Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolustetaan vähän tatuointeja ja tatuoituja

Vierailija
20.07.2012 |

kun tuolla yhdessä ketjussa ne niin lytättiin ja tuomittiin rumiksi. Tiedättehän ihmiset, että tatuointeja on todella erilaisia? Että kaikilla ei ole perhosia ja ruusuja eikä löllyvissä paikoissa?

En tosin ole varma, lasketaanko mun tatuointi tatuoinniksi, koska se on hakattu bambulla ihan vaan rannalla. Tai miks ei laskettas, onhan se tatuointi. Kerron sen tarinan: Olin kans pitkään miettinyt, että jos tulee vastaan joku tosi hyvä kuva tai syy, otan tatuoinnin. No, kun olin 34v ja toipumassa taas yhdestä paskasta suhteesta kuukauden reppulomalla aasiassa, tuli vastaan kriteerit täyttävä tilanne. Mun suhteet oli aina olleet pelkkiä säätöjä paskapäiden ja varattujen kanssa, ja pelkäsin sitoutumista. Nyt mun teema oli 'pystyn pysyviin asioihin'. Mulla on nyt jalan syrjään tatuoitu 3 thain-kielistä merkkiä, jotka muodostaa yhden tuohon aikaan tärkeän biisin nimen. Sen sanoilla on yhä mulle syvä merkitys. Mun tatuointi on paikassa, josta se ei kaikille näy ja joka ei rupsahda, pieni ja siro, muilla ei sellaista ole, ja se on mulle tärkeä muisto ja muistutus.

Lisäks täällä mollattiin tatuointeja wt-kamaksi ja alemman yhteiskuntaluokan tunnukseksi jne. Mun sisko, joka on väitellyt tohtori ja tutkija eikä todellakaan wt, on ottanut vuosia sitten tatuoinnin niskaansa. Sekään ei näy, ellei hän halua että se näkyy, mutta kuten mulla, sillä on merkitystä hänelle. Kummankaan meidän tatuoinnit ei ole isoja tai värikkäitä, vaan pieniä ja tyylikkäitä.

Makuasioista ei sovi kiistellä, mutta kiistellään nyt :) Puhukaa jotain positiivista tatskoista!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että tatuointeja on hyvin erilaisilla ihmisillä. Ei tarvitse tykätä, mutta jos nyt muodostaa mielipiteensä pelkän tatuoinnin perusteella, voi olla parempi, ettei tuttavuutta koskaan synny.

En edes jaksa avata sitä ketjua, koska tiedän, että siellä kirjoittelevat sellaiset ihmiset, joista on hirveän kivaa haukkua toisia ihmisiä.

Vierailija
2/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että makuasioista ei tosiaan voi kiistellä =) Minusta tatskat ovat hienoja, oli kuva mikä tahansa.

Pidän tatuointeja eräänlaisena taiteena.

Yksi tatuointi tosiaan löytyy, pääkallo ja käärme kyynärvarresta. Ei ehkä se naisellisin mutta tuo kuva oli minun makuuni =) Meni melkein puolitoista vuotta ennen kuin löysin sopivan kuvan.

Jossakin vaiheessa tulee varmasti otettua toinenkin tatska, kunhan vastaan tulee joku kiva kuva.

Mutta mutta....minulle on se ja sama, mitä minun tatskoistani ajatellaan. Olen ottanut ne itseäni varten, en muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi vaikka koko kehosi jos tahdot, mutta ihmisillä on erilaiset kauneuskäsitykset ja esim. nuo sinun thaimerkkisi tuovat minulle mieleen ainoastaan halppisloman Pattayalla amismiehesi kanssa. Mutta, tiedätkö mitä? Minun mielipiteelläni ei ole väliä, koska ne eivät ole minun tatuointejani! Sinä voit kirjoittaa kehoosi mitä tahdot, aivan kuten kaikki muutkin jotka haluavat niin tehdä.

Vierailija
4/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehelläni niitä on paljon, hän pitää niistä. kaikki ei ole samanlaisia :)

Vierailija
5/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta....minulle on se ja sama, mitä minun tatskoistani ajatellaan. Olen ottanut ne itseäni varten, en muita.

Vierailija
6/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi vaikka koko kehosi jos tahdot, mutta ihmisillä on erilaiset kauneuskäsitykset ja esim. nuo sinun thaimerkkisi tuovat minulle mieleen ainoastaan halppisloman Pattayalla amismiehesi kanssa. Mutta, tiedätkö mitä? Minun mielipiteelläni ei ole väliä, koska ne eivät ole minun tatuointejani! Sinä voit kirjoittaa kehoosi mitä tahdot, aivan kuten kaikki muutkin jotka haluavat niin tehdä.

Parasta aaveeta!!! Onneks mulla ei ole amismiestä enkä halpismatkaile pattayalla. Sulla varmaan on tälläset harrastukset, jos se on se mikä sulle tulee mieleen thai-merkeistä :)

ap

Vierailija
7/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että tatuointeja on hyvin erilaisilla ihmisillä. Ei tarvitse tykätä, mutta jos nyt muodostaa mielipiteensä pelkän tatuoinnin perusteella, voi olla parempi, ettei tuttavuutta koskaan synny.

En edes jaksa avata sitä ketjua, koska tiedän, että siellä kirjoittelevat sellaiset ihmiset, joista on hirveän kivaa haukkua toisia ihmisiä.

Oon tasan kerran avannu täällä tatska keskustelun ja todennu että mieluummin tatuointi ku niin saatanan tyhmä.

Vierailija
8/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näyttääpä hienolta, kun olet vanha ja ryppyinen". Jos on vanha ja ryppyinen, niin rumentaako se tatuointi ihmistä siinä vaiheessa enää oleellisesti. Ja kuinka paljon ryppyisiä vanhuksia ylipäänsä liikkuu bikineissään muiden arvosteltavana?

Vierailija
9/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä olisi joku syvempi merkitys. Esim. lapsiin liittyvä tai olisin parantunut vakavasta sairaudesta. Tällä hetkellä en halua tatuointia. Enkä tuomitse niitä ottavia.

Vierailija
10/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä ei kysytty ja olet itsekkin sitä mieltä että sun mielipiteelläs eii ole väliä..

voi vittu mikä idiootti..

Vierailija
11/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautunut itsekään avaamaan kyseistä ketjua, koska en tunne mitään tarvetta puolustella elämässäni tekemiä valintoja.

Mulla on jokaisella tatuoinnilla tarina.

Alaselän vasemmalla puolella tatuointi kuolleen ystävän muistolla, otettu 18-vuotiaana.

Molemmille lapsille oma tatuointi, kaunofontilla kirjoitetut sanat.

Avioeron jälkeen vasemman käden sisäpuolella kuva.

Oikeassa pohkeessa yksi, vanhemmilleni.

Valtaosa kavereistani on tatuoituja. Osa enemmän, osa vähemmän.