Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuetikettiin apuja..! :O Mitä mieltä olet?

Vierailija
19.07.2012 |

Apua.

Viikonloppuna tapasin tosi kivan miehen kuntosalilla. Alettiin jotenkin jutella ja juteltiin siltä seisomalta varmaan 20 minuuttia. Tultiin tosi hyvin juttuun ja ei tullut yhtään hiljaisia hetkiä. Lähtiessä mies tuli vielä sanomaan että lähtee nyt ja juteltiin vielä jotain. :)

Nyt sitten lisäsin miehen facebookkaveriksi, kun sain hänen nimensä selville. Toisillemme ei siis edes esittäydytty, vaikka muista asioista kauan puhuimmekin. Mies tuli heti juttelemaan ja kysyi, mistäs minä osasin hänet etsiä, asumme siis suht kaukana toisistamme, olin tuolloin toisessa kaupungissa käymässä. Mies sanoi että olen tosi mukava ja toivoo että nähtäisiin vielä joskus.

Nyt olisin lähiaikoina menossa kyseiseen kaupunkiin... Kehtaisiko kysyä haluaisiko mies tavata minut ohimennen? Vai vaikuttaako roikkumiselta? Mies on facebookin mukaan sinkku ja niin olen minäkin, ollut jo vuosia ja ai että kun olisi ihanaa saada hieman jotain 'peliä'. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä, mutta kysy suoraan. FB:ssä oletusasetuksena näytetään vain osa kavereiden päivityksistä, joten tuollainen fb päivitys tyyliin "olen menossa xx kaupunkiin, tietäisikö kukaan hyviä kahviloita" voi ihan oikeasti jäädä mieheltä näkemättä ja sitten sinä jäät miettimään, että onko se nyt kiinnostunut vai eikö. Suoraa kysymällä saat vastauksen ja homma joko etenee tai lässähtää.

Vierailija
2/4 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä, mutta kysy suoraan. FB:ssä oletusasetuksena näytetään vain osa kavereiden päivityksistä, joten tuollainen fb päivitys tyyliin "olen menossa xx kaupunkiin, tietäisikö kukaan hyviä kahviloita" voi ihan oikeasti jäädä mieheltä näkemättä ja sitten sinä jäät miettimään, että onko se nyt kiinnostunut vai eikö. Suoraa kysymällä saat vastauksen ja homma joko etenee tai lässähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy toki, mitä voit menettää?

Jos olet ujo, niin laita fb-statukseen: "Olen menossa xx-kaupunkiin. Kellään vinkkejä kivoista ravintoloista tms.

Jospa mies tarttuisi syöttiin.

Vierailija
4/4 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan sen kaveriksilisäämisen jälkeen?

Jos haluat olla vähemmän kiinnostuneen olonen, kysäise, että "lähtiskö uudestaan sun kaa salille" tai sit jos haluat ihan selvästi kahdenkeskistä aikaa, sano ihan suoraan, että "sun kanssa oli kiva jutella, lähtisitkö vaikk kahville jonnekin".

Mitään et ainakaan menetä! Jos kieltäytyy, niin siinähän kieltäytyy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi