Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele psykiatria Uudeltamaalta

Vierailija
22.07.2012 |

Mies ahdistunut ja masentunut, jatkuvat itsariuhkailut, kaikki psyykenlääkkeet maksimissa. Kunnallisella puolella ei osata auttaa, psyk. sairaalaan oli liian hyväkuntoinen, kokeiltu on. Joku psykiatri, joka tekisi edes jotain hoitosuunnitelmaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kuitenkin koettaisitte sieltä kunnalliselta puolelta apua hakea. Tuo, että jatkuvasti uhkailee itsemurhalla, viittaa aika lailla persoonallisuushäiriöön. Toki varmasti sen kanssa masennusta voi olla. Mutta valitettavasti ne lääkkeet ei tee ihmeitä yksinään, vaan myös muuhun hoitoon pitää sitoutua. Eli yrittää tehdä päiväohjelmaa, ulkoilla edes vähän, yrittää löytää ahdistuksenhallintakeinoja lääkkeiden lisäksi; lääkkeet eivät vie ahdistuksen syytä pois.

Jos hän pystyy sitoutumaan hoitoon ja miettimään omaa elämäänsä syvemmin, psykoterapia voisi olla vaihtoehto.

Mitä tarkoitat, ettei kunnallisella puolella osata auttaa? Onko tarjottu esim. päiväosastojaksoa? Oletko ollut mukana tapaamisissa ja kertonut, millaista kotona on? Onko mies kelpuuttanut sitä hoitoa, mitä on ollut tarjolla? Esim. käynyt sovituissa tapaamisissa?

Vierailija
2/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei aivan vieraalta kuullosta. ADD ja narsistisesta persoonallisuushäiriöstä useita selkeitä kokonaisuuksia voimakkaina, mutta ei suinkaan kaikkia. Kohtuuttomat odotukset muita kohtaan helposti johtavat tuollaiseen ja se voisi olla vakavamman ADD:n osa. Netissä on testejä joilla voi kotosalla jo selvittää olisiko tästä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollainen ja mua hoiti useampi psykiatri ja psykologi. Kokeilin useampaa kymmentä lääkettä tuloksetta. Aika paransi. Mä sairastin aktiivisesti noin viisi vuotta ja sitten hiljalleen parannuin neljän vuoden ajan.

Terapiassa kävin aina välillä muttei se ainakaan heti auttanut. Nykyään olen terve :)

Aika lailla samalla tavalla on parantunut muutama tuttunikin.

Mies ahdistunut ja masentunut, jatkuvat itsariuhkailut, kaikki psyykenlääkkeet maksimissa. Kunnallisella puolella ei osata auttaa, psyk. sairaalaan oli liian hyväkuntoinen, kokeiltu on. Joku psykiatri, joka tekisi edes jotain hoitosuunnitelmaa.

Vierailija
4/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ADHD muuten oireilisi jo lapsuudessa, ja olisi varmaan huomattu jo aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi