Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
25881/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Seba ja Sege on korvaamattomia ja muutenkin vanhoja näyttelijöitä. Aika paskamaista et molemmat samaan aikaan pois ja varsinkin kun toinen ei edes omasta halusta tahtonut lähteä.

Vierailija
25882/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin raukkamainen temppu tuotannolta jos meinaavat Oliverin tappaa kolarissa. Mä toivon et Sebastian ja Oliver ei liity räjähdykseen, mut pahoin pelkään... Sergei luultavasti lavastaa sen kuolemansa/kuolee ja salkkareitten parhaat veljekset häipyy. Ei voi kun haistattaa pitkät Fremantle Medialle.

Aika aggressiivinen viesti, vaikka käytätkin sanoja ”jos”, ”toivon että ei liity”, ”varmaan kuolee”. Et ole mistään varma, mutta silti mesoat kuin maailmanlopun päivänä!

Mitä täällä nyt itketään? Hahmoja lähtee aina, joka kaudella. Sergei, Sebastian ja Oliver eivät ole edes mitenkään korvaamattoman hyviä. Valivalivamkn!

No kyllä ovat korvaamattomia. Ainakaan niitä ei mitkään Eva Adamson ja Sofia Arasola lapsineen korvaa, sori vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25883/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastianin ja Oliverin koko omaisuus mahtui muutamaan salikassiin. Perus salkkarit

Oli niillä se musta jätesäkki jonne laittoi mm Eliaksen kuvan

Vierailija
25884/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Sievisten asunnolle sitten tapahtuu? Tuskin Eva siellä yksin asuisi...

Vierailija
25885/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh

Vierailija
25886/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan paluu on entistä todennäköisempää. Tuotanto varmasti haluaa korvata jotenkin hyvien hahmojen joukkopakoa tuomalla vanhoja takaisin

Vierailija
25887/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan Pietari muutti Evan kanssa yhteen. Jirikin pystyy olemaan paremmin Nellan, Severin ja Magnuksen elämässä mukana, kun asuu samassa talossa.

Vierailija
25888/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan Pietari muutti Evan kanssa yhteen. Jirikin pystyy olemaan paremmin Nellan, Severin ja Magnuksen elämässä mukana, kun asuu samassa talossa.

Kahdestaanko asuvat asunnossa, jossa ennen on asunut luokkaa 5-8 henkeä?

Ja tarjoilijan palkallako meinasivat maksaa

Vierailija
25889/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkareita ja todellista elämää ei pidä sekoittaa keskenään, mutta kesällä selasin huvikseni Ullanlinnan alueen asuntoja monessa oli erilaisten vastikkeiden jälkeen loppusummana noin 800-1200 euron välillä. Lasse omistaa asunnon ja tuskin veloittaa ihan yltiöpäisen suurta summaa. Eva on töissä Moosessa ja Pietarilla on Herukka ja töitä sairaalassa. Niistä yhdessä kertyy ihan hyvä potti ja kai Lasse jotain maksaa Severin kuluista tai on vähentänyt ne vuokrasta. 

Vierailija
25890/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vihdoin tosissani ymmärtää, miksi olen suhtautunut tähän sarjaan ja erityisesti Kallen ongelmiin niin pakkomieleisesti, neuroottisesti ja pitänyt niitä niin ahdistavina, mitä kyllä ovat olleetkin. Sarjan olen ottanut liian tosissaan ja yrittänyt hakea siitä sisältöä elämääni. Nyt kun olen pakon edessä alkanut käsittelemään omia ongelmiani, olen tajunnut tämän sarjan kautta pakenevani omia ongelmiani ja Kallen ongelmat ovat muistuttaneet liikaa omista ongelmistani, vaikka minulla nyt ei päihdeongelmia olekaan. Samalla Kallen monimutkainen isäsuhde jaksaa muistuttaa minua omasta hankalasta isäsuhteestani, sillä oma isäni todella muistuttaa Ismo Laitelaa ja toisaalta myös Ulla Taalasmaata. Toki Kallen ongelmien ahdistavuudessa on ollut kyse hahmostakin, siitä, että on pohjimmiltaan niin erilainen kuin moni oikeasti paha hahmo, joiden ongelmat eivät voisi vähempää kiinnostaa. Nykyään en myöskään taida enää edes olla mitenkään koukussa sarjaan tai yrittänyt itse käsikirjoittaa sitä mielessäni. Olen menossa koko ajan enemmän ja enemmän siihen suuntaan, että pystyn ottamaan sarjan pelkkänä viihteenä ja olemaan liikoja analysoimatta sitä. Sebastianin ja Kallen lopulta tajuttuaan ongelmiaan, olen minäkin alkanut tajuta omiani, vaikka ovatkin hyvin erilaisia kuin Sebastianin tai Kallen. En myöskään lue tätä keskustelua niin pakonomaisesti kuin joskus aikaisemmin.

Eilinen jakso oli kyllä kokonaisuudessaan hyvin raskas. Ensiksi ajattelin sarjan loppuratkaisuksi koko sarjan paljastumista uneksi ja kuvitelmaksi, mutta sitten ajattelin jotakin tuollaista kuin mitä eilinen keskiviikon jakso oli. Se olisi siis aivan hyvin voinut olla vaikka koko sarjan päätösjakso, sillä jotenkin sellainen tunnelma jaksossa kokonaisuudessaan oli. Joissakin sarjoissa on ollutkin tämän tyylisiä päätösjaksoja.

Vierailija
25891/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Elg: "No nyt pian mulla on tulossa aika hyvä juonenkäänne, mutta mä en saa paljastaa sitä vielä. Erittäin mieluisa."

Mikähän juonenkäänne Evalle on tulossa?

Vierailija
25892/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei, tässä olisi Seiskan tämän päivän juonarit:

http://aijaa.com/Y7CHx5

http://aijaa.com/t0Q193

Toisessa kuvassa muutkin sarjat, jos niiden faneja täällä.

Vierailija
25893/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan vihdoin tosissani ymmärtää, miksi olen suhtautunut tähän sarjaan ja erityisesti Kallen ongelmiin niin pakkomieleisesti, neuroottisesti ja pitänyt niitä niin ahdistavina, mitä kyllä ovat olleetkin. Sarjan olen ottanut liian tosissaan ja yrittänyt hakea siitä sisältöä elämääni. Nyt kun olen pakon edessä alkanut käsittelemään omia ongelmiani, olen tajunnut tämän sarjan kautta pakenevani omia ongelmiani ja Kallen ongelmat ovat muistuttaneet liikaa omista ongelmistani, vaikka minulla nyt ei päihdeongelmia olekaan. Samalla Kallen monimutkainen isäsuhde jaksaa muistuttaa minua omasta hankalasta isäsuhteestani, sillä oma isäni todella muistuttaa Ismo Laitelaa ja toisaalta myös Ulla Taalasmaata. Toki Kallen ongelmien ahdistavuudessa on ollut kyse hahmostakin, siitä, että on pohjimmiltaan niin erilainen kuin moni oikeasti paha hahmo, joiden ongelmat eivät voisi vähempää kiinnostaa. Nykyään en myöskään taida enää edes olla mitenkään koukussa sarjaan tai yrittänyt itse käsikirjoittaa sitä mielessäni. Olen menossa koko ajan enemmän ja enemmän siihen suuntaan, että pystyn ottamaan sarjan pelkkänä viihteenä ja olemaan liikoja analysoimatta sitä. Sebastianin ja Kallen lopulta tajuttuaan ongelmiaan, olen minäkin alkanut tajuta omiani, vaikka ovatkin hyvin erilaisia kuin Sebastianin tai Kallen. En myöskään lue tätä keskustelua niin pakonomaisesti kuin joskus aikaisemmin.

Eilinen jakso oli kyllä kokonaisuudessaan hyvin raskas. Ensiksi ajattelin sarjan loppuratkaisuksi koko sarjan paljastumista uneksi ja kuvitelmaksi, mutta sitten ajattelin jotakin tuollaista kuin mitä eilinen keskiviikon jakso oli. Se olisi siis aivan hyvin voinut olla vaikka koko sarjan päätösjakso, sillä jotenkin sellainen tunnelma jaksossa kokonaisuudessaan oli. Joissakin sarjoissa on ollutkin tämän tyylisiä päätösjaksoja.

Etkai nyt oikeasti luullut sen olevan päätösjakso?

Vierailija
25894/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkareita ja todellista elämää ei pidä sekoittaa keskenään, mutta kesällä selasin huvikseni Ullanlinnan alueen asuntoja monessa oli erilaisten vastikkeiden jälkeen loppusummana noin 800-1200 euron välillä. Lasse omistaa asunnon ja tuskin veloittaa ihan yltiöpäisen suurta summaa. Eva on töissä Moosessa ja Pietarilla on Herukka ja töitä sairaalassa. Niistä yhdessä kertyy ihan hyvä potti ja kai Lasse jotain maksaa Severin kuluista tai on vähentänyt ne vuokrasta. 

Siis että vuokra olisi keskimäärin 800-1200 euroa? Olihan tämä vitsi? Ehkä jonkun yksiön tai kaksion, mutta tuollaisten vähintään neljä huonetta sisältävät talot maksavat vuokrana riippuen sijainnista 2500-4000 euroa kk ja omistusasuntona 850 000 - 1 500 000 euroa.

Vierailija
25895/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heissulivei, tässä olisi Seiskan tämän päivän juonarit:

http://aijaa.com/Y7CHx5

http://aijaa.com/t0Q193

Toisessa kuvassa muutkin sarjat, jos niiden faneja täällä.

Kiitos Kauniista ja rohkeista

Vierailija
25896/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta TE-toimisto varmaan alkaa pakottamaan työttömiä näyttelemään sarjaan 9 euron päiväpalkalla.

Vierailija
25897/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että vuokra olisi keskimäärin 800-1200 euroa? Olihan tämä vitsi? Ehkä jonkun yksiön tai kaksion, mutta tuollaisten vähintään neljä huonetta sisältävät talot maksavat vuokrana riippuen sijainnista 2500-4000 euroa kk ja omistusasuntona 850 000 - 1 500 000 euroa.

Yleensä omistusasunnosta maksettava yhtiövastike on halvempi kuin tavallinen vuokra. Lasse ja Paula on varmaan aikapäivää sitten maksaneet asunnosta lainat pois niin jäljelle jää enää erilaiset vastikkeet mitä kuukaudessa maksetaan.:)

Vierailija
25898/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni katoin niin tällä hetkellä Huvilakatu 10 on 99 neliön ullakkoasunto hintaan 890 000 euroa. Yhteensä 3h ja keittiö. 

Rahoitusvastike

79,20 € / kk

Hoitovastike

396,00 € / kk

Yhtiövastike yhteensä

475,20 € / kk

Vesimaksu

17,00 € / kk

= Ihan hyvin Pietarilla ja Evalla on varaa asua Sievisten asunnon. 

Vierailija
25899/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt JÄNNÄÄ!

Vierailija
25900/27326 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvikseni katoin niin tällä hetkellä Huvilakatu 10 on 99 neliön ullakkoasunto hintaan 890 000 euroa. Yhteensä 3h ja keittiö. 

Rahoitusvastike

79,20 € / kk

Hoitovastike

396,00 € / kk

Yhtiövastike yhteensä

475,20 € / kk

Vesimaksu

17,00 € / kk

= Ihan hyvin Pietarilla ja Evalla on varaa asua Sievisten asunnon. 

Tuon alueen hintataso ei sarjassa vastaa ihan todellisuutta, vaikka sitä kyllä sarjassakin on korkeaksi kutsuttu. Mutta ajatelkaa nyt, duunari-Taalasmailla oli jo omistusasunto sarjan alussa.

Ketju on lukittu.