Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites tämä irtisanoutuminen äitiyslomalla menikään?

Vierailija
22.07.2012 |

Eli mulla vanhempainvapaa loppuu marraskuun alussa. Olin lupautunut töihin ensi helmikuun alussa kun lapsi täyttää vuoden. Nyt mies on päässyt varasijalta kouluun toiselle paikkakunnalle eli meillä ilmeisesti muutto edessä.

Kai mä nyt voin silti irtisanoa itseni jo nyt heti vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla myös kerääntyy lomia vanhempainvapaan aikana ja menetät ne jos irtisanoudut ennen marraskuun alkua. Toisaalta tilanteen kertominen töihin mahdollisimman pian olisi reilua sijaisen kannalta.

Vierailija
2/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiahan se on työnantajallekin, että tietää ajoissa, eikä kuukatta aiemmin. Jos on kuitenkin pienikin mahdollisuus, että palaatte paikkakunnalle takaisin, niin kannattaisiko mieluummin hakea hoitovapaalle siihen asti, että lapsi on 3-vuotias? Säilyisi se työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menisit töihin toiselle paikkakunnalle ei kukaan sitä tiedä. Voit pitää tuon työpaikan varalla.Ja jos tulet uudelleen raskaaksi niin saat tietty palkan siltä ajalta jonka olet äitiys-ja vanhempainvapaalla sekä kesälomakorvaukset rahana.

Ilmoita vaan työpaikalle uusi osoitteesi että saat ansioerittelyt. Ei tarvitse kertoa todellisesta tilanteesta mitään.

Vierailija
4/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet takaisin töihin ja sanot itsesi irti vasta siellä. Suosittelen tekemään näin, eivät voi jättää etujasi maksamatta.

Vierailija
5/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää lomakorvaukset saamatta? En ole ap, mutta vähän vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
6/6 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parempi että voit kirjoittaa CV:hen työsuhteen keston mahdollisimman pitkälle. Paitsi jos pääset heti uuteen työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi