Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jani Wickholmista isä - raskaus kestänyt 6 viikkoa

Vierailija
20.07.2012 |

korjaan on nyt kuudennella viikolla.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1584114/jani-wickholmi…

Idolsin kautta julkisuuteen noussut laulaja Jani Wickholmista tulee isä.

Vuonna 2004 Idolsissa toiseksi sijoittunut Jani Wickholm kertoo MTV3.fi:lle tulevansa isäksi. Vauvan laskettu aika on alkuvuodesta 2013.

– Olen todella ylpeä, ja kaikki on mennyt hyvin. Raskaus on nyt kuudennella viikolla, Wickholm kertoo.

Koskettavista kappaleistaan tunnettu Wickholm aikoo kirjoittaa pienokaiselle oman kappaleen. Laulajan mukaan isyys on uskomaton asia, eikä sen hienoutta voi ymmärtää ennen kuin kokee sen itse.

– Isyys on aina niin kova juttu, ja pienokainen tulee varmasti saamaan oman kappaleen.

(MTV3)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista taikauskoa, että raskaudesta kertominen jotenkin vaikuttaisi mahdolliseen keskenmenoon. Sehän tuossa on taustalla.

Vierailija
22/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että alkuraskauden keskenmenot ovat todella yleisiä.Ja tuossa tapauksessa toimittajat kärkkyvät nyt sitten jatkuvasti raskauskuulumisia jne ja se voi olla arka paikka jos kesken meneekin jolloin toki siitäkin revitään otsikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun kertoo medialle, että tuli keskenmeno. Ei se media sen jälkeen kysele vauvan perään. Eikä ne otsikot enää asiaa miksikään muuta.

Vierailija
24/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa on oikeasti kuudennellatoista viikolla. Sillon syntys alkuvuodesta.

Vierailija
25/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oppii olemaan varovainen sen hehkutuksen kanssa.

Vierailija
26/26 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutosviikolla kun käy ultrassa, ja siellä katsotaan, että kaikki on ok, niin mahdollisuus keskenmenoon on tosi pieni, alle 5 %. Näin ainakin mulle lääkäri sanoi, kun kävin ultrassa rv 6.