Miksi te äidit olette niin ilkeitä?
Olen tätä palstaa vähän aikaa lueskellut ja huomannut että te haukutte ja väittelette koko ajan. Rasismia, ihmisten haukkumista nimeltä, tahallista vittuilua jne.. Mihin tämä maailma menee kun äiditkin ovat noin julmia? Opetatteko lapsiannekin syrjimään esimerkiksi ulkomaalaisia?
Itse olen 14 (ainiin, nuoriahan täällä poljetaan alas oikein ahkerasti) ja voin sanoa että teinien keskuudessa käyttäydytään paljon suvaitsevaisemmin, kuin teidän, aikuisten!
Kommentit (13)
että täällä kauhistellaan kiusaamista mutta samaan aikaan on paljon ketjuja jotka ovat ihan sitä kiusaamista itseään. Usein vielä siinä alkeellisimmassa lällätys- ja nimittelymuodossaan: läski, WT, jne.
Mut lynkattiin täällä mun imelien seinätarrojen takia :(
Itse en ole äippä, mutta löytyy tältä palstalta paljon hyviäkin keskusteluja.
mutta kun aikansa on täällä pallolla pörrännyt, tulee joskus tarvetta päästää ylimääräiset höyryt veks, ja juuri tämä paikka on sille se paras.
on luultavimmin miehiä/poikia. Myös esim. mielenterveyspotilaita pyörii palstoilla paljon.
Samoin epäilen että tänne eksyy myös teitä teinejä, siis en nyt sano että kaikki teinit tänne kirjoittelisivat ilkeyksiä, mutta sanon että ne teinit joilla on muutenkin taipumusta huonoon käytökseen, trollaavat täällä. Ennen soiteltiin pilapuheluita, nykyään trollataan netissä.
Itse luulen että niitä ilkeitä on vähemmistö täällä. Heillä vain nyt ei ole muuta tekemistä kuin vastata mahdollisimman moneen ketjuun ilkeästi, joten vaikuttaa siltä että heitä olisi paljon.
Muuten, ei täällä ole pelkästään teinit ns. "alinta kastia". Täällä saa osansa ihan kaikkiin ikäryhmiin kuuluvat. Milloin alle 25-vuotiaana äidiksi tulleet ovat säälittäviä ja milloin 40-vuotiaat ensisynnyttäjät ovat säälittäviä.
että miksi pyörit täällä, aikuisten palstalla? Tämä ei ole alaikäisten palsta juuri siksi, että alaikäisellä ei ole vielä valmiuksia tajuta, mitkä täällä ovat provoja, mitkä vinksahtaneiden mielipiteitä ja mitkä ihan aitoja keskusteluja. Jo ihan se, että kuvittelet muiden täällä olevan äitejä, ja sinun olevan ainoa tästä porukasta erottuva palstailija, kertoo että et pysty hahmottamaan sitä kuinka sekalaista porukkaa nämä tällä palstalla päivittäin käyvät 20 000 ihmistä ovat.
Sun ikäisille on ap olemassa hyviä sivustoja, joilla on tarkka moderointi. Sun oman kasvun ja hyvinvoinnin kannalta olisi hyvä käydä niillä.
sinulle suosittelen kyllä ehdottomasti muita palstoja, tämä ei sovellu sinun ikäisillesi ollenkaan!
olisi saanut heti vastauksen omalta äidiltään. Mutta ei taida äiti tietää, että tällä palstalla seikkailet, eikös?
niin paljon täällä luetaan rivien välistä.
Heikkoa itsetuntoaan ihmiset täällä purkavat.
pyhimystasolla, pitämästä muiden moraalittomuuden nuhteessaan?
Voi, voi...kuule. Äitikin on vain ihminen, että mua sylettää typpit jotka odottavat äideiltä jotain ihmeellistä pyhimyskäytöstä.
Ja: täällä ei todellakaan kaikki ole äitejä.....tai naisia-.
että täällä kauhistellaan kiusaamista mutta samaan aikaan on paljon ketjuja jotka ovat ihan sitä kiusaamista itseään. Usein vielä siinä alkeellisimmassa lällätys- ja nimittelymuodossaan: läski, WT, jne.
että ne kiusaamista kauhistelevat eivät todennäköisesti ole samoja ihmisiä kuin ne lällättelijät? Kannattaa muistaa, että täällä käy paljon ihmisiä, jotka ajattelevat eri tavoin - emme me kaikki av-mammat ole samasta puusta veisteetyjä!
Itse kyllä ilkeilen täällä, mutta vain niille, jotka vittuilevat. Vaikka kysymys olisi ns. tyhmä, vastaan asiallisesti, jos kysyjä itse on asiallinen.
Emme "me äidit" ole ilkeitä. Varmasti täältä palstalta jää päällimmäiseksi mieleen ilkeily, mutta on täällä paljon muutakin. Ja kaikki palstailijat eivät todella ole a) äitejä b) naisia.
Muuten, koska tähän ketjuun kirjoitti tuo, jonka sisustustarrat oli lynkattu, täytyy sanoa, että siinä ketjussa oli kyllä sitä naurettavinta av-ilkeilyä pahimmillaan - jonkun maku ei ole sama kuin toisen, kannattaa siis... vittuilla?!?
kunnon äitejä koko muun ajan. Se ottaa hermoon, se.
T. Äitisi.