä yönä!" kallen sydämeltä putoaa valtava taakka ja hän rientää kertomaan asian oikean laidan larille. kallen petturuudesta suuttunut lari on kuitenkin jo ehtinyt saada lohtua kenektäpä muultakaan kuin eliakselta.....

Mä voisin hyvinkin kuvitella et tää menee noin, olis tosi salkkarimainen käänne. Toisaalta, mä itse kyllä suuttuisin aika verisesti jo siitä jos mun mieheni olis tuonu naisen kotiin aikeenaan panna tätä ja pettää mua, vaikka ei sitä sitten uskaltais tai kännin takia pystyiskään tehdä.

Vierailija
6052/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Eliaksesta, mutta pakko kuitenkin todeta, että näyttää mm. tämän päivän jaksossa tosi tyylikkäältä ja komealta siinä kun talsivat Kallen kanssa yhtä matkaa.

Ärsyttävä hahmo, mutta tyyli on kohdallaan

:-D

Vierailija
6053/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Eliaksesta, mutta pakko kuitenkin todeta, että näyttää mm. tämän päivän jaksossa tosi tyylikkäältä ja komealta siinä kun talsivat Kallen kanssa yhtä matkaa.

Ärsyttävä hahmo, mutta tyyli on kohdallaan

:-D

Mun mielestä Elias pukeutuu ku eläkeikänen mies :D Hassu nähä sen muiden nuorten joukossa, verrataan nyt vaikka Sanniin tai Janneen.

Vierailija
6054/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliashan kertoo Larille pelkästään täysin itsekkäistä syistä, koska näkee sotkussa tilaisuutensa saada Lari takaisin itselleen. Voisi sitten lohduttaa. Oikeasti Eliaksen ei pitäisi sekaantua koko asiaan, eikä todellakaan olisi varaa tuomita. Kukaan sarjan hahmoista tuskin kävisi moraalinvartijasta. Tuossa sarjassa kun jokainen hahmo on sekaantunut vaikka mihin. Yritin tässä miettiä nykyisistä hahmoista puhtoisinta, mutta eihän sellaista ole. Nyt näitä viestejä lukemalla aloin minäkin uskomaan tai ainakin toivomaan, että kaikkea ei ole kerrottu, vaikka aikaisemmin pidinkin tapausta täysin selvänä.

Vierailija
6055/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severin näyttelijä on kylläkin oikeasti 14-15v, (syntynyt vuonna 2001) eikä 12 niin kuin joku väitti.

Väärin. Rufus Rusanen eli Severi on syntynyt vuonna 2002 eli on nyt 13-14v. Sonja Kasurinen eli Nella on syntynyt 2003, eli on nyt 12-13v. Annalisa Tyrväinen eli Viola on taas vuoden 2001 lapsia, eli 14-15v.

Vierailija
6056/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää, miten tuo Monica paapoo Mariannaa koko ajan.

Vierailija
6057/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä täällä sekoillaan Eliaksen kertomisista? Juurihan juonipaljastuksissa mtv:n sivuilla luki, että pystyy ainakin toistaiseksi vastustamaan kiusausta ja on kertomatta Larille!

Vierailija
6058/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jaksossa taas ryyppäämistä. En jaksa tuota. Suomessa on paljon alkoholiongelmia. Miksi suositussa televisiosarjassa pitää oikein korostaa ryyppäämistä ja kännisekoiluja ? Alkoholismin käsittely on eri asia ja sitäkin on sarjassa käsitelty jo ihan tarpeeksi. Suurin osa sarjan hahmoista pitäisi kyllä viedä alkoholivieroitukseen. Monica tai Kalle eivät taida sentään työpaikallaan työaikanaan ryypätä toisin kuin Kari,jolle bisse maistuu myös työpaikalla autokorjaamolla autojen korjailun ohessakin.

Toinen sarja, jossa olen kiinnittänyt huomiota hillittömään alkoholin juontiin on Emmerdale. Siinä se on monessa mielessä Salattuja elämiäkin pahempaa kun tyyliin joka jaksossa ollaan pubissa.

Vierailija
6059/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää, miten tuo Monica paapoo Mariannaa koko ajan.

Jep. Pahimmillaan se oli Mariannan oikeudenkäynnissä, kun asettui Sebastiania ja Eliasta vastaan kun Mariannahan se uhri oli. Silloin Monica oli yksi inhokeistani. Nykyään on kiva hahmo, mutta mitäs sitten kun Mariannan ja Sebastianin petipuuhat paljastuu? Varmaan silloinkin Mariannalla oli vaan hetkellinen häiriö mielentilassa, eihän se raukka nyt sille mitään voinut. Ja paapominen jatkuu.

Vierailija
6060/27326 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä täällä sekoillaan Eliaksen kertomisista? Juurihan juonipaljastuksissa mtv:n sivuilla luki, että pystyy ainakin toistaiseksi vastustamaan kiusausta ja on kertomatta Larille!

Pahoittelen nyt seuraavaa paljastusta,

mutta kyllä Elias kertoo Larille totuuden.

Ketju on lukittu.