Miten päästä eroon tunteesta(mieheni petti minua)
että jotenki olen niin "viallinen", ruma, että hän siksi toimi näin. En nyt ole mikään täydellinen mutta pidän itsestäni huolta , olen normaalipainoinen, mielestäni hyväluonteinen, yritin aina huomioida miestäni mm. hieronnoilla, hemmottelulla, seksi oli ihanaa ja sitä usein.
Mutta silti... vai onko pettäjä vain uusien naisten perässä vaikka olisi miss bikini kainalossa? Mieheni oli ihan perusmies, minusta tietysti komein ja ihanin, mutta ei mikään adonis.
Kommentit (7)
Kertoiko muuten itse siitä, vai jäikö kiinni? Siinäkin on sellainen ero, että jos mies kertoi, katuu.
Olemme eronneet jo. Hänen kanssaan en halua enää olla tekemisissä. ap.
se ole kumppanin ulkonäöstä kiinni pettääkö vai ei. Miehellä voi olla käsipuolessa Ms Universum ja silti käyvät vieraissa. Känniin vetoaminen on niin säälittävvä ja raukkamaista.
Lue kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se auttaa sinua ymmärtämään omia tunteitasi. Erosta toipuminen vie aikaa.
nykyinen minua ihan suhteen alussa.
Tässä ajatuksia omalta kannaltani ensin:
Meillä oli huono suhde, eikä puheyhteys mieheen toiminut. Seksissä olin miehelle tyydytysväline eikä hän välittänyt sainko siitä mitään ja useimmiten oli vain hyväksikäytetty olo. Hän ei muutenkaan tuntunut välittävän minusta enää. Lisäksi minulla oli ikäkriisi ilmeisesti. Tuli tarve kokea ja elää täysillä, tuli vahva tunne että "tämä on minun elämäni ja minun kehoni (eikä mieheni sitä omista)". Tuli tunne että elämä on kohta ohi, en halua elää näin loppuelämää.
Mieheni ajatteli kuten sinä ap kun sai tietää että hän on ruma jne ja kuvitteli miehen kenen kanssa olin pettänyt tosi komeaksi ja jotenkin järkyttyi vielä enempi kun olikin ihan tavis (näki kuvan miehestä). Oikeasti sillä ei ollut mitään tekemistä mieheni kanssa. No jos meillä olisi ollut toimiva suhde niin en olisi ehkä hakenut seuraa muualta. Mutta en kuitenkaan halunnut loukata miestäni tai erota, vaan se oli sellainen kriisi mikä piti käydä läpi. Mun piti tehdä jotain, koska tilanne oli niin jumissa. Mies ei suostunut keskustelemaan suhteen parantamisesta vaan se meni aika minun haukkumiseksi ja täysin maahan polkemiseksi, kaikkia kipeimpiä lapsuudenkokemuksia ym käytti minua vastaan jne. Olin tosi ahdistunut ja tavallaan pakenin siihen ihan toisenlaisen naisen rooliin ja suljin miehen ja perheen ajatuksistani silloin. Mies oli aika järkyttynyt kun asia selvisi, mitä olin miehille kirjoitellut, olinhan sellanen kiltti ja kotiin jämähtänyt kotiäiti.
Yhteydenpito ja toisten miesten tapaaminen tuntui hirmu hyvältä, joku oli minusta kiinnostunut, olin miesten mielestä seksikäs, kaunis, kiinnostava kun mieheni oli lähes yksinomaan haukkunut minua. Ne piirteet jotka mieheni mielestä olivat huonoja olivatkin muiden miesten mielestä hyviä.
Sinänsä siis pettäminen ei minun kohdallani liittynyt miehen vastenmielisyyteen ulkoisesti, pidin häntä hyvännäköisenä jne.
Olen itse tullut petetyksi myös. Sekin oli miehen kokeilunhalua, ne joiden kanssa petti olivat enimmäkseen rumempia ja jopa miehiä.. Kyse oli aika samadta kuin itselläni, täysillä viimeisten nuoruuden rippeiden elämisestä ennen sitoutumista loppuiäksi. Näin itsekin ajattelin silloin 8 vuoden liiton jälkeen että pitää kokea muuta että osaan arvostaa tai saada muuten perspektiiviä suhteeseen.
On myös ihmisiä joilla vaan voimakas libido ja huono itsehillintä. Ja myös kyky ajatella seksiä vain seksinä joka ei merkitse sen kummempaa kuin vaikka käydä keilaamassa jonkun kanssa. Toisille taas seksi ja rakkaus kuuluu niin tiiviisti yhteen ettei voi ymmärtää miten merkityksetöntä ja kevyttä se toisille on.
miehesi tietää miksi oli uskoton. Onko hän kertonut syytä miksi toimi niin? Monesti pettäjä ei osaa edes antaa selitystä miksi petti. Tai sitten kaunistellaan totuutta puolisolle.