Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisittekö enää tälläisen henkilön kaveri?

Vierailija
21.07.2012 |

Sain ystäväni rysän päältä kiikkiin valehtelusta.

Olemme olleet ystäviä 13 vuotta. Ystäväni soittaa minulle ja pyytää kylään vain jos on humalassa. Hän ei myös koskaan tule minun luokseni kutsusta huolimatta vaan keksii aina jonkun tekosyyn. Hän on tasan kerran ollut luonani pikavisiitillä ja sekin vain siksi että olimme menossa baariin minun piikkiini ja pyörähdimme luonani hakemassa unohtamani pankkikortin.

Hän on aina ruinaamassa minua omiin juhliinsa ja olen sinne mennyt ja vienyt hänelle hienot synttärilahjatkin. Nyt minulla tänään syntymäpäiväjuhlat joihin ilmoitti ettei pääse tulemaan vaikka on kuukauden ajan lupaillut tulla. Hänellä ei kuulemma ole yhtään ylimääräistä rahaa JUOMISEEN. Kuivin suin hän ei missään nimessä suostu olemaan.

Epäilin vahvasti että hän vaan ei arvosta minua pätkääkään eikä vain halua tulla juhliini ja päätin selvittää valehteleeko hän. Keksin viekkaan suunnitelman selvittää mitä ystäväni oikeasti aikoo ja loin eilen illalla seuranhakusivustolle nettiin feikkiprofiilin jolla menin juttelemaan hänelle ja kyselemään viikonloppusuunnitelmista. Hän vastasi viestiini että juo parhaillaan olutta hyvien ystävien seurassa ja huomenna (tänään la) menee ystäviensä kanssa lähikuppilaan.

Tämän jälkeen vielä kysyin facebookissa ystävältäni että onko ihan varma ettei pääse tulemaan ja voivotteli "surkeana" kuinka on todella pahoillaan että on juonut rahansa eikä pääse paikalle.

Otin hänen lähettämästään viestistä feikkiprofiilille kuvan ja postasin sen hänelle facebookissa, että evidenssit puhuvat puolestaan. Kerroin että olisi voinut sanoa ihan suoraan ettei vain halua tulla paikalle. Hän suutahti että "aikamoisen operaation olet järjestänyt". Mitään pahoitteluja ei tullut vaan heittäytyi marttyyriksi.

Aika yksipuoliselta tämä ystävyyssuhde mielestäni nyt ikävä kyllä vaikuttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän todellakaan ole oikea ystäväsi, mutta aikamoinen kieroilija olet itsekin. Ehkä hän on koko ajan tiennyt millainen olet? Anteeksi, mutta ei tuo sinunkaan käytöksesi ihan normaalia ole.

Vierailija
2/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika erikoisilta vaikutatte, sekä sinä että kaverisi.

Ette te luultavasti itse asiassa ole olleet kavereita alun alkujaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinunkaan ap kannata koska selvästikään et tästä ystävyyssyhteesta saa itse mitään olet vain antavana osapuolena.

t.Maiju

Vierailija
4/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi,kun muutenkin jo tiesit sen valehtelevan sulle..

Ehkä on tosiaan parempi että lähdette eri teille

Vierailija
5/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi,kun muutenkin jo tiesit sen valehtelevan sulle..

Ehkä on tosiaan parempi että lähdette eri teille

Jotta saan hyvän syyn irtisanoutua tästä kaverisuhteesta.

Vierailija
6/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi antaa kuvan menevästä naisesta jolla on vientiä. Ei kai jollekin random profiilille kerrota jos rahat on loppu eikä voi mihkään mennä. Ilmoitti kuitenkin sille että tänä viikonloppuna ei voi lähteä

Vierailija
7/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi antaa kuvan menevästä naisesta jolla on vientiä. Ei kai jollekin random profiilille kerrota jos rahat on loppu eikä voi mihkään mennä. Ilmoitti kuitenkin sille että tänä viikonloppuna ei voi lähteä

Myönsi nimittäin asian

Vierailija
8/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi tuommoista pätkän vertaa.