Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne pukeutuvat baariin/klubille?

Vierailija
22.07.2012 |

Mä en tajua, mutta musta on vähän outoa että me naiset laittaudumme baari-iltaa varten tyyliin 2-3 tuntia, ja kun mun mies lähtee baariin, se kiskaisee jostain tuolilta puolipuhtaat farkut ja vetäisee päälleen jonkun printti-t-paidan tai hienoimmillaankin ryppyisen kauluspaidan, jonka hihat kääräisee ylös. Partaa ei tietenkään illalla enää ajeta, ja tukkakin saa olla sellainen kuin on. Onko tää teistä outoa? Mua ihan oikeasti välillä hävettää miltä mun mies näyttää, tai siis hävettää myös muiden miesten puolesta. Miksi täällä meillä ei miehet yhtään panosta ulkonäköönsä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla lapsia..?

Vierailija
2/3 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin alamme lakkaamaan kynsiä, kihartamaan hiuksia, meikkaamaan, valitsemaan vaatteita jne. ja helposti tuossa touhussa ian pari-kolme tuntia menee, samalla viiniä siemaillen ja jutustellen. (Oma lapseni on tällöin jo nukkumassa.) Ja lopputuloskin on sitten hieman erinäköinen kuin miehillä. :)

Milläs aikataululla te muut sitten baariin säntäätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaudu erikoisemmin baariin lähtiessään, joten ihan normaalilta tuo kuulostaa.

No parran voisi toki ehkä aina ajaa ja tukan laittaa, jos yleensäkään on tapana, mutta ainakaan vaatteiden suhteen eivät erikseen sen kummemmin laittaudu.

Outoa mielestäni on pikemminkin että vertaat miehiä naisiin? Kyllä tuo on ainakin oman kokemukseni mukaan ihan yleistä että naiset yleensä laittautuvat miehiä pidempään.

Toki riippuu aina myös hieman miehestä, jotkut voi olla ihan mukiinmenevän näköisiä pelkässä t-paidassa ja farkuissakin. Riippunee myös pitkälti miehen ulkonäöstä ja millaisia vaatteita käyttää. Onko farkut muodikkaat vai jostain halpahallista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan