Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Oliks toi Bile-Dani toi jätkä Moosessa :D wtf salkkarit
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt sarjan katsomista ole lopettamassa,vaikka asiat eivät menekään niin kuin suunnitelmissani. Parin sarjan katsomisen olen kuitenkin tästä syystä lopettanut. Esim. Teho-osaston katsomisen lopetin kun Abby ja Carter erosivat ja Carter lähti Afrikkaan ja kohtasi siellä kamalan naisen. Beverly Hills 90210:n katsomisen puolestaan lopetin Kellyn ja Brandonin lopulliseen eroon ja Brandonin häipymiseen koko sarjasta.
Oletko se sama jolle aiemmin sanottiin ettei tämä ole sinun päiväkirjasi? Suosittelen aloittamaan blogin tai jotain... Tästä ketjusta et saa kuin pahan mielen ja sen sanon ihan ystävällisenä vinkkinä.
Kalle heräsi tuntemattoman vierestä samassa pedissä, onhan tuota tapahtunut Salkkareissa lukuisia kertoja aikaisemminkin. Kaikkein paras tuon kategorian kohtaus oli ehkä se, kun Salla aikanaan heräsi sen yhden miehen vierestä, joka sitten Sallalle puhui innoissaan vain autojen tuunaamisesta ja autojen karvanopista. :D
Vierailija kirjoitti:
Kukahan siellä Kallen sängyssä oli?
Lopputekstien mukaan (sukunimetön) Jesse.
Entä jos Kalle saakin siltä Jesseltä HIVin, joka pysyy oireettoma, mutta tartuttaakin Larin, joka laihtuu ja riutuu. Larin laihduttamisestahan oli tässä hetki sitten joku uutinen.
Tattadaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Kalle saakin siltä Jesseltä HIVin, joka pysyy oireettoma, mutta tartuttaakin Larin, joka laihtuu ja riutuu. Larin laihduttamisestahan oli tässä hetki sitten joku uutinen.
Tattadaa.
Täällä on keskusteltu näistä hiv-teorioista aikaisemminkin heti silloin kun juttu Larin näyttelijän laihduttamisesta oli julkaistu. Larin sairastuminen hiviin ja siitä johtuva uskottavuuden nimissä tapahtuva pakkolaihduttaminen kuitenkin tyrmättiin.
Vierailija kirjoitti:
Kalle heräsi tuntemattoman vierestä samassa pedissä, onhan tuota tapahtunut Salkkareissa lukuisia kertoja aikaisemminkin. Kaikkein paras tuon kategorian kohtaus oli ehkä se, kun Salla aikanaan heräsi sen yhden miehen vierestä, joka sitten Sallalle puhui innoissaan vain autojen tuunaamisesta ja autojen karvanopista. :D
Kuismanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tattadaa.
Täällä on keskusteltu näistä hiv-teorioista aikaisemminkin heti silloin kun juttu Larin näyttelijän laihduttamisesta oli julkaistu. Larin sairastuminen hiviin ja siitä johtuva uskottavuuden nimissä tapahtuva pakkolaihduttaminen kuitenkin tyrmättiin.
Tuo keskustelu alkaa sivulta 336.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt sarjan katsomista ole lopettamassa,vaikka asiat eivät menekään niin kuin suunnitelmissani. Parin sarjan katsomisen olen kuitenkin tästä syystä lopettanut. Esim. Teho-osaston katsomisen lopetin kun Abby ja Carter erosivat ja Carter lähti Afrikkaan ja kohtasi siellä kamalan naisen. Beverly Hills 90210:n katsomisen puolestaan lopetin Kellyn ja Brandonin lopulliseen eroon ja Brandonin häipymiseen koko sarjasta.
Oletko se sama jolle aiemmin sanottiin ettei tämä ole sinun päiväkirjasi? Suosittelen aloittamaan blogin tai jotain... Tästä ketjusta et saa kuin pahan mielen ja sen sanon ihan ystävällisenä vinkkinä.
Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä. Teininä osasin tulkita ja analysoida noita ja muutamaa muutakin sen hetken suosikkisarjaa aika hyvin. Käytin tähän jopa niin paljon aikaa ja vaivaa, että koulunkäyntikin kärsi. Jossakin vaiheessa halusin mediatutkijaksi tai televisiokriitikoksi, sellaiseksi kuin Jukka Kajava tai Veijo Hietala. Välillä vanhat taipumukset nousevat esiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliverillä on jo melkoisen pitkä fleda.
Joo. Mä katoin ensin, et kuka toi tyttö on, kun se tuli ruutuun.
Mistä täällä sitten saa keskustella ilman, että sitä pidettäisiin omina päiväkirjamerkintöinä? Tämä on salkkariaiheinen keskustelu ja täällä saa kuka vaan kirjoitella ihan mitä vaan mieleen juolahtaa. Te, jotka näistä "päiväkirjamerkinnöistä" suivaannutte, miksette vain ole lukematta viestejä, jotka alkavat avainsanoilla "näin unta, että"?
Itse ainakin tykkään lueskella näitä joidenkin hulluja teorioita, jotka muuten hyvin usein ovat osuneet oikeaan. Joten annetaanpa kaikkien kirjoittaa rauhassa mitä kukin haluaa, kukaan ei tätä ketjua omista joten kukaan ei voi myöskään sanella mitä tänne saa ja mitä ei saa kirjoittaa!
Laitettaisiinko Salkkarinäyttelijä oikeasti yhtä juonenkäännettä varten laihduttamaan lähemmäs 10kg? Oletteko varmoja, ettei tämä ole ihan näyttelijän oma valinta, joka ei liity sarjaan mitenkään? Jokuhan täällä jo tiesikin, että Ronny Roslöf oli joskus sanonut haluavansa karistaa liikalihaksia pois kun vaatteetkaan ei enää meinaa istua.
Mutta itse asiassa toivon, että siitä Jessestä eli MTV Juniorin juontaja Mikko Laineesta seuraisi tämä HIV-käänne! Olisi mielenkiintoinen, kun sitä ei ole kunnolla sarjassa koskaan käsitelty, paitsi Nooran kohdalla vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä sitten saa keskustella ilman, että sitä pidettäisiin omina päiväkirjamerkintöinä? Tämä on salkkariaiheinen keskustelu ja täällä saa kuka vaan kirjoitella ihan mitä vaan mieleen juolahtaa. Te, jotka näistä "päiväkirjamerkinnöistä" suivaannutte, miksette vain ole lukematta viestejä, jotka alkavat avainsanoilla "näin unta, että"?
Itse ainakin tykkään lueskella näitä joidenkin hulluja teorioita, jotka muuten hyvin usein ovat osuneet oikeaan. Joten annetaanpa kaikkien kirjoittaa rauhassa mitä kukin haluaa, kukaan ei tätä ketjua omista joten kukaan ei voi myöskään sanella mitä tänne saa ja mitä ei saa kirjoittaa!
Koen että ihmisten henk.koht asiat omasta nuoruudestaan tai tavoistaan ei nyt varsinaisesti kuulu ketjuun, tai se monessako kirjastossa omassa kaupungissaan nyt on seiska luettavissa jne. Teoriat nyt tietty on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä. Teininä osasin tulkita ja analysoida noita ja muutamaa muutakin sen hetken suosikkisarjaa aika hyvin. Käytin tähän jopa niin paljon aikaa ja vaivaa, että koulunkäyntikin kärsi. Jossakin vaiheessa halusin mediatutkijaksi tai televisiokriitikoksi, sellaiseksi kuin Jukka Kajava tai Veijo Hietala. Välillä vanhat taipumukset nousevat esiin.
Haluaako joku keskustella tälläisestä ?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2513110/suosikkisarjan_katsomisen_lopett…
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti siitä että hänen pitäisi lopettaa juonipaljastusten lukeminen seiskasta ja myöhemmin kirjoitti siitä ettei onnistunutkaan olla lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti siitä että hänen pitäisi lopettaa juonipaljastusten lukeminen seiskasta ja myöhemmin kirjoitti siitä ettei onnistunutkaan olla lukematta.
Lisäksi jatkuva omien viestien lainaus ja yksinpuhelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen että ihmisten henk.koht asiat omasta nuoruudestaan tai tavoistaan ei nyt varsinaisesti kuulu ketjuun, tai se monessako kirjastossa omassa kaupungissaan nyt on seiska luettavissa jne. Teoriat nyt tietty on ihan ok.
Nyt ei ollutkaan kyse ihan mistä tahansa nuoruuden tavoista, vaan juuri tv-sarjoihin liittyvistä ja siihen mahdollisesti johtavasta ammatista. Mediatutkija olisi tälle ihmiselle todellakin ollut oikea ala, mutta eihän vieläkäänole liian myöhäistä!
En usko, että tämä sama henkilö kirjoitti kirjasto-Seiskasta, mutta en ymmärrä, miksi sekään ketään häiritsee. Jos ei kyseisistä kommenteista tykkää niin ne voi ohittaa vaikka sitten alapeukuttumalla tai olla reagoimatta millään lailla.
Mielestäni on hienoa, että joku on jaksanut kirjoittaa tälle palstalle sarjan juonipaljastuksia ja tehdä sitä varten oman ketjun, sillä mtv3:n lisäksi paljastuksia julkaistaan monessa lehdessä ja ovat ehkä jopa noita parempia. Jos juonipaljastukset eivät kiinnosta,ei niitä tarvitse lukea. Mielestäni tässä ketjussa pitäisi saada keskustella asiallisesti kaikesta sarjaan liittyvästä. Totuut kuitenkin on, että tämä keskustelu lienee sarjan suurien fanien keskuudessa jo kulttimaineessa ja tähän suhtaudutaan kiihkeästi. Tähän jää koukkuun, josta irtipääseminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jatkuva omien viestien lainaus ja yksinpuhelu.
Kyllä itsekin olen monia viestejä tänne kirjoittanut, joihin ei olla vastattu. Miksi tätä pitäisi siltikään pitää yksinpuheluna? Tänne saa laukoa ihan mitä vaan, jos ei miellytä, voi lopettaa ketjun lukemisen, jos se oma av-salkkari-lukukokemus on oikeasti yksittäisistä viesteistä kiinni.