Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ihan hirveä kuski!

Vierailija
19.07.2012 |

Yleensä ajamme omilla autoillamme mutta tänään erehdyin pitkästä aikaa menemään miehen kyytiin, 70 alueella se posotteli yli satasta, kauheita ohituksia ja kiihdytyksiä jatkuvasti..kaiken huipuksi joka kerta kun joku ei ajanut samallalailla tuhatta ja sataa kun herra itse niin oli "taatusti akka ratissa", "vitun hidastelija saatana" tai jotain muuta yhtä fiksua..mikä ihme muuten normaaliin mieheen menee ratissa? Sietäisi menettää korttinsa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee vasta kun kasvaa aikuiseksi tai saa pienen egonsa kompensoitua jollain muulla tavalla. toivottavasti ennen kuin jotain sattuu.

t. järkiinsä tullut mies joka nuorempana ollut samanlainen

Vierailija
2/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annas olla, kun pääsee rattiin. Kaikki muut kulkijat on "nahkasahoja" ja typeryksiä, jotka ajavat "alinopeutta". Itse asiassa olenkin sanonut ukolle, että hänelle kasvaa ikäänkuin pirunsarvet päähän, kun on autoa ajamassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajamme omilla autoillamme mutta tänään erehdyin pitkästä aikaa menemään miehen kyytiin, 70 alueella se posotteli yli satasta, kauheita ohituksia ja kiihdytyksiä jatkuvasti..kaiken huipuksi joka kerta kun joku ei ajanut samallalailla tuhatta ja sataa kun herra itse niin oli "taatusti akka ratissa", "vitun hidastelija saatana" tai jotain muuta yhtä fiksua..mikä ihme muuten normaaliin mieheen menee ratissa? Sietäisi menettää korttinsa.

Sait hieman esimakua siitä kuinka siellä liikenteessä pitäisi ajaa.

Naiset ajaa pahimmillaan kymppiä alinopeutta ja kerää jonoa. Liikenneympyröissä ei uskalleta mennä jos jokin toinen auto on samassa ympyrässä (vaikka toisella puolella).

Sujuva liikenne vaatii sujuvia otteita ja reipasta mieltä. Siellä ei kukkahattutädit menesty.

Vierailija
4/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni lähtenyt minnekään hänen kanssaan autolla. Eikä kyllä kahdeksassa vuodessa tyyli muuttunut, joten en oikein usko kehitykseenkään.

Vierailija
5/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyydissä ja kyllä pelotti ja minua ei yleensä pelota autokyydissä.

Kyseessä pidempi matka.

Mies ajoi liian lähellä edellä ajavia. Rekan takana niin että oli kuin seinässä oltais kiinni.

Tätä tapahtui koko ajan ei vain yksittäisesti. Ohitteli arvaamattomasti.

Kävimme kolmestaan yhdessä tapahtumassa ja matkaa yhteensä n. 600 km.

Päätin etten astu jalallani heidän autoon jos mies on ratissa. Ystävättäreni on ihan turvallinen ja hyvä ajotavoiltaan.

Vierailija
6/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiltti ja ihana mutta kauhea rattiraivous aina liikenteessä. Joka matkalla kun mies ajaa niin me riidellään koska mua ärsyttää sen itsekäs ajotyyli