Synnytän salaa kotona enkä vie vauvaa sairaalaan.
Yks luomusynnytys menee siinä missä paskalla käyntikin.
Ja vauvankin osaan hoitaa ihan itse, siihen mitään lääkäreitä tarvita.
Kommentit (14)
syntymätodistuksen? Sossusta et saa rahaa, jos sitä ei oo.
taitaa itku tulla ensimmäisten tuntien aikana avautumisvaiheessa.
Luuletko että lääkärit hoitaa vauvoja sairaalassa?
kamoja kirpparilla. Imetän ainakin sen 6kk ni edes vauvanruokaan ei mene rahaa ja vanhoista pyyhkeistä voi tehdä kestovaippoja.
Ja vauva piiloon takin alle kantoliinaan kauppareissuille ni kukaan ei huomaa mitään.
vaiheessa kun synnytys lähenee ja supistukset kovenee tulee kyllä sairaalaa ikävä.
taitaa itku tulla ensimmäisten tuntien aikana avautumisvaiheessa.
Luuletko että lääkärit hoitaa vauvoja sairaalassa?
edes huomaa koko synnytystä.
Ja mitäs siitä vaikka itku tuliskin, saa kai sitä ihminen itkeä.
vaiheessa kun synnytys lähenee ja supistukset kovenee tulee kyllä sairaalaa ikävä.
enkä siihenkään kuollu. Vittu mihinkään sairaalaan lähe.
se ole jokaisen vapaa asia.
Ei kukaan sua kotoa tule hakemaan jos et ambulanssia soita, ei tuota mitenkään erikseen salaa tarvitse tehdä. Kotisynnytyskin voi mennä ihan hyvin mutta kyllä sinä jonkun tarvit avuksi. Vaikka anopin? :)
Mutta jos joku menee pieleen, pahimmassa tapauksessa voi molemmilta lähteä henki. Voin jotenkin kuvitella että ne ei ole mitenkään mukavat viimeiset hetket...
Miten niin? Kaksi olen synnyttänyt niin et kerkesin sairaalaan vaan ponnistaan. Eise kipu olis ollu kotona yhtään kovempaa..
kakaran jättää sit sairaalaan. Itse lepäilen pari päivää ja lähden kotiin sit kun rahaa on tullut tilille.
Katotaan nyt, tarviiko sairaalaan mennä vai hoituuko homma ihan kotona.
Kyllä sitä on ennenkin kotona synnytetty. Suurin osa maailman synnyttäjistä synnyttää kotona.
kätilönä että synnytyslääkärinä tässä synnytyksessä. Tai voin lyödä siitä vaikka viissataa vetoa että mulla käy tasan tarkkaan niin paskatuuri.
mielisairaalasta kotiin synnyttämään?