Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma taas, kun Jarkko Nymanin eli Sebastianin poislähdöstä on tehty useampi uutinen salkkareiden sivuille. Oikein korostettu hahmon poistumista sarjasta, mutta Pinja Kanonin / Iidan kohdalla vaan puhutaan opiskelusta ja unelmista. Missään ei varsinaisesti suoraan sanota onko hän jättänyt sarjan.
Tällehän on se looginen selitys jota olen yrittänyt jo monta kertaa sanoa; syy on siinä, että NÄYTTELIJÄ lähti, ei hahmo. Jos hahmo olisi lähtenyt, olisi siltä kuudelta vuodelta tehty pidempi muistelo. Nyt muisteltiinkin vain Pinjan aikaa Salkkareissa, joka loppui. Sen sijaan Rosa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma taas, kun Jarkko Nymanin eli Sebastianin poislähdöstä on tehty useampi uutinen salkkareiden sivuille. Oikein korostettu hahmon poistumista sarjasta, mutta Pinja Kanonin / Iidan kohdalla vaan puhutaan opiskelusta ja unelmista. Missään ei varsinaisesti suoraan sanota onko hän jättänyt sarjan.
Tällehän on se looginen selitys jota olen yrittänyt jo monta kertaa sanoa; syy on siinä, että NÄYTTELIJÄ lähti, ei hahmo. Jos hahmo olisi lähtenyt, olisi siltä kuudelta vuodelta tehty pidempi muistelo. Nyt muisteltiinkin vain Pinjan aikaa Salkkareissa, joka loppui. Sen sijaan Rosa palaa.
Ei taas aloteta tätä pliis?
Vierailija kirjoitti:
Monika Lindeman julkaisu juuri kuvan vauvasta! Onnea Monikalle <3
Vihdoinkin. Loppuu se huomionhaku vauvamahan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Monika on hakenut huomiota?
Kuka on tuo takaa näkyvä mies, jolta näyttää puuttuvan pää 13.12.2017 jakson kuvassa ? Ja miksi Kallella on noin outo ilme ? Ei taida mies kuvassa olla Ismo. En usko Kallen ja Kososen sopivan, sillä eihän tuo eron perimmäinen syy ole miksikään muuttunut. Ehkä heillä on jotain ammatillisia asioita selvitettävänä.
Jotain on tapahtunut kun sarja ei kiinnosta niin kuin ennen. Nykyisellä meiningillä uskon lopettavani sarjan katselun ennen sarjan loppumista.
Kajahtaako "JUMALAUTA" tänään viimeisen kerran...
Mut eiks sen 13.12 jakson nimi oo Stadin revityin Ismo? Sithän se "päätön mies" vois ihan hyvin olla Ismo, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Monika on hakenut huomiota?
Tunkemalla joka pressiin, pitämällä livejä ja saman tien piti kuvakin laittaa ja kalastella satoja onnitteluja. Yhtä epämiellyttävä kuin roolihahmonsa
MIKSI MIKSI???? Sebastianin asunto oli niin kaunis ja ihan mun lemppari >:( sitä ei saa pilata! Nyt sekin on nykysalkkarimainen ankea paska!
Siirtäkää salkkareiden liika seksi sinne tuhmiksiin! Kukaan ei halua nähdä salkkareissa tuollaista! Lapsetkin kattoo
Tuntuu et jokanen salkkarikämppä sisustetaa nykyää samalla kaavalla. Ankeasti ja ihan kuin jostain ikean näyteikkunasta kopsattu. Värikkäitä seiniä (silti sarjassa on ankea värimaailma ja tunnelma). Mietin että voisko Peppi muuttaa Sebastianin asuntoon kun tuntee kuitenkin Seban? Evan näyttelijäkin taisi sanoa jotain että Peppi liittyy hänen hahmoonsa jotenkin.
Oisko se puolakkasurvosta siitä että Evalle ja Pepille tulee riitaa asunnosta?
Mä taas veikkaan, että toi Pepin tapaama uusi tuttu jolta saa apua matkalla pihlajakadulle on Pietari, joka on tulossa Kuopiosta Helsinkiin. Eva ehkä näkee he yhdessä ja suuttuu ja eikös hän tiedä Pepin entuudestaankin? Sebastian on varmaan myynnyt asuntonsa etukäteen Peppille? Tai vaihtavat päiksensä asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peliriippuvuus (+ monet muut oudot riippuvuudet)
Eikös Ismolla ollu peliriippuvuus. Muistankohan oikein?
Olihan sillä. TSAJAJAJA anna nyt edes kolmoset :) Sehän pelas kämppänsäkin ja muutti veneen alle :)
Ulla Maaritille: Asia on niin että Ismo on pelannu kaikki. Asuntonsa, työpaikkasa, rahasa. Seppo: NIIN ON JA OTTANU LISÄÄ VELKAA! JA SITÄ PAITSI VIELÄ VARASTAAKIN! :D
Maarit Ismolle: Lavastitko sä tän murtovarkauden? Ismo: No, mä vaan... Seppo: ÄLÄ SIINÄ SELITTELE! SÄ OOT JÄÄNY KIINNI JO!
Mitä Ismo meinas sanoo tossa? :D
Jaksokuvien perusteella kohtausten valaistusta muutetaan! :o
Vierailija kirjoitti:
Mä taas veikkaan, että toi Pepin tapaama uusi tuttu jolta saa apua matkalla pihlajakadulle on Pietari, joka on tulossa Kuopiosta Helsinkiin. Eva ehkä näkee he yhdessä ja suuttuu ja eikös hän tiedä Pepin entuudestaankin? Sebastian on varmaan myynnyt asuntonsa etukäteen Peppille? Tai vaihtavat päiksensä asuntoja.
Tyypillistä... Eva itse suutelee Jiriä ja tunnustaa tälle tunteitaan mutta Pietari ei edes saisi kävellä toisen naisen kanssa
Noi kaljatölkit oikein kolisee tyhjyyttään! :D