keskeytetty yhdyntä ehkäisynä, kokemuksia?
ollaan n vuos käytetty sitä enkä ole raskaaksi tullut...ei tosin haittaa vaikka tulisin nimittäin vauvakuumetta pukkaa välillä
Kommentit (27)
lukenu tutkimuksen, jossa sanottiin, että touhutipat ei sisällä siittiön siittiötä
Reilut kolme vuotta tuolla menty,enkä ole kertaakaan raskaaksi tullut.Eli toimii ainakin meillä.
lukenu tutkimuksen, jossa sanottiin, että touhutipat ei sisällä siittiön siittiötä
Varmaan jonkun luotettavan tutkimuksen löysit netistä?
kunnes päätettiin alkaa yrittämään vauvaa, tärppäsi ekasta kierrosta kun mies antoi tulla siemenet sisään :) Meillä siis tilanne ettei raskaus olisi haitannut, muuten en varmaan käyttäisi. Mutta olihan se mukavaa olla ilman hormoniehkäisyä ja kortsua aikansa ja toimi yllättävän hyvin :)
Kaksi sunniteltua lasta on. Muutoin on menty keskeytetyllä eikä vahinkoja / ylläreitä ole tullut. Homma pitää osata eli keskeyttää ajoissa. Touhutipoissa ei ole siittiöitä.
Mitä iloa tuollaisesta puolittaisesta seksistä on? Mä en kyllä tuollaista kestäisi, en....
eli lapsia ei tällaisesta ehkäisystä.
Muutaman vuoden ajan oviksen aikaan mentiin keskeytetyllä, muuten ei ehkäisyä. Kaksi lasta löytyy, molemmat raskaudet suunniteltuja.
En kyllä suosittele riskin ottoa muutoin kuin siinä tilanteessa, että mahdollinen lapsi on tervetullut - sen verran monesta tapauksesta olen kuullut, jossa moinen menettely ei ole toiminutkaan.
Mitä iloa tuollaisesta puolittaisesta seksistä on? Mä en kyllä tuollaista kestäisi, en....
meillä tuota "puolittaista" harrastetaan n. yhden viikon ajan kuukaudesta, mies kuulemma nauttii enemmän näin kuin kumin kanssa (niin minäkin).
en suostuisi tuommoiseen puolittaiseen seksiin. on ihanaa ja tuntuu todella hyvälle kun mies laukeaa sisälle.
ei mitään toivoa olisi "varmojen päivien" kanssa kun kierto on välillä 30-50pv että olisin sitten monta viikkoa tämmöisellä puolittaisella..
kaksi lasta jo saatu aikaiseksi tuolla tavalla :D
yhteensä monta vuotta. Ja lapset ovat saaneet alkunsa kuitenkin 1-3 kk yrittämisen jälkeen sitten kun ollaan keskeytetystä menty loppuun asti ja toivottu vauvaa.
keskeytetty yhdyntä täytti keväällä jo 14v.
keskeytettyä yhdyntää (spermat AINA ulkopuolelle) 10 vuoden ajan. Kun ollaan haluttu lapsi, ollaan päästetty sisään. Tää menetelmä on meillä toiminu. Miehen pitää vain hyvissä ajoin heittää ne spermat pihalle, silloin toimii varmasti.
Tuttavilla kaksoset tällä tyylillä (ei ollu rahaa muka ehkäisyyn).
muulloin olemme luottaneet "varmoihin päiviin". Ja kun olemme lasta toivoneet, on tärpännyt aina parissa kuukaudessa. Mutta en suosittele tätä kellekään, jolle "yllätysvauva" olisi epämieluisa yllätys.
toiminut jo kaksi vuotta. Jos sattuisin tulemaan raskaaksi niin se ei olisi maailmanloppu.