Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:55"]
Sis aarg, millon Marianna jää kiinni?!?!? Spoilatkaa joku.
[/quote]
ÄLKÄÄ SPOILATKO!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:55"]
Sis aarg, millon Marianna jää kiinni?!?!? Spoilatkaa joku.
[/quote]
ÄLKÄÄ SPOILATKO!
[/quote]
Ei ainakaan tän päivän jaksossa :D ja mistäs me se tiedetään? Ei varmaan koskaan jää kiinni! Rehaa koko Pihlajakadun asukkaita ympäri Helsinkiä tajuttomana, eikä kukaan kiinnitä huomiota.
Että mua ärsytti jo valmiiksi kun tiedossa oli että idiootti Kuulat paukkaa pelastamaan Mariannan. Aina sen Hellun pitää tunkee nokkansa joka paikkaan, ja on vielä olevinaan aina oikeessa. Nyt joudutaan herraties kuin kauan viel katsomaan tätä juonikuvioo. Eihän ne taaskaan usko Sergeitä tai Jannea...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:17"]
Näytti jäävän avaimet virtalukkoon kun ryntäsivät varastolle? :D joo, kyl Helenan auton voi jättää virta päälle.
[/quote]
Ei Sergeillä ollu avaimia. Sehän tiirikoi sen lukon autonlukon auki. Mutta joo, ihmettelin kans.. Että miks jätti auton virrat päälle.. :P
[/quote]
Säästyy vaivaa kun jättää auton käymään, eikä tarvitse kikkailla sitä käyntiin uudestaan.
JEEEEESS.. anteeksi spoilaus, mutta vihdoin kidnapatut löydettiin! Harmi vaan, että Marianna varmaan ehtii paikalle ja sulkee Kallen ja Miskanki sinne huoneeseen.
Olitte periaatteessa sittenkin oikeessa siitä vankityrmän sijainnista ;D
Onneks Hellu ei oo mun äiti, kauheeta olis.. :D
up! :D
Ps. Miks Marianna selviytyy aina kaikesta, hermot menee!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:28"]
Miks Sanni salailee vieläkin raskauttaan??Sehän tyyliin synnyttää pian :DD varmaan selviää kaikille vasta synnytyssalissa. Oikeesti sokeat idiootit ei nää sitä kasvavaa vatsaa
[/quote]
No Sanni kiljuu varmaan vielä supistustuskissaankin että "MÄ KERRON SITKU ON SEN AIKAAH!!! EN JAXA KUUNNELLA SITÄ RAIVOOMSITAAHHH KUKAAN EI SAA TIETÄÄ ET OON RASKAANAAAAA!!!"
Eikös Sanni ole jo ainakin jollain 30+ viikoilla? Uskottavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:28"]
Miks Sanni salailee vieläkin raskauttaan??Sehän tyyliin synnyttää pian :DD varmaan selviää kaikille vasta synnytyssalissa. Oikeesti sokeat idiootit ei nää sitä kasvavaa vatsaa
[/quote]
No Sanni kiljuu varmaan vielä supistustuskissaankin että "MÄ KERRON SITKU ON SEN AIKAAH!!! EN JAXA KUUNNELLA SITÄ RAIVOOMSITAAHHH KUKAAN EI SAA TIETÄÄ ET OON RASKAANAAAAA!!!"
[/quote]
Hajosin :DD sit ku se on sairaalas synnytyskivuissaan niin huutaa varmaan äidilleen kipujen olevan jostain random ruokamyrkytyksestä.. JA LÄPI MENEE LIISAKRISTIINALLE !
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:31"]
Että mua ärsytti jo valmiiksi kun tiedossa oli että idiootti Kuulat paukkaa pelastamaan Mariannan. Aina sen Hellun pitää tunkee nokkansa joka paikkaan, ja on vielä olevinaan aina oikeessa. Nyt joudutaan herraties kuin kauan viel katsomaan tätä juonikuvioo. Eihän ne taaskaan usko Sergeitä tai Jannea...
[/quote]
Mäkin oikein kihisin raivosta! Tämän päivän ärsytys oli ISmo. Menee jo överiksi se sen tyhmyys.
ens viikon paljastuksista selviäää ihania uutisia !!! VIHDOIN
Ketkä asuu salinien asunnossa? Ismo ja poppoo? Entä Maaritin? Sebu?
Eikö ketään muuta ole häirinnyt se miten luonteeltaan poikkeavasti Elias on käyttäytynyt? Yleensä aina niin (ärsyttävän) järkevä, rauhallinen ja positiivisen tsemppaava Ellu muuttui vangittuna ääripessimistiksi ja panikoivaksi tapaukseksi. Jotenkin tosi epä-Eliasmaista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:06"]JEEEEESS.. anteeksi spoilaus, mutta vihdoin kidnapatut löydettiin! Harmi vaan, että Marianna varmaan ehtii paikalle ja sulkee Kallen ja Miskanki sinne huoneeseen.
[/quote] Ei Marianna pääse, ensi viikon juonipaljastuksissa Heidi jo juttelee Jirin kanssa Jannen ja Evan mustasukkaisuudesta mutta Marianna on karkuteillä...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:42"]Eikö ketään muuta ole häirinnyt se miten luonteeltaan poikkeavasti Elias on käyttäytynyt? Yleensä aina niin (ärsyttävän) järkevä, rauhallinen ja positiivisen tsemppaava Ellu muuttui vangittuna ääripessimistiksi ja panikoivaksi tapaukseksi. Jotenkin tosi epä-Eliasmaista käytöstä.
[/quote] Kai sitä jos viikkokausia viruu nälkäisenä äänieristetyssä kopissa toivottamana
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:06"]JEEEEESS.. anteeksi spoilaus, mutta vihdoin kidnapatut löydettiin! Harmi vaan, että Marianna varmaan ehtii paikalle ja sulkee Kallen ja Miskanki sinne huoneeseen.
[/quote] Ei Marianna pääse, ensi viikon juonipaljastuksissa Heidi jo juttelee Jirin kanssa Jannen ja Evan mustasukkaisuudesta mutta Marianna on karkuteillä...
[/quote]
En tajuu miten Marianna voi tosta selvitä. Neljä tyyppii vangittuna jossain ja loppujen lopuksi kukaan vangituista ei tee mitään asialle vapauduttuaan? Taitaa tosiaan olla koko loppukevään kestävä juonikuvio.
Ismo on niin tylsä ja TYHMÄ!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:01"]Miten Lari, Elias ja Heidi käyvät vessassa, kun ovat koko ajan kahleissa? :D
[/quote]
Joo, sitä mäkin ihmettelin aikasemmin täällä ketjussa :D tultiin tulokseen, että salkkarinäyttelijät on muumeja, koska kidnapatut ei koskaan käy vessassa.
[/quote]
Okei, mä en tätä ole lukenut, vaikka muuten olen seurannutkin ketjua melko aktiivisesti. :D
[/quote]
Joo siis puhuin ylipäätään siitä, että en ole huomannut kenenkään kidnapatun IKINÄ käyvän paskalla tai kusella :D että mihin ne oikeen päästää... Jotkut ollu viikkoja tai ehkä jopa kuukausia vangittuna, mutta kusihätä ei ole yllättänyt missään kohtaa.
[/quote]
No Katariinalla oli Miikan häkissä semmonen sanko missä kävi
[/quote]
Mua ällötti kun ne oli siellä viikkoja ja ei käyny suihkussa koskaan ja sit ne (Katariina ja Niko) harrasti seksiä.