Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnasängystä

Vierailija
20.07.2012 |

Poikani on siinä iässä, että pääsee pinnasängystä kiipeämällä pois (1,4v)

Meillä on ikeasta ostettu pinnasänky josta saa laidan pois, mutta lapsi tuli viime yönä sieltä lattialle jo 2 kertaa ja sen jälkeen otin pojan äidin kainaloon nukkumaan.

Myydäänkö jossain sellaisia "laitasuojia"? Itse olen yrittänyt ikean nettisivuilta katsella, mutta en löytänyt. Kuinka te muut olette ratkaisseet tilanteen? En nyt enää laitaakaan haluaisi takas laittaa kun poika niin innoissaan "uudesta" sängystään mihin pääsee itse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että otin pinnasängystä sen yhden laidan pois ja sen jälkeen poika nukkuessaan kierähtää lattialle.

Vierailija
2/3 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä laitasuojia, ikeassakin irrallinen joka laitetaan sängyn reunaan kiinni, voi vaan olla liian pitkä pinnasänkyyn, suositellaan yleensä laitettavaksi lastensänkyyn tippumista estämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pinnasänky kiinni vanhempien sängyssä. Kiipeä omaan sänkyynsä itse ison sängyn kautta eikä varmasti putoa mihinkään.

Mitä järkeä edes pitää lasta pinnasängyssä, jos siinä ei ole yhtä laitaa? Hankkikaa tavallinen sänky pienillä laidoilla tai laittakaa laita takaisin pinnikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi