Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, jos 8-vuotias ei halua olla yksin?

Vierailija
20.07.2012 |

Tuntuu vaan, että muiden ystävien lapset ovat kotona esim. sen aikaa, kun vanhemmat käyvät kaupassa. Meillä lapsi ei suostu edes yksin odottamaan kotona kouluun lähtöä, vaan olen joutunut viemään sen esim. ystävälleni siksi aikaa.

Olen sanonut, että harjoitellaan sitä yksinoloa, että äiti on vaikka 10 min poissa, mutta alkaa heti huutaa, ettei halua :( Miten mä saan rohkeutta tuohon poikaan, kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen puhuin kaverin kanssa samasta asiasta, hänestä oli hälyttävää, että kolmannen kaverin kohta 7-vuotias (ekalle menevä) poika ei uskalla jäädä 20 minuutiksi yksin kotiin...

Minulla on 8-vuotias, joka pakon edessä kyllä jää, muttei mielellään eikä olekaan tarvinnut jäädä vielä montaa kertaa. Pyykkitupaankin tulee mieluummin mukaan kun että jäisi kotiin(!).

Isosiskon (10v) kanssa jää kyllä ihan kysymättäkin. Ja samainen isosisko on mielellään jäänyt yksin kotiin jo 5-6-vuotiaasta lähtien.

En aloittaisi asiasta minkäänlaista vääntöä, kysyisin toki silloin tällöin, jäisikö yksin kotiin, mutta muuten vain odottelisin sitä, koska haluaa olla yksin. Jonain päivänä sekin tapahtuu;-)

Vierailija
2/2 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua. Älä painosta, se lisää stressia.

Olin itse samanlainen, se meni ohi ehkä noin 10-vuotiaana, nykyään pidän todella paljon yksinolosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän