Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 2v unohtaa biologisen isänsä

Vierailija
22.07.2012 |

Voiko 2-vuotias unohtaa biologisen isänsä, kun ei isällä haluja nähdä poikaansa. Kutsuu uutta miestä isäksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin johonkin ikään saakka.

Vierailija
2/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan huoli siitä että uusi mies ei profiloidu isäksi sillä suuri järkytys on lapselle se että kun/jos ero tulee niin uusi isäkin häipyy. Lapsi ei siitä toivu niin kuin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin mökillä kaksi viikkoa. Kaksivuotiaani siirsi sinä aikana isäänsä tuntemansa rakkauden minun isääni ja oli todella hämmentynyt kun oikea isä tuli hakemaan meitä.

Vierailija
4/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kyllä pojalle miehestä hänen oikealla nimellä. Ajattelinkin että jos lapsi meneekin jossain vaiheessa biologiselle isälleen niin sanooko kuka toi on..

Vierailija
5/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen nykyinen isäpuolensa tuli meidän elämäämme. Olin eronnut lapsen isästä jo odotusaikana.

Isä tapaa lasta harvoin ja käytännössä isäpuoli on lapselle isä. Siitä huolimatta lapsi on opetettu tietämään, kuka on hänen isänsä.

Mielestäni lapsella on oikeus tuntea juurensa ja tietää totuus. Arki on kuitenkin sujuvaa eikä totuuden tietäminen yhtään vähennä isäpuolen tärkeyttä lapsen silmissä.

Vierailija
6/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 2-vuotias unohtaa biologisen isänsä, kun ei isällä haluja nähdä poikaansa. Kutsuu uutta miestä isäksi.

olisiko aika katsoa peiliin, ja pysähtyä hetkeksi miettimään lapsesi parasta, eikä vaan juosta munan perässä?

Vierailija
7/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko aika katsoa peiliin, ja pysähtyä hetkeksi miettimään lapsesi parasta, eikä vaan juosta munan perässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme