Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Callanetics

25.11.2005 |

Onko kukaan käyttänyt? Minkä kirjan tai videon mukaan olette tehneet, kun olen ymmärtänyt, että ainakin kirjoja on monta erilaista? Saakohan kirjoja enää mistään kaupasta?

Onko liikkeet vaikeita? Koska tuloksia alkaa näkymään?

Laihduttaako samalla vai ' vain' kiinteyttää? Liittyykö ruokavalio-ohjeita samaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumpannut 13 vuoden aikana useita jaksoja. Aina vaan palaan siihen, koska se on niin tehokas. Mulla on ikivanha 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirja. Olemassa on myös videoita.

Täähän perustuu osittain klassisen baletin liikkeisiin. Liikkeet on hyvin pieniä mutta oikein tehtynä todella syvään pureutuvia.

Tässä tehdään Paljon toistoja. Vatsalihasliikkeitäkin n.300-400/tunti, mutta 1 liike on todella pieni. Vaatii sitkeyttä opetella nämä ja viitseliäisyyttä, että kehtaa tunnin ährätä näiden kanssa. Varsinkin peffa ja reiden takaosan liikkeet ovat ihan tehokkaimpia mitä tiedän.

Siinä mun kirjassa on todistekuvasto, eli kuvattu useita ihmisiä joka harjoituskerran jälkeen. Siis aivan uskomattomia muutoksia 15-20 tunnissa. Satulalaukut häviää (selluliittimöykyt reisien sivuista), pakarat nousevat ylös, maha häviää ym...

Eikä ne sen kummemmin oo ruokavaliolla. Rasvaa, sokeria ja vaaleita pullamössö leipiä kehotetaan välttämään.

1 tunti viikossa riittää. Minäkin teen nyt tunnin Callanticsia ja 3X35 min kotiaerobikkia/vko.

Kirjastoissa on Callaneticskirjoja.

Vierailija
2/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihduttaako. Miten sen nyt ottaa. Varmasti pienennyt ja kiinteydyt monta vaatekokoa, mutta kyllä minä ainakin tämän ohella pidän ruokapäiväkirjaa ja laihdutan painonvartijoissa.

Kirjassa sanotaan, että paino saattaa jopa nousta kun aloittaa treenin, koska 1 kilo lihasta painaa enemmän kuin yksi kilo läskiä.

Jos tän mukaan menee, niin puntarin sijaan voi käyttää mittanauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti26:

Kirjassa sanotaan, että paino saattaa jopa nousta kun aloittaa treenin, koska 1 kilo lihasta painaa enemmän kuin yksi kilo läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän