Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista akrobatiaseksiä teillä on?

Vierailija
21.07.2012 |

Itse rakastan sitä, kun mieheni ottaa reiteni käsivarsilleen ja rakastelee minua seinää vasten.

Tuntuu kiihottavalta olla kokonaan miehen kontrollissa ja hän hoita työnnöt ja liikkumisen. Minä vain keskityn nauttimiseen. Kenties suutelen korvaa tai kaulaa.

Ihaninta ja kiihottavinta on, kun mies laukeaa sisääni ( tai pepulleni tai vatsalleni)ja "lyhistyy" alleni purkautumisensa jälkeen, jonka jälkeen jaksaa nuolla minut loppuun asti. Usein se tapahtuu 69 asennossa. Se on minulle takuuvarma tapa saada ihana orgasmi.

Sen akrobaattisempaa meillä ei olekaan, mutta mitä kivoja asentoja teillä muilla on käytössä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akrobatiaa, mutta saunassa hikisenä lauteilla pitkittäin ja poikittain.

Musta se tuntuu melkein akrobatialta.

Lasken perusasennoksi sen, että seisomme lattialla ja mies nostaa toisen jalkani ylös ja työntyy takaapäin. On siinä sen verran akrobatiaa, että joskus on tullut pyllähdettyä vauhdin kiihdyttyä sataan.

Onneksi ei ole käynyt kuinkaan vaikka ei ole ollut turvakypärää. Airbägit on kyllä ollut omasta takaa ;)

Tukevaan keittiönpöytään on myös hyvä nojata ja ottaa tukea.

Vierailija
2/2 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:iä seisten. Mies siis pitää minusta kiinni ja olen "väärinpäin".

Mies seisoo ja työskentelee jalkovälini kanssa, samalla minä pää alaspäin imen heppiä. Se on oikeastaan huikean hyvän tuntuista, jotenkin kivempaa kuin sängyllä maaten. Johtuneeko siitä, että verrenkierto saattaa hieman muuttua hetkellisesti tuossa asennossa.

Ottaa tietysti erityisesti miehen voimille ja vähän omillekin. Eihän sitä kauan jaksa, mutta suosittelen sitä kokeilunhaluisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla