Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi adoptoidut tai muuten vain ei-biologisten vanhempien kasvattamat lapset unohtavat kasvattivanhempansa sillä sekunnilla, kun biologiset vanhemmat tulevat kuvioihin? Elias ei enää edes mainitse adoptioäitiään, joka oli kuitenkin hänen ainut vanhempansa reippaasti toistakymmentä vuotta. Jiri kutsuu Lassea faijaksi, eikä häntä tunnu kamalasti kiinnostavan, mitä sille lapsuuden ja teini-iän "isälle" kuuluu. Juulian adoptiovanhemmat olivat tämän hautajaisissa ihan sivuroolissa. En jotenkin jaksa uskoa, että näin voisi juurikaa käydä oikeassa elämässä, mutta Salkkareissa tämä on ihan yleinen käytäntö.
Näytön ylös jättäminen oli kyllä todella tyhmä moka. Etenkin kun tietokoneen näyttö oli vielä päällä tyttöjen tullessa kotiin. Ihan varmasti Marianna tajusi, että nyt on nuuskittu ja kohta Lari/Elias joutuu koston uhriksi.
Lasse tietysti tiesi Jirin kaipaavan tukea, kun oli itse juuri ylipuhunut Katariinan jättämään Jirin. Jiri sai puhelun Lassen kotona ja kuuli Katariinan vapautuvan vielä saman päivän aikana. Yllätyin siitä, että Jiri itki Lassen olkaa vasten eikä alkanut rähjäämään, että tätähän sä halusit, toivottavasti oot nyt tyytyväinen!
Salkkareissa tällä hetkellä ärsyttää: Marianna, Lasse, Sanni, Elias, Helena, Kristiina, Tale, Sergei, Sebastian, Ismo, Lari. Nuo nyt ainakin. Mutta silti sitä on pakko seurata ja kärvistellä tuskissaan. :D
Katson juuri vanhoja salkkareita joissa on vielä Oona, Miro ja muut ja Miro tilasi Amandassa sanomalla "yks limu" :D
Mitä limua Miro mahtoi saada? :)
Yhden jakson nimi:
sanni saunoo, Tale tulee vastaan.
Eli siis meneekö Tale vahingossa Sannin saunavuorolle (tai toisinpäin) ja katsoo (ehkä salaa) Sanni ja laukeaa vastaan!!!:D
Oon miettinyt tota jakson nimeä pitkään, ja nyt kun kirjoitin sen, niin vasta tajusin mitä sillä meinataan :D
Seuraava jakso siitä on: Tale leikkii nukeilla.
Aikookohan sittenkin isäpuoleksi :D
*Kun Sanni saunoo Tale tulee vastaan
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:10"]Salkkareissa tällä hetkellä ärsyttää: Marianna, Lasse, Sanni, Elias, Helena, Kristiina, Tale, Sergei, Sebastian, Ismo, Lari. Nuo nyt ainakin. Mutta silti sitä on pakko seurata ja kärvistellä tuskissaan. :D
[/quote]
Nyt kun tuli alapeukkuja, niin pakko tarkentaa, että tarkoitin itseäni ja että MUA ärsyttää nuo hahmot tällä hetkellä :) Ettei kukaan luule, että halveksun täällä Salkkareita seuraavia.
Ärsyttää kun Kalle ja Ismo puhuu Liisasta Kristiinana.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:48"]
Rasittavaa, jos toi Sannin salailu jatkuu vielä pitkään. Jos Ismo suostuu pitää salaisuuden, niin sitku Liisa-Kristiina saa asiasta tietää, nii vetää tiestysti kauheet pultit, että miten häneltä SALATTIIN tuollainen asia. Ei ole mitään merkitystä, että itse lavasti oman kuoleman ja hylkäsi niin lapsensa kuin miehensä. Ja toinen lapsista vielä kuoli syöpään. Mutta Kristiinallehan ei saa valehdella...
[/quote]
Joo, tosta salailusta jauhetaan varmaan koko kevätkausi. Kyllästyttää jo valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:24"]
*Kun Sanni saunoo Tale tulee vastaan
[/quote]
Tale vakoilee sannin saunomista ja laukeaa samalla saunavastaan.
Minua rasittaa älyttömästi koko Sanni ja sen teiniäitiraskauspiilottelu. Onhan tuota jatkunut jo vaikka kuinka kauan, pitäishän raskaus näkyä. Ärsyttävä pissis muutenkin ja samoin Ismosta on tullut tosi kummallinen ja sen kuolleista heränneen ex-vaimon nyt voi unohtaa täysin..
Miksi Kristiinan hahmosta on tehty noin muumimammamaisen herttainen ja imelä, vaikka se on niin pahasti ristiriidassa hänen menneisyytensä tekojen kanssa? Vittumaisen äijän takia pienet lapsensa hylkäävän äidin täytyy olla todella kylmä ihminen. Ja eikös syynä ollut ainakin osittain Ismon väkivaltaisuus? Hyvähän ne lapset on sellaiselle miehelle jättää ja pelastaa oma perseensä. Miian tehdessä kuolemaakin pysytteli piilossa. Vaikka käytännössähän lapset olivat hänelle kuin kuolleita, jos tarkoitus oli alun perin lopullisesti katkaista välit.
Mikäli päätöksen taustalla ei ollut luonnevikaisuus, vaan vaikeat mielenterveysongelmat, niin miksi hän on valinnut hakeutua juuri henkisesti raskaaseen sairaanhoitajan ammattiin? Miten hän voi suoriutua työstänsä? Minkään tavallisen masennuksen takia (jolloin voisi ajan kanssa parantua hoitoalalle työkykyiseksi) kukaan ei lavasta kuolemaansa ja hylkää pieniä lapsiaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:59"]Luitteko juonipaljastukset??
[/quote]
Juu kiva kun Marianna keissi alkaa eteneeen. Kuka se Selina on??
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:59"]Luitteko juonipaljastukset??
[/quote]
[/quote]
selina on se, johon mariannalla oli pakkomielle ennen heidiä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:59"]Luitteko juonipaljastukset??
[/quote]
[/quote]
selina on se, johon mariannalla oli pakkomielle ennen heidiä.
[/quote]
Mutta minkä järkytyksen ellu ja lari kokee selinan huoneessa? Mariannan?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:59"]Luitteko juonipaljastukset?? [/quote] Juu kiva kun Marianna keissi alkaa eteneeen. Kuka se Selina on?? [/quote] selina on se, johon mariannalla oli pakkomielle ennen heidiä. [/quote] Mutta minkä järkytyksen ellu ja lari kokee selinan huoneessa? Mariannan?
[/quote]
Huone on tyhjä tytön tavaroista ja olettavat että tehnyt itsarin
Mä luulen että tästä Selinasta on tulluy seinöhullu Mariannan takia.
Rasittavaa, jos toi Sannin salailu jatkuu vielä pitkään. Jos Ismo suostuu pitää salaisuuden, niin sitku Liisa-Kristiina saa asiasta tietää, nii vetää tiestysti kauheet pultit, että miten häneltä SALATTIIN tuollainen asia. Ei ole mitään merkitystä, että itse lavasti oman kuoleman ja hylkäsi niin lapsensa kuin miehensä. Ja toinen lapsista vielä kuoli syöpään. Mutta Kristiinallehan ei saa valehdella...