Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9981/27326 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin ja Violan uudet näyttelithän ovat yllättävän hyviä, mutta Rufus Rusasen poislähtö harmittaa silti. Huomisen jaksossa esiintyvät siis ensimmäisen kerran.

Alissa on kyllä asiakaspalvelun helmeä; kun Viola meni Mooseen ja koppavasti kysyi, saako täällä sitä palvelua kun Alissa oli selkä kassaan päin, Alissa vastaa että "riippuu siitä miten mua puhutellaan" Eikö Jiri opettanut Alissalle että asiakas on aina oikeassa? Alissakin isänsä firmalle tehnyt töitä ja sitten käytös on noin epäammattimaista. Sitten jatkaa vielä: "Onks Severi tehny sulle jotain vai ooks sä aina noin ärsyttävä" - juu, Alissa itsehän ei ole koskaan ärsyttävä :D

Syy Violan kiukkuisuuteen oli se, kun Nella sanoi tälle koulussa että Severi tykkää Alissasta, ei hänestä.

Vierailija
9982/27326 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah Tale tuli huoneensa ovesta mutta kuului vessanvedon ääni :D

No? Selittäkää mistä 5 alapeukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on ihmetelleet että tää ketju olisi poistettu?

Vierailija
9984/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sivu 666 ja Marianna palvoo sielunvihollista.

Vierailija
9985/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sivu 666 ja Marianna palvoo sielunvihollista.

Uuh, spooky :)

Vierailija
9986/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah Tale tuli huoneensa ovesta mutta kuului vessanvedon ääni :D

No? Selittäkää mistä 5 alapeukkua.

Älkää peukuttako vaan Selittäkää.

Vierailija
9987/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9988/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on ihmetelleet että tää ketju olisi poistettu?

Koska se poistettiin yhdeksi päiväksi, mutta sitten palautettiin sen jälkeen kun ketjusta oli poisteltu useita viestejä.

Vierailija
9989/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iidaa olisi pitänyt vahtia? Iida on aina pärjännyt tavalla tai toisella, eikä ole kenenkään apua paljon arvostanut.

Miksei Gunnar tunnistanut Akia, jolla oli pelkät silmälasit naamioitumiseen?

Vierailija
9990/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitänyt jo aiemmin sanoa, mutta hauska tuo Sergein 'man cave'. Hyvä maku sillä; Star Wars, Pulp Fiction, Breaking Bad..."

Eikö se ollut Sebastian, joka sisusti Sergein kämpän uudelleen sillä aikaa kun velipoika oli Rollossa?

Vierailija
9991/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uusi Severi sanoi vuorosanojaan, ajattelin päässäni kohtauksen vanhan Severin äänellä. Äh, Rufus oli kyllä niin huippu. Harmi, että jätti sarjan. Entinen Viola oli myös kauniimpi ja hillitympi.

Mutta kaipa noihin uusiin pikkuhiljaa tottuu..

Vierailija
9992/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale ei oo kyl mikään hirveen hyvä ystävä, aina kiukkunen ja tiuskimassa eikä ikinä pidä Jannen puolia. Miten Janne edes jaksaa kattoa tollasta :D Janne vois saada sarjaan jonkun toisenkin kaverin ettei tarvis aina nirppanokan kanssa hengailla.

Vierailija
9993/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kenellekään tullut miekeen, että Eliasta kaipaava Iida voisi löytyä sieltä Eliaksen kuolinpaikalta.

Vierailija
9994/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Johanna siis demoni Mariannan sisällä, joka käskee tekemään asioita tai muuten käy demonin uhrille köpelösti? Johanna sanoi että "Mä oon sun päässä, sä teet niinkun mä haluun, tai muuten mä satutan sua".

Salkkarit on viety ihan uudelle asteelle, koska Marianna näyttää unohtaneen kokonaan Sebastianin rakastamisen, vaan keskittyy vaan siihen että saisi lapsen. Mariannallahan kuului olla pakkomielle, mutta nyt se onkin vaihtunut siihen että hänelle paholaisen lähettiläs antaa ohjeita, toisin sanoen sarjassa käsitellään tällä hetkellä satanismia.

Tämän takia koko kuvio on epälooginen, kun Mariannan sekopäisyys onkin nyt aivan erilaista kuin aiemmin. Yleensä jos ihmisellä on vaikka pakkomielle toisen ihmisen elämään, se uusiutuu samanlaisena, mutta toisin on nyt.

Niin vai olisikohan ihan vaan skitsofrenia...

Vierailija
9995/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllätys", että pian Sebastianin kuiva kausi päättyy ja löytää lohduttajan.

Toivon, että Gunnar tunnisti Akin, mutta esittää vain ettei muistaisi häntä. Ja vetää höplästä näitä verenimijöitä.

Mistä voi johtua, ettei Sebu yhtäkkiä haluakaan Laria hautajaisiin?

Vierailija
9996/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä uusi Salkkarit-nettisarja on ja miksi tulee tähän aikaan vuodesta? Eikö kesän spin off -sarja ollut suunnilleen samasta aiheesta?

Toivottavasti joskus nettisarjan pääosissa nähtäisiin Kari, Aki, Sebastian, Sergei. Miesporukan huumoria ja pöhöilyä.

Vierailija
9997/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pölhöilyä, ei pöhöilyä. T. 10150

Vierailija
9998/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Johanna siis demoni Mariannan sisällä, joka käskee tekemään asioita tai muuten käy demonin uhrille köpelösti? Johanna sanoi että "Mä oon sun päässä, sä teet niinkun mä haluun, tai muuten mä satutan sua".

Salkkarit on viety ihan uudelle asteelle, koska Marianna näyttää unohtaneen kokonaan Sebastianin rakastamisen, vaan keskittyy vaan siihen että saisi lapsen. Mariannallahan kuului olla pakkomielle, mutta nyt se onkin vaihtunut siihen että hänelle paholaisen lähettiläs antaa ohjeita, toisin sanoen sarjassa käsitellään tällä hetkellä satanismia.

Tämän takia koko kuvio on epälooginen, kun Mariannan sekopäisyys onkin nyt aivan erilaista kuin aiemmin. Yleensä jos ihmisellä on vaikka pakkomielle toisen ihmisen elämään, se uusiutuu samanlaisena, mutta toisin on nyt.

Ei tuolla mitään tekemistä ole satanismilla ja demoneilla, vaan aika selvät skitsofrenian oireet.

Vierailija
9999/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitänyt jo aiemmin sanoa, mutta hauska tuo Sergein 'man cave'. Hyvä maku sillä; Star Wars, Pulp Fiction, Breaking Bad..."

Eikö se ollut Sebastian, joka sisusti Sergein kämpän uudelleen sillä aikaa kun velipoika oli Rollossa?

Varmaankin näin, mutta eiköhän se ole asujan mieltymysten mukaan kuitenkin sisustettu :)

Vierailija
10000/27326 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BMlbsDnDuo4/?taken-by=oonakare

Petteri Paavola ollut tänään Oonan kanssa kuvaamassa Salkkareita. Viiksetkin kadonneet. Eli ei Elias mihinkään ole kuollut =n)

Ketju on lukittu.