Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mikähän tossa oikeastaan räjähtää? Autotieltä näkyy, mutta onko se loppujen lopuksi edes auto? Jos se on vaan yksi kuvakulma räjähdyksessä. Saa nähdä mitä toi "Boom!" jakson jälkeinen "Eva hoitelee mustaa herukkaa" meinaa. Tästä saisi taas kuvan, että Herukka on musta räjähdyksen jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tekijät, jos luette tätä, tässä teille pieni toive:
Tehkää useammin green screen -kohtauksia Eirasta! Muualtakin kuin vain Huvilakadulta. Niistä kadunkulmista (Munkkiniemestä ei vain löydy vastaavia), merenrannasta, muista vanhoista tapahtumapaikoista.
Paras olisi tietenkin kuvata siellä muutama kohtaus oikeasti vaikka parin kuukauden välein, mutta jos se on sitten liikaa pyydetty, antakaa meille (Munkkiniemen lisäksi) oikeat tapahtumapaikat edes green screenin avulla! Kunhan ei käytetä samoja taustoja monta kertaa, koska sen kaikki huomaa.
Ei green screeniä! Kamalaa höttöä ei näytä aidolta
Räjähdys on luultavasti flashbackii siitä miten Pietarin kihlattu joutu koomaan.
Voisko tommosesta räjähdyksestä selvitä ilman kauheita palovammoja? Tosin kyllähän ihmiset nousi kentaurin räjähdyksen jälkeen ylos lähes vahingoittumatta ulkoisesti. Oikeasti vaatteet olisi syttynyt ja tosi pahaa jälkeä ja lähes kaikki menehtyneet.
Avustajaksi Salattuihin Elämiin -ryhmässä lukee muutes nyt, että hakevat asiakkaita strippiklubille Konalaan! Ei taida Herukka poistua kuvioista, vaikka pitkään on ollut pois. Aika hauska ku joku täällä spekuloi miksi hakevat vaan Mooseen ja Amandaan, mutta klubi on vaan klubi. Ovat nyt alkaneet käyttää strippiklubia. :D
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ja terapeutti yhteen. ❤
No ei todellakaan.
Voisko joku kertoo mist lehdest niitä juonipaljastuksii voi lukee? Tänkke jos voi.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoo mist lehdest niitä juonipaljastuksii voi lukee? Tänkke jos voi.
7-päivää lehdessä ainakin ja jossakin TV-lehdessä on kanssa ollut.
Missä te näette sen räjähdyksen etukäteen?
Käsitin jaksojen otsikoista ja juonipaljastuksista, että Sergei räjäyttäisi jotain (seinän sellistä) ja koituisi sitten karmea kohtalo (kuolisi itse).
Mutta ei ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lukenut niitä Seiskasta ja Seuran TV-maailmasta, joista mulla ollut lyhytaikainen tilaus. Varmaan muistakin lehdistä niitä löytyy? Voin linkata tänne Seiskan juonarit taas torstaina, jos haluatte..:) Seuraa mulle ei valitettavasti enää tule. Ehkä vois joskus kaupassa vaivihkaa selailla..
Onpa kyllä harmi, jos Sege, Sebu ja Oliver on lähdössä Pihlajakadulta. Onko noin oikeasti käymässä? Jää kyllä iso aukko ja veljesten humoristista naljailua tulee ikävä. Oliverkin hauska hahmo. Toivon, ettei räjähdys liittyisi Sergeihin/Sebastianiin ja kaikki säilyisi hengissä, jotta voidaan jättää ovi auki Kuula-Vuorelan suvun mahdolliselle paluulle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lukenut niitä Seiskasta ja Seuran TV-maailmasta, joista mulla ollut lyhytaikainen tilaus. Varmaan muistakin lehdistä niitä löytyy? Voin linkata tänne Seiskan juonarit taas torstaina, jos haluatte..:) Seuraa mulle ei valitettavasti enää tule. Ehkä vois joskus kaupassa vaivihkaa selailla..
Onpa kyllä harmi, jos Sege, Sebu ja Oliver on lähdössä Pihlajakadulta. Onko noin oikeasti käymässä? Jää kyllä iso aukko ja veljesten humoristista naljailua tulee ikävä. Oliverkin hauska hahmo. Toivon, ettei räjähdys liittyisi Sergeihin/Sebastianiin ja kaikki säilyisi hengissä, jotta voidaan jättää ovi auki Kuula-Vuorelan suvun mahdolliselle paluulle..
Kiitos, linkkaa vaan aina Seiskan paljatukset jos siitä ei ole vaivaa! :) Salkkareiden omat on niin kämäset.
Vierailija kirjoitti:
Räjähdys on luultavasti flashbackii siitä miten Pietarin kihlattu joutu koomaan.
Näin minäkin vahvasti uskon mut antaas kattoo ny.
Minäkin veikkaan räjähdystä flashbackiksi! Sofia Arasola aloitti syksyllä heti kuvaukset joten hänen hahmonsa tulee näkymään pian ruudussa. Todennäköisesti Jirin löytämä omaisuus on tämä uutinen ja antaa sen Pietarille. Samalla totuus tulee julki ja näytetään pätkää missä Pietari ja kihlattu ajaa autoa ja tulee onnettomuus.
Jos Tale ja Sanni eroaa, niin Sanni on varmaan pakko kirjoittaa ulos sarjasta. Ainoa vaihtoehto Sannin uudeksi kumppaniksi olisi Janne. Se taas olisi väärin Talea kohtaan.
Olisi naurettavaa jos Sannille tulisi suhde jonkun vanhemman miehen kanssa. Ei parikymppinen tyttö ja päälle kolmekymppinen mies voi olla yhdessä, se olisi sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Tale ja Sanni eroaa, niin Sanni on varmaan pakko kirjoittaa ulos sarjasta. Ainoa vaihtoehto Sannin uudeksi kumppaniksi olisi Janne. Se taas olisi väärin Talea kohtaan.
Olisi naurettavaa jos Sannille tulisi suhde jonkun vanhemman miehen kanssa. Ei parikymppinen tyttö ja päälle kolmekymppinen mies voi olla yhdessä, se olisi sairasta.
Miksi Sannilla pitäisi automaattisesti olla uusi kumppani?
Jos Sergei ja Sebastian muuttaisi pois jäisi rappuun peräti kaksi tyhjää asuntoa. Peppi oletettavasti muuttaisi Taigan kanssa Sergein paikalle, mutta ullakkoasunto jäisi tyhjäksi. Ehkä Tiina varakkaamman miehensä kanssa muuttaisi sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sannilla pitäisi automaattisesti olla uusi kumppani?
Ei tarvitsekaan. Pointti olikin siinä, että se ei voisi olla kukaan muu kuin Janne. Ei Sanni voisi olla kenenkään vanhemman miehen kanssa, sehän on ihan lapsi/teini.
Ei päälle kolmekymppinen mies ja parikymppinen tyttö voi olla yhdessä.
Huomasin myös että Tuhmissa tädeissä 1-2 iku kuvattu Huvilakadulla ja sen ympäristössä.
Se toi heti lisä-extraa kuviin. Nyt jotain samaa toivoisi pääsarjaan. Jotenkin tuntuu oudolta että
Huvilakadulla,sisäpihoilla ja ympäristössä sarjaa pystyttiin kuvamaan vuosia ja nyt ei enään..
Ymmärrän tuotantokustannukset mutta nyt on kysymys Maikkarin lippulaivasta ja ehkä kanavan
tärkeimmästä brändistä. Siitä pitäisi pystyä maksamaan niin , että tuotantofirma pystyisi tekemään
sarjan laadukkaasti. Tietysti Maikkarilla on haastavat vuodet taloudellisesti ollut ja on joka varmaan
on vaikuttanut Salkkareihin.